Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

SEO-artikler til billig pris!

Side 1 ud af 3 (23 indlæg)
Fra Haderslev
Tilmeldt 19. Nov 12
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 17:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino!

Vi er to friske drenge der går i 9. og 10. klasse. Vi tilbyder at skrive jeres SEO artikler så jeres synlighed kan blive større på nettet. Vi er begge kyndige skriftligt og har stort ordforråd. Dette tilbud vil være sideløbende med vores skole, så vi tager ikke så mange penge for det, som andre uden for skolen. Vi starter på en pris på 15 øre pr. ord.
F. eks.:
200 ord = 30 kr.
300 ord = 45 kr.

Men hvis I skal have skrevet flere artikler kan vi lave andre aftaler!
Ved køb af 5 artikler giver vi dig den 5. artikel gratis.
 Vi håber I vil give os en chance, for vi vil rigtig gerne i gang! Leveringstid på artiklen er op til køber, men det vil koste en smule ekstra for hurtig levering.
 Vi garanterer altid kvalitet og loyalitet. Vi vil altid have at kunden er tilfreds med artiklen.
I kan kontakte os på:
Tobias.d.hansen@gmail.com
Niels.k.vestergaard@live.dk 

Fra Svendborg
Tilmeldt 5. Oct 10
Indlæg ialt: 313
Fra  Rockz Jewelry Skrevet kl. 18:12

Jeg vil muligvis være interreseret i dit tilbud. Kan du ikke åbne muligheden for, at sende private beskeder til dig? 

Mvh. Gustav

Vil du hæve konverteringen på din webshop? Jeg opsætter Facebook remarketing kampagner til nogle af Danmarks skarpeste priser! Send mig en besked og få et godt tilbud.

Fra Danmark
Tilmeldt 12. Oct 12
Indlæg ialt: 261
Fra  Click In Dandele Skrevet kl. 18:19

Jeg er muligvis også interesseret, kan jeg få en email jeg kan skrive privat til? 

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Jan 08
Indlæg ialt: 1543
Fra  Sjællands ejendomsservice Toprobot.dk Skrevet kl. 18:21
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Nu er SEO artikler et meget bredt område, er de skrevet til google eller til slutbrugeren ?

Fra Viborg
Tilmeldt 10. Aug 12
Indlæg ialt: 663
Fra  Dyrhøj Marketing Skrevet kl. 19:18

Det lyder som et ganske godt tilbud.

Hvad indebærer jeres SEO-artikler og har I evt. nogle referencer, I kan vise frem?

Venlig Hilsen

Martin Dyrhøj

Fra Haderslev
Tilmeldt 19. Nov 12
Skrevet kl. 22:57

Hej Gustav.
Der skulle meget gerne være mulighed, for at sende os privat beskeder nu. 

Fra Haderslev
Tilmeldt 19. Nov 12
Skrevet kl. 23:03

Martin Sølberg:
Jeg er muligvis også interesseret, kan jeg få en email jeg kan skrive privat til? 

Martin Sølberg:

Hej Martin.
Du kan kontakte os på Niels.k.vestergaard@live.dk

Fra Haderslev
Tilmeldt 19. Nov 12
Skrevet kl. 23:04

Johnny Nielsen:

Nu er SEO artikler et meget bredt område, er de skrevet til google eller til slutbrugeren ?

Hej Johnny.

Vores artikler målrettes søgemaskinerne, men brugernes opfattelse pålægges naturligvis også stor vægt, da det trods alt er dem, der skal købe dit produkt.

Det afhænger helt og aldeles af dig; hvis du synes, at artiklerne ikke skal have nær så meget fokus på søgemaskinerne, men derimod stor fokus på brugerne, så er det sådan vi skriver dem!

Fra Aarhus
Tilmeldt 19. Jun 12
Indlæg ialt: 260
Fra  Tobias Ehlig ApS Skrevet kl. 23:05

Dalgaard-Vestergaard:

Der skulle meget gerne være mulighed, for at sende os privat beskeder nu. 

Hej,
Det er fortsat ikke muligt at sende jer en privat besked. Har sendt jer en mail i stedet for.
mvh
Tobias Ehlig
Fra Brande
Tilmeldt 30. Nov 11
Indlæg ialt: 2544
Fra  Miraca Skrevet kl. 23:08

Johnny Nielsen:

Nu er jeg ABSOLUT ikke SEO ekspert, og køber mig til det. Men er ovenstående ikke noget vrøvl? Står Search Engine Optimicing ikke for det? - Hvis det er tilfældet er artiklerne vel skrevet til søgemaskiner og ikke til slutbrugere? - Ellers er de vel, per definition ikke SEO ertikler?!?!

Side 1 ud af 3 (23 indlæg)