Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvornår skal jeg åbne op for udviklings siden?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Vinderupvej 1
Tilmeldt 2. May 12
Indlæg ialt: 235
Fra  Powercube.dk SurfSmart ApS Skrevet kl. 02:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino.

Jeg har et spørgsmål som jeg er sikker på der en der kan hjælpe med. Helt sikker :)

- Har den her side hvor der cirka er 25-30 sider. Den har ALDRIG været indekseret af søgemaskinerne (noindex,nofollow) og jeg vil meget gerne gøre det ordentlig fra starten. Der er noget tekst på siden nu, som jeg har skrevet - men jeg er ikke god nok til at skrive den tekst der skal til, for at det bliver godt (SEO mæssigt). Så det har jeg fået en tekstforfatter til. Vedkommende har desværre lidt travlt, og der kommer til at gå en måneds tid, måske mere.

Mit spørgsmål er så bare. Kan jeg med god samvittighed angive meta description og title på den eksisterende tekst. Herefter fjerne noindex, nofollow tagget, også give adgang til søgemaskinerne?

Tænker jo selv at det burde jeg lade være med, også vente indtil der er noget ordentlig og brugbar tekst. Næsten alt tekst bliver jo skiftet ud om et stykke tid.

Det ville bare være rart nok at få den pågældende side ud ;)

Håber på svar
Mvh.

Michael Bay Sørensen 

Få en gratis analyse fra SurfSmart

Fra Tisvildeleje
Tilmeldt 2. Jun 10
Indlæg ialt: 5
Fra  Storyhunter Skrevet kl. 09:06
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Det kan du sagtens, Du kan også sagtens begynde at bygge links til de enkelte sider og i det hele taget ranke dit website på relevante søgeord.

Det gør ikke noget, at du opdaterer teksterne senere. Snarere tværtimod - jo mere du opdaterer, jo mere viser du Google, at du arbejder med dine tekster.

Det eneste du skal være opmærksom på, er nogle generelle regler for good content, som du fx kan læse om her: http://www.dougwilliams.com/seo/google-continues-to-penalize-for-low-quality/

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 17:16

bare sæt online lige nu , siden går lige vel indekseret efter et stykke tid så sæt bare metags på siden start ud med social medier google plus facebook med  mere og vær aktive rundt omkring såsom forummer  amino.dk 

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:35
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej

Hvis du er tilfreds nok med siden er det jo bare at komme igang. Jeg havde blot kommet igang. :)

Fra Vinderupvej 1
Tilmeldt 2. May 12
Indlæg ialt: 235
Fra  Powercube.dk SurfSmart ApS Skrevet kl. 00:30

Mange tusind tak for svar. Det er altid rart med disse fora'er - Jeg har lanceret siden nu, og så må jeg vente på tekst forfatter.

Jeg troede bare sådan nogle ting som "title" og "description" ikke måtte blive udskiftet så meget. Så jeg troede faktisk det ville give problemer.

Men igen, tusind tak for svar :)

Mvh. Michael Bay Sørensen

Få en gratis analyse fra SurfSmart

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)