Hej Alle sammen I får lige hele historien, derfor beder jeg jer at bære over hvis det bliver en lang smøre.:-) Jeg fik en lys ide tilbage i 2008, som jeg ret hurtigt fik ført ud i livet. Jeg brugte lang tid på at undersøge alverdens muligheder og tilbud fra diverse udbydere, af de forskellige ting jeg nu skulle bruge til at gøre min drøm til en realitet. Økonomi - Hosting - udvikling af Website osv osv. Jeg brugte desuden også en masse lære penge på en masse forkerte og heldigvis også en masse gode oplevelser og ydelser. Men men men det kom der altså en karriereportal ud af, som sidenhen har bragt endnu flere primært gode oplevelser med sig. Udvidelse af netværk, tilegnelse af en masse nye kompetencer indenfor karriereområdet oma. En masse nye ideer og bandt andet en relancering af portalen er bare et lille udpluk af hvad der er sket det seneste år, jeg havde/har stadigvæk en masse ideer og drømme omkring projektet. Men nu har desværre ikke mere kapital at tage af og ej heller fundet den rette vinkel, til at gøre portalen til en rentabel forretning. Derfor har jeg nu besluttet at afhænde projektet, til en eller flere der kan se muligheder i portalen og/eller ønsker at udvide med dette. Jeg er åben overfor bud, ideer eller andet. Som enten kan føre til et evt salg, samarbejde eller noget helt tredje. Det eneste jeg egentlig håber er at der er nogen der kan se ideen og forvandle det til det, det nu fortjener at være. Håber på et bud eller en god debat :-) Ps. har med vilje ikke skrevet navnet, da det ikke behøver at være det første der dukker op i søgemaskinerne. (Det håber jeg i vil hjælpe til med at det forbliver sådan:-)) Men siden ligger nr. 1 på ordet "jobansøgning" så der kan siden ses. De bedste hilsner |
|
Her er lidt Statestik