Prøver lige igen... Jeg har en logo men der skal lige laves et par ting om på den.. Nogle som kan hjælpe??? God weekend alle sammen |
Send mig en PM
Du kan også sende mig en PM, men lidt nærmere information :) |
Arbejder for tiden meget på en ny side omkring Fifa.
Har også Efterskoleliv.com og Billig-Tv.dk
Det ville være en stor hjælp hvis det er du kunne nævne eller beskrive hvad det er du ønsker der skal rettet ved dit logo design. |
Roses are red, violets are blue, I’m schizophrenic, and so am I.
– Oscar Levant
Pas på. Han har også sat mig på opgaven, og opgaven er sådan set bare at kopiere en andens logo, med et par små ændringer. Han vil ikke betale forud "fordi han er blevet snydt før herinde" og nu står jeg og har brugt tid på at "kopiere" det logo han gerne ville have, Men jeg kopierer ikke andres arbejde, så han mener åbenbart ikke at det ligner nok - han er i hvert fald stoppet med at svare mig, efter sidste oplæg. Jeg siger ikke at han er ude efter gratis arbejde eller at han snyder, men det virker lidt mærkeligt det han har gang i. Mvh. |
Bertil har rimelig meget anciennitet herinde... Det er en forkert strategi du bruger, ved at kalde ham, "eller nogen anden for den sags skyld" for hustler... :) Vh. Mehmet |
E-Cigaret - Prøv med en ecigaret fra eCig-Online.dk hvis du overvejer et Rygestop - Se mere her.
Jeg ville passe på MEGET med at kalde andre for "hustlere" på denne måde. |
Det er jo skitser og idéforslag. - Det er derfor ikke noget jeg bruger tid på at finpudse, det er bare for at du kan komme med noget konstruktiv feedback, så vi indkredser os. Det skrev jeg også til dig inden vi påbegyndte arbejdet. Jeg kommer jo ikke med et færdigt logo i det første oplæg, udfra de få oplysninger du har givet mig at arbejde med. |
Sjovt hvordan det hele udvikler sig. Hakan har sådan set også kontakten mig, med ønske om at lave et logo design om han har fundet på 99designs :) |
Roses are red, violets are blue, I’m schizophrenic, and so am I.
– Oscar Levant