Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til små og større opgaver i PrestaShop søges

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 2. Jan 11
Indlæg ialt: 57
Skrevet kl. 20:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej 

Vi søger pt. en som kan hjælpe med små og større opgaver og få dem integreret i vores PrestaShop.

Der skal helst ikke være for lang ventetid i forhold til at få opgaverne løst.

Det drejer sig bla. om noget Trustpilot - smartere opsætning, noget E-mærke skal have den sidste ting lavet klar og så mærket på shoppen, få vores loyalitets system til at fungerer, lave en smartere søgefunktion mv.

Det kunne være rart om vi kunne lave et løbende samarbejde, da vi hen ad vejen kommer må flere ting vi ønsker at få ændret eller integreret på shoppen.

Det skal være med faktura afregning.

Vh. Mette

Fra Skærbæk
Tilmeldt 3. May 08
Indlæg ialt: 19
Fra  Nytweb Skrevet kl. 21:05

Hej Mette

Jeg vil meget gerne hjælpe jer på bedste vis.

Har igennem tiden hjulpet en hel del godt igang med Prestashop og kender systemet rigtigt godt.

Tag eventuelt et kig på min hjemmeside www.nytweb.dk eller kontakt mig direkte, så kan vi få en uforpligtende snak om jeres ønsker. Jeg kan så komme med en forslag til en løsning.

/Kenneth

Tilmeldt 2. Jan 11
Skrevet kl. 22:45

Hej Kenneth,

Tak - jeg kigger på det og vender retur.

Vh. Mette

Fra Brønshøj, Kbh
Tilmeldt 27. Oct 09
Indlæg ialt: 143
Fra  KCB Group S.M.B.A. Skrevet kl. 09:26

Hey Hey!

Jeg har sendt dig en PM, så hvis overstående ikke har interesse, så du velkommen til at skrive :-)

Har arbejdet en del med Prestashop her på det seneste med alt fra speed optimering, design og specielle opgaver. Men det har jeg skrevet noget mere om i min PM :-)

Tilmeldt 2. Jan 11
Skrevet kl. 11:53

Hej alle,

Mange tak for jeres indput både her og i privat beskeder. Vi har pt. fundet hvad vi søger, men gemmer Jeres henvendelser, hvis det alligevel ikke skulle fungerer.

Vh.

Mette

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)