Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til valg af DAB radio

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)
Tilmeldt 4. Jun 12
Indlæg ialt: 503
Skrevet kl. 19:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg står og skal købe en DAB radio til ca. 500 kr, helst under og jeg ved at de er bleven langt bedre end de første generationer, men hvad skal den indeholde? altså et must have får at den er god til prisen, jeg er helt på bar bund her.

Regner med at skulle kunne købe den i el-giganten...helst :-)

SÆLG din bil helt gratis på www.e-bil.dk

Har din bil tandrem? se vores database med over 1000 bilmodeller.

Tilmeldt 4. Jun 12
Skrevet kl. 21:56

Slet ingen som kan hjælpe her?

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 22:46

Lytter lige med....

Hans

Fra Køge
Tilmeldt 22. Mar 10
Indlæg ialt: 484
Fra  IT Operators Aps Skrevet kl. 22:55

Som udgangspunkt skal du ikke købe en DAB radio - DAB er dødt, og der udvikles ikke mere på det. Det gik skævt, da EU, Asien og restena f verden ikke kunne blive enige om en standard. 

Hvis jeg var dig, så ville jeg se på internetradio i stedet - det er fremtiden. 

Bl.a Logiteh har lavet en glimrende model - Squeezebox mener jeg den hedder, kompakt og med fremragende lyd - den er ikke ret dyr.

Kim

IT Operators Aps - Professionel IT Service og Support 

Tilmeldt 4. Jun 12
Skrevet kl. 12:06

Den er sikkert fin, men 1800 kr, så smider jeg gerne 500 kr efter en DAB og bruger den i et par år, det kan den vel holde?

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 12:12

e-bil.dk:

Den er sikkert fin, men 1800 kr, så smider jeg gerne 500 kr efter en DAB og bruger den i et par år, det kan den vel holde?

Jeg har også set amerikanske film nok til at vide, at ingen er død, før vi har set liget. :-)

Hans

Fra Grenaa
Tilmeldt 1. Apr 07
Indlæg ialt: 516
Fra  Skiftselv din hvidevarer butik på nettet Skrevet kl. 12:21

e-bil.dk:

Jeg står og skal købe en DAB radio til ca. 500 kr, helst under og jeg ved at de er bleven langt bedre end de første generationer, men hvad skal den indeholde? altså et must have får at den er god til prisen, jeg er helt på bar bund her.

Den er lidt over dit budget men til prisen er det en ganske udmærket radio: http://www.skiftselv.dk/blog/549/One-Elite-smart-DAB-radio-til-alle

Bruger du for meget tid på dit lager? Se Smartpack.dk

Fra Køge
Tilmeldt 22. Mar 10
Indlæg ialt: 484
Fra  IT Operators Aps Skrevet kl. 12:28

Ahh, 1800,- er vel lige i overkanten - den koster 629,- plus moms.

her

IT Operators Aps - Professionel IT Service og Support 

Tilmeldt 4. Jun 12
Skrevet kl. 20:36

Jeg Google det og i hifi klubben havde de en til 1800 kr, den der ser rigtig fin ud, det kunne godt være et godt bud.

Fra Vinderupvej 1
Tilmeldt 2. May 12
Indlæg ialt: 235
Fra  Powercube.dk SurfSmart ApS Skrevet kl. 00:46

e-bil.dk:

Halløjsa!

Når du nu alligevel skal i EL giganten, så tag og kig lidt på http://www.elgiganten.dk/product/tv-radio/radio-og-clockradio/PINELLSUPER2B/pinell-digital-radio-dab-internet - jeg gav 1800,- for den i 2010 tror jeg det var. Jeg kan kun sige at jeg har været meget tilfreds med denne radio. Det går strygende med at hører musik fra ens musik afspiller (og heriblandt ens computer) og den opdatere fint DAB kanalerne. Der er både FM, DAB Internet Radio, Musikafspiller fra din Computer eller Mobiltelefon og selvfølgelig en AUX indgang. Lydkvaliteten i højtaleren er lige til at ta´ med ud i skoven, dog ikke for at overdøve alle fugle. Den er toneklar, og der er en udmærket bass.

Ved ikke om DAB er død, men der er hvertfald forskel fra FM til DAB - og hvis man ikke har internet forbindelse, er DAB uundværlig!

Mvh. Michael Bay Sørensen

Få en gratis analyse fra SurfSmart

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)