Jeg prøver lige at stille et scenarie op, med en fiktiv vare (som lægger sig rimelig tæt op ad den egentlige vare, så det sagtens kan bruges som eksempel i scenariet):
1. Jeg går ind på aliexpress.com, finder en pakke/lot med 500 blandede øreringe i kirurgisk stål, som koster 250 kroner+-.
2. Jeg vælger gratis levering (14-30 dages levering), går til betalingssiden, og betaler de 250 kroner med mit kreditkort.
3. Jeg modtager pakken med de 500 øreringe med posten 2-4 uger efterfølgende.
4. Jeg inviterer 10 veninder op i min lejlighed, hvor jeg har lagt et udvalg af øreringene frem på mit sofabord.
5. Pigerne finder så nogle forskellige øreringe som de gerne vil købe, og betaler mig kontant, og får øreringen.
Mit spørgsmål som helhed er så; kan dette lade sig gøre? Undskyld jeg ikke bruger så mange fagudtryk, men jeg er sgu relativt blank og forvirret stadig, selv efter at have læst og læst og læst på henholdsvis skat.dk, virk.dk, og startvaekst.dk
Nogle mennesker skal have tingene skåret ud i pap, og jeg er åbenbart ingen undtagelse :)
Sætter selvfølgelig pris på den hjælp, som folk allerede har forsøgt at give mig, men jeg behøver åbenbart mere endnu.
På forhånd tak!
- Mads :)