Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad kan man forvente??

Side 6 ud af 6 (56 indlæg)
Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 22:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Helle:

Kim Tetzlaff - KTJ-Media.dk:
Det er også helt fint at du ikke har nemt ved det, det er der ikke noget i vejen for. Men så har du jo heller ikke det store grundlag til at kritisere SEO firmaet, og sige ting som det jeg citerede.

Hvornår har jeg kritiseret dem? Jeg oprettede en tråd for at høre hvad jeg kunne forvente for 12000 og 3 måneders arbejde intet andet. Så synes vi skal lukke den her inden det bliver en gang vrøvl der kommer frem

enig de burde havde lavet en bedre dialog med dig , da du åbenbart har en god grundviden om din branche  , i kunne have kommet langt længere ved en dialog og måske du havde stået for artiklerne selv og  måske andre ting man skal udnytte hinanden viden på bedste vis

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Indlæg ialt: 3533
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 22:40

Carsten Kvist:

Hvis tråden er stoppet sååååå.......

Helle:

Jeg har en søster, der dengang hun nåede en alder hvor hun skulle til at have børn. Begyndte at bestille børnetøj fra kataloger, i håb om, at babyen fulgte med.... (I sjov selvfølgelig)

På samme måde spørger jeg dig... Hvis jeg nu bestiller et af dine lingeri sæt........................... Big Smile

:)

Kim Tetzlaff

🚀 Hastighedsekspert ⚙️WordPress hjemmesider 🎯SEO
Siden 1995 - hjemmeside Udvikling og teknisk optimering af hjemmesider
👉 Mere om mig

Fra Aalborg
Tilmeldt 26. Feb 11
Indlæg ialt: 170
Fra  queeninfashion Skrevet kl. 22:41

Carsten Kvist:
På samme måde spørger jeg dig... Hvis jeg nu bestiller et af dine lingeri sæt...

Nej så følger modellen ikke med ;-)

http://www.queeninfashion.dk/

Din online modebutik. Billig mode til piger og kvinder.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 22:43

Carsten Kvist:

Hvis tråden er stoppet sååååå.......

Helle:

Jeg har en søster, der dengang hun nåede en alder hvor hun skulle til at have børn. Begyndte at bestille børnetøj fra kataloger, i håb om, at babyen fulgte med.... (I sjov selvfølgelig)

På samme måde spørger jeg dig... Hvis jeg nu bestiller et af dine lingeri sæt........................... Big Smile

jeg forstår ikke hvad du mener , jeg mener du , det er forkert SEO firmaer ikke vil samarbejde og sige hvad de levere og man udnytter hinandens unikke viden

men jo det siger meget om hun går meget op kunden ved hvad de levere , men selvfølgelige følger babyen ikke , ved børnetøj det ved en hver , men vis du ikke ved forklare hun sikkert dig det venligt at det ikke følger med 

Fra Brande
Tilmeldt 30. Nov 11
Indlæg ialt: 2544
Fra  Miraca Skrevet kl. 22:46

Helle:

Carsten Kvist:
På samme måde spørger jeg dig... Hvis jeg nu bestiller et af dine lingeri sæt...

Hmm... Vo intet vover..... Godnat herfra.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 22:48

Helle:

Carsten Kvist:

ja det havde jeg regnet ud , men han viste det jo ikke , så derved er det altid godt at forklare tingene , helt ned til roden , for som han skriver viste han ikke babyen ikke var med babytøjet , du forklare i hvert fald tingene helt ned til den mindste detalje , du er simpelthen en super god personlighed

Side 6 ud af 6 (56 indlæg)