Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Naboen blev sku for fristet :)

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 13:15
Hvor mange stjerner giver du? :

En lille sjov historie - kunden reklamerede over manglende pakke - og jeg kunne se den var afleveret - så han checkede lige blandt kolleger;

Idag (16/11-12), spurgte jeg på arbejdet (ret lille virksomhed – Vi er 6 mand ialt) om nogen havde modtaget en pakke, og nej – ingen pakke. Men de opfordrede mig til at gå over til naboen, eftersom det ikke er første gang en pakke er havnet forkert, da vi har samme indkørsel. Jeg var så over og spørge naboen om han havde modtaget en pakke, og ja, ganske vist havde han så. Så der stod jeg lidt negativ, da man ikke bare modtager en andens pakke. Så spurtge ham hvorfor han havde det, når det ikke var hans pakke. Han fortalte så at fragtmanden havde været der, og skulle aflevere en pakke til “Jakob”, problemet er så at nabo’en også hedder Jakob – så man kan egentlig ikke klandre ham for at have “stjålet” noget. Dertil skal det siges at fragtmanden kun snakkede gebrokken dansk, og Jakob tilhøre en gruppe af de “socialt uheldige” – og pakken nu er væk/spist Trist smiley . Det er selvfølgelig en uheldig situation, men hvad gør vi så nu?
Jeg ved godt at det ikke er Sliknet’s skyld, men fragtmandens? Men ja, hvor stiller det mig, som har betalt for en vare men ikke modtaget den?

Fra Århus
Tilmeldt 1. May 06
Indlæg ialt: 550
Fra  Webdesigner.dk Skrevet kl. 13:32

Det kan vel ikke være andet end fragtfirmaet der har ansvaret i og med de har afleveret pakken til den forkerte og fået en "falsk" underskrift. Hvis sliknet har en god kundeservice sender de en ny pakke uden ekstra omkostninger for kunden (selvfølgelig afhængigt af hvor stor bestilling der er tale om).

Bagefter tager sliknet kontakt til fragtfirmaet som de bruger og beder dem få styr på sagen, dvs. få pakken tilbage eller betale en erstatning. Fragtfirmaet har jo kvitteringen på afleveringen af pakken med den falske underskrift. Smile

Lav din egen hjemmeside med WordPress.
Lær hvordan du opretter en WordPress hjemmeside, markedsfører online & meget mere...

Fra Viborg
Tilmeldt 10. Aug 12
Indlæg ialt: 663
Fra  Dyrhøj Marketing Skrevet kl. 13:34

Hej Jesper,

Må indrømme at det er en smule sjovt, selvom det naturligvis er en uheldig situation. at stå i for dig.

Har du forsøgt at kontakte fragtfirmaet? De er måske til at snakke med. Det er trods alt dem, der har begået en fejl.

Venlig Hilsen

Martin Dyrhøj

Fra Odense
Tilmeldt 27. Aug 12
Indlæg ialt: 100
Fra  redHOST APS Trendbazaar A/S Skrevet kl. 13:34

Syntes du skulle sende en ny. 

Nu fik jeg jo en pakke fra dig den anden dag, og jeg syntes lidt din fragtmand er lidt uheldig. Hende som afleverede til mig, hun snakkede overhovedet ikke dansk, og var pænt forvirret :-)

Fra Dianalund
Tilmeldt 11. Apr 09
Indlæg ialt: 888
Fra  Ringhus.dk Skrevet kl. 13:35

Kontakt fagtfirmaet og bed dem erstatte pakken. De har ikke leveret den til rette modtager.

Og send så kunden en ny pakke, med et andet fragt firma. evt med et lille notat på pakken at det er huset til højre/Venstre side i indkørslen... :D

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 47143
Fra  John Hannover Skrevet kl. 13:36

hvis ikke mange penge og fragtfirmaet ikke af kulance erstatter et eller andet, så læg den død. Fragtfirmaet har været på korrekt adresse og afleveret til Jacob som har signeret og du risikerer en sag hvor du skal stævne fragtfirma som hævder at Jacob var ansvarlig og fxxxx og hans pumpestok. 

vh

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 14:05

Det var blot fordi jeg synes historien var lidt skæg - trods alt :)

Jeg sender selvfølgelig ny pakke uden beregning - det skulle bare mangle. :)

Det skal ikke være kundens problem.

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 14:19
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 4 person
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:29
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person
Tilmeldt 14. Feb 12
Indlæg ialt: 490
Skrevet kl. 14:31
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Sikke en god lille historie - og den er et fint eksempel på at god kundeservice betaler sig, selvom måske det ikke helt er ens egen skyld Big Smile

Godt gået Jesper

Brug for hjælp til WordPress? eller mangler du en professionel hjemmeside?  -  https://prestawise.dk

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)