Super god guide, jeg har hermed opdateret alt :-) Mvh. |
Lyder som et godt tiltag fra Google side, så vi kan få sorteret skidtet fra i Google søgeresultater :)
Super god guide, jeg har hermed opdateret alt :-) Mvh. |
Lyder som et godt tiltag fra Google side, så vi kan få sorteret skidtet fra i Google søgeresultater :) |
Hej Peter "AuthorRank" er tilknyttet din personlige profil og ikke din virksomheds g+ side. Så det er din personlige G+ side som skal kobles sammen med dit website (flexbar.dk). Som beskrevet i de indlæg der henvises til, så skal du på din personline G+ side tilføjet dit website som link under din "about" side. Og så skal du på flexbar.dk linke til din personlige G+ side med rel="author" ex: <a href="G+" rel="author">link tekst<a/> |
Opret et link til din firmaside på Google Plus: http://support.google.com/webmasters/bin/answer.py?hl=en&answer=1708844 Opret en forbindelse mellem din personlige Google Plus og dine artikler: http://support.google.com/webmasters/bin/answer.py?hl=en&answer=1408986 |
Hej Jens, Hvordan hjælper det Google med at sortere skidtet fra? Lad os antage at alle melder sig til Google+, forbinder ALLE de steder de er aktive på nettet f.eks deres blogs og Amino etc. (for at tage lille DK som et eksempel) - nu ved Google så at dette også tælder som en faktor, når denne person blogger om hans område... Men det har de jo altid vidst? Det ligger jo allerde i den linkprofil vedkommende har, da man jo i forvejen tit og ofte linker til de sociale profiler man har samt profiler på store forums som Amino, hvor man hjælper aktivt til (det er et godt signal over for ens kunder SAMT over for Google og det har det altiv været og vil altid være) :) Nu er der kommet et navn på det, rigtigt nok. Meeeen, tror nu ikke at det kommer til at gøre den store forksel på det "skidt" man ser i søgeresultaterne - desværre. Links er stadig det styrende element. |
Kristian Ole Rørbye
Kan man oprette en virksomhedsprofil på G+ og linke til den? Da jeg ikke nødvendigvis vil dirigere mine kunder til min private G+ profil????? |
Damn... Ærgerligt for de af os idioter, mig selv inklusiv, som ikke ved en skid om noget som helst, men som bare har været gode til at skrive artikler til mine adsense/affiliate sites.. Damnit >.< .. Så skal man sgu i tænkeboks |
Granlymarketing.dk - Webtekster til online markedsføring
Måske dumme spørgsmål.. Men.. 1. Skal ens facebook profil stå som privat eller virksomhed? 2. hvordan finder jeg min google+ url? |
Sportsernæring skal købes hos STEPUPFITNESS.DK - Sportsernæring til dig der vil se resultater.
OG bum.... Så røg jeg med på moden!! ,-) |
Sportsernæring skal købes hos STEPUPFITNESS.DK - Sportsernæring til dig der vil se resultater.
så fik jeg igen min google plus på min amino.dk profil side , jeg er med på moden igen |