Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

SEO-artikler til billig pris!

Side 3 ud af 3 (23 indlæg)
Tilmeldt 9. Oct 12
Indlæg ialt: 197
Skrevet kl. 18:25
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Cap'n Halfdan Timm:

SEOFreak:
Nu ligger en god artikel på cirka 2% af keyword

Det er lidt det samme som at sige, at en god bil er rød per definition.

En "god artikel" er en, der ikke tager hensyn til KWD, men har et naturligt sprog og besvarer brugerens forespørgsmål. Og det selvom den har enten 1 % eller 8 %; KWD er langt fra et så vigtig signal som tidligere, og er blevet overtrumfet af " i og med at det er så nemt misbrugeligt.

Du har fuldstændig ret i at en god artikel til brugeren besvarer den forespørgsel* han eller hun har, det er vel indforstået. Hvis jeg optimere en side til 'den bedste kænguru', så ville det da være dumt ikke at fortælle hvilken kænguru der var den bedste. 

Det er meget svært at skrive en brugervenlig artikel med 8% KWD(medmindre vi snakker 10 ord i en FAQ), og mit 'statement' var mere ment som en dæmper for Karsten og andre der hijackede tråden, at 2% er meget naturligt og let at ligge på - Omend jeg formulerede mig forkert.

Du har helt ret i 'som at sige en god bil er rød per definition' og det var nu også ment som en brugervenlig guide line til trådstartere - Altså at 2% er meget naturligt og normalt at ligge på.

Og nu sidder jeg selv og larmer i en super salgs tråd!




Held og lykke med salgene drenge!

Fra Haderslev
Tilmeldt 19. Nov 12
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 16:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen, Aminoer! Vi er nu kommet rigtig godt igang, har fået noget erfaring og nogle referencer. Mange tak for hjælpen med at starte op! 

Vi vil nu komme med et nyt tilbud: I denne weekend holder vi en arbejdsweekend, så vi kan tage imod en masse hasteartikler. Prisen er stadig meget billig: 15 øre pr. ord. Så hvis i mangler artikler til efter weekenden, tager vi meget gerne imod forslag. Vi har nu referencer i kan kigge på. Bare kontakt os på:

Niels.k.vestergaard@live.dk - Niels Vestergaard

Tobias.d.hansen@gmail.com - Tobias Dalgaard

Endnu engang tak for hjælpen!

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 16:51
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Mads Grønlund:

Cap'n Halfdan Timm:
KWD er langt fra et så vigtig signal som tidligere, og er blevet overtrumfet af en lang række andre mere væsentlige faktorer

Hvilke faktorer Halfdan? (er bare uvidende og nysgerrig :-))

Sådan som jeg har forstået de SEO-kloge omkring Googles Penguin-halløj, har man sat en masse mennesker (altså rigtige levende mennesker) til at læse og vurdere tekster. Efterfølgende har man elektronisk analyseret disse tekster på en lang række af parametre. Disse parametre har man indregnet i "Googles hellige algoritme", der beslutter, hvor god en tekst er.
Desuden måler Google vist også på, hvor længe en bruger gider blive hængende på din tekst. Det vil sige, at en kedelig tekst, ranke dårligere end en spændende tekst.
Jeg kan sagtens have overset og fordrejet nogle fakta i forklaringen, men jeg føler mig ret sikker på, at retningen er nogenlunde sand.
Det betyder, at en artikel på længere sigt skal skrives til mennesker og kun til mennesker.

- Hvis altså jeg har forstået de SEO-kloge rigtigt.

Venlig hilsen

Hans 

Side 3 ud af 3 (23 indlæg)