Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Fjernsponsering!

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 25. May 06
Indlæg ialt: 41
Skrevet kl. 00:58
Hvor mange stjerner giver du? :
Hejsa,

Ville bare lige høre om der er nogen herinde der har nogle gode og dårlige erfaringer med fjernsponsering på tværs af landegrænser. Når jeg spørger er det fordi at tilfældet vil at jeg er begyndt at få en hel del kontakter udenfor Danmark/Sverige som jo er min hjemmebane. Hvad har i gjort i forbindelse med forretningspræsentationer, uddannelse, support og opfølgning - frem til det punkt hvor disse kontakter leverer så meget at der er grundlag for rent fysisk at flytte sig til et andet land for at give support?   

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 9. Aug 05
Indlæg ialt: 2606
Fra  Aurumtrends Skrevet kl. 18:53
Jeg har gennem årene rekrutteret adskillige partnere i mange forskellige lande; USA, Norge, Holland, Indien, Ghana osv... men det er min erfaring at face-to-face opfølgning er vital - men, det kan sagtens lade sig gøre - og er faktisk meget nemt.

MVH

Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic

Fra DK - UK - USA
Tilmeldt 3. Dec 05
Indlæg ialt: 172
Skrevet kl. 21:25

Hejsa,

Selv har jeg siden 1995 udelukkende rekrutteret via internettet i alverdens lande.

At tage til et møde face-to-face for min person i dag er så old-fashioned og tidskrævende at jeg aldrig ville spilde tid på dette: "Klæ sig pænt på, bruge tid på transport, udgifter til frokoster, hotelovernatning osv. osv ......."

For min egen person er det 10 gange lettere at sponsorere i USA, AUSTRALIEN, MALAYSIA osv..... end at skulle møde folk face-to-face ....

Efter at jeg netop er begyndt at bruge Video Emails er min rekrutterings-rate steget med adskillige % ... før rekrutterede jeg fx 1-2 personer om dagen. Nu er jeg oppe på 3-5 om dagen "fordi folk straks imponeres af Video Emails" og skal hilse at sige at det er meget tidsbesvarende også.....PLUS at man via Video Emails  også har mulighed for at ses face-to-face.

Jeg giver Lasse ret i at face-to-face opfølgning er vital ....... selv klarer jeg det på den måde at jeg én gang om året rejser verden rundt og besøger mine ledere. For mig selv er det den mest fantastiske måde at holde ferie på. Og folk elsker at have en på besøg. Det er sjældent at der er brug or hotel. Ens ledere - som man har bygget venskab med via internettet - er altid meget gæstfri.

Ja, det var bare mine 5 cents,

Eric :)

Forandre dit vand - Forandre dit liv!

http://helsevand.eu 

Tilmeldt 25. May 06
Skrevet kl. 12:02
Tak for jeres svar!

Lasse: Hvilke værktøjer har du brugt til opgaven.

Eric: Umiddelbart ligner det en halvdyr løsning.

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 9. Aug 05
Indlæg ialt: 2606
Fra  Aurumtrends Skrevet kl. 17:23
Dato: 28-07-2007 12:01:48 Forfatter: cax

Tak for jeres svar!

Lasse: Hvilke værktøjer har du brugt til opgaven.

Eric: Umiddelbart ligner det en halvdyr løsning.

Cax, jeg har netværket i ordets betydning og skabt en relation mellem de forskellige personer og jeg - Network Marketing handler om matematik: Man skal hente x antal personer ind som nye partnere - man kan aldrig forudsige hvem der bliver den næste big shot - men over tid rammer man den der betyder forskellen... så selvom det tager tid - ikke nødvendig tid som i flere måneder - men tid som i flere timer flere gange om ugen - så lønner det sig i det lange løb... men endnu mere interessant - og mindst lige så vigtigt: Blandt de som ikke har interesse i ens forretning, holder man kontakt, udbygger relationerne, så man enten rykker op på deres varme liste - eller de er selvskrevne på din varme liste.. til whatever fremtidig projekt...

Samtidig får man utroligt meget insider indsigt i mange forskellige selskaber - når først paraderne er nede får man som regel "de rigtige oplysninger" om tingenes tilstand...

MVH

Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic

Fra DK - UK - USA
Tilmeldt 3. Dec 05
Indlæg ialt: 172
Skrevet kl. 00:05

Cax...

Faldt lige over denne tråd i Google.

"Umiddelbart lyder det som en halvdyr løsning", skriver du  .... er ikke helt med på hvad du mener....?

Skriver jo netop at i stedet for at rejse rundt til møder dagligt er det langt lettere samt langt billigere også når man arbejder online .....

Misforstår jeg dit spørgsmål....? "Then fire your gun" !!

Bedste hilsner,

Eric Mortensen

Forandre dit vand - Forandre dit liv!

http://helsevand.eu 

Tilmeldt 25. May 06
Skrevet kl. 11:41
Hej Eric,

Jeg er da udemærket godt klar over at en flybillet til fjernøsten koster væssentligt mere end dit produkt. Men 250 USD (DKK 1300) vel og mærke hver månede lyder umiddelbart som mange penge for at få lov til at optage og sende 5 min. video.

Fra Sorø
Tilmeldt 21. Jun 06
Indlæg ialt: 1867
Fra  joma company Skrevet kl. 14:57
Remote kontakt!

Der er mange muligheder selv har jeg anvendt Web-cam og kørt vidokonferencer med enkeltpersoner. Til brug herfor udviklet forretningspræsentationen i powerppoint og lagt den på internettet - som så bliver gennemgået med kontaktpersonen via eks. Skype - MSN - og det virker ok!

De efterfølgende "møder" gennemførs også på denne måde! - man ser og høre hinanden kan vise div. materialer.

mvh john sommer
Star|Iværksætter med Network Marketing - JOMA Company|Star
|se: Om mig i min Amino-profil|Star

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)