Anmeldelserne her på Amino om E-Pusher taler sit eget tydelige sprog om bogens kvalitet. Jeg kan supplere med, at jeg står bag langt over 100 webshops med omsætninger fra få tusinde kroner månedligt til over 3 millioner kroner månedligt - og jeg fandt og finder masser af inspiration i Martins bog.
Hele skismaet med om 1.500 kr. er "for dyrt" for en E-bog, illustrerer en af flere årsager til, at der er så mange virksomheder i Danmark, der enten aldrig kommer ud over rampen eller bliver i den middelmådige sump. 1500 kr. er latterligt billigt, hvis du kan tjene 3.000 kr. mere qva det, du kan lære fra den på bare den første måned. Det er jo en fordobling af investeringen, og hvis nogen kender andre effektive steder, man kan det, kan jeg da godt stille med nogle millioner, der skal yngles på 
Nu kan man jo så argumentere med: Hvad så, hvis det er noget skrammel, der står i den bog? Men den frygt behøver man slet ikke nære, for en hurtig søgning her på Amino viser det modsatte.
Tænk stort - betal kassen og tjen den. Og glem så ham der Lille-Palle med hans "Flyv ikke højere end vingerne bæ'r". Den sang burde forbydes ved lov!