Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Udskrive kvittering i e-conmics, eller ikke?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Odense
Tilmeldt 9. Feb 12
Indlæg ialt: 145
Fra  Nystalgi Skrevet kl. 16:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle Aminoer :)

Vi er et makkerpar som har en lille forretning med 5 - 10 posteringer i ugen.

PT. har vi vores egen bogføringsskabelon i excel vi bruger og skriver kvitteringer til kunden i en duplikatorblok, som vi derefter bogfører i vores excel ark.

Jeg har læst meget om e-conomic og tror at det kan spare os for en del tid, men har ikke kunne snuse mig frem til om det er muligt at udskrive en kvittering til kunden, uden at skulle udfylde alle kundens oplysninger, og gemme den som et bilag i systemet, så man kan se alle de kvitteringer man har udstedt?

Håber i kan hjælpe mig.

MVH

Jesper Schlosser

MVH

Jesper Schlosser - http://lystfiskerblog.dk

Fra Århus C
Tilmeldt 18. Nov 09
Indlæg ialt: 85
Fra  Badgeland ApS / Stickerland ApS Skrevet kl. 16:21

Vi vil helt klart anbefale e-conomic også til at lave faktura med... Det kommer til at spare jer for en masse regnskabstimer... Det kan også klare kontantsalg 

Fra Odense
Tilmeldt 9. Feb 12
Fra  Nystalgi Skrevet kl. 16:23

Kan du fortælle mig hvor henne inde i programmet der er en afdeling for kontantsalg? Jeg har hentet 14. dages gratis prøve, men synes ikke jeg kan finde det nogen steder?

MVH

Fra Odense
Tilmeldt 9. Feb 12
Fra  Nystalgi Skrevet kl. 17:23

MVH

Fra København
Tilmeldt 15. Aug 11
Indlæg ialt: 240
Skrevet kl. 11:59

Hej Jesper

Nu har jeg lige vendt dit spørgsmål med en af mine ekspertkolleger.

Du kan sagtens oprette og udskrive en faktura/kvittering uden at skulle indtaste alle kundens oplysninger. Og du har fundet den rigtige video, som viser dig, hvordan du håndterer kontantsalg. Har du set den tilhørende artikel om kontantsalg?

I videoen bruger vi standard debitorstyring, altså en debitor (kunde) hvor alle oplysninger bliver tastet ind. Du kan i stedet gøre det, at du opretter en kunde, som du kalder fx "kontantsalg", og så bruger du den, hver gang du laver et kontantsalg, hvor du vil oprette og udskrive fakturaen uden at indtaste en masse oplysninger.

Kan det passe, at det er sådan her, du gerne vil gøre? Hvis ikke, må du endelig sige til. Du skal også være mere end velkommen til at ringe eller skrive til vores support. De kan i hvert fald også hjælpe dig Smile

God dag.

Sisse Hansen

Kommunikationskonsulent hos e-conomic

Fra Odense
Tilmeldt 9. Feb 12
Fra  Nystalgi Skrevet kl. 12:06

Sisse Hansen:
Du kan i stedet gøre det, at du opretter en kunde, som du kalder fx "kontantsalg", og så bruger du den, hver gang du laver et kontantsalg, hvor du vil oprette og udskrive fakturaen uden at indtaste en masse oplysninger.

Hej Sisse :)

Mange tak for dit svar, det er præcis citatet her ovenfor som jeg var ude efter, det burde jeg have tænkt på man bare kunne gør :) Men det er jo derfor vi har eksperter som dig! Mange tak skal du have. Vi har hvertfald besluttet os for at bruge e-conmic. Når vi har oprette det til vores virksomhed, vil der så være mulighed for at få hjælp til at tilpasse sin kontoplan, så vi kun har de konti som vi har brug for? Eller skal vi da have fat i en revisor?

MVH

Jesper Schlosser

MVH

Fra København
Tilmeldt 15. Aug 11
Indlæg ialt: 240
Skrevet kl. 12:18

Super! Jeg er glad for at kunne hjælpe Smile Og dejligt, at I har valgt e-conomic.

Mht. kontoplan skal I rigtig nok have fat i en revisor, hvis I vil have en der er særligt tilpasset jeres. Vi har nogle forskellige kontoplaner, som man kan vælge at bruge, men vi kan desværre ikke hjælpe med at tilpasse andre kontoplaner.

Hvis ikke I allerede har en revisor, har vi en revisorliste, hvor du kan filtrere på ydelser, beliggenhed osv. Så der vil I i hvert fald kunne finde en, der kan hjælpe jer.

God fornøjelse med det, og du siger bare til, hvis der er andet, jeg kan hjælpe med Smile

Sisse Hansen

Kommunikationskonsulent hos e-conomic

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)