Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Wordpress vs. "Hjemmeprogrammeret": Set med SEO-briller!

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)
Fra Århus
Tilmeldt 12. Nov 12
Indlæg ialt: 96
Fra  Whybeard Skrevet kl. 10:54
Hvor mange stjerner giver du? :

@ Emil Blücher

Tak for brugbare links :)

@Jonas Jørgensen

Det vil jeg prøve :) - Tak for input!

Mange hilsner,
Christian, CEO hos cShakers.dk (håndsyede køletasker til din proteinshaker) [åbner i nyt vindue]

Fra Høng
Tilmeldt 16. Sep 08
Indlæg ialt: 141
Skrevet kl. 11:16

Lav det hele selv fra bunden, learning by doing

Opsøg basal viden og arbejd videre derfra, du lærer jo intet af en Wordpress

It Support - Råd og vejledning i alt indenfor it og elektronik til virksomheder samt billig pc hjælp til private

Fra Struer
Tilmeldt 15. Mar 11
Indlæg ialt: 340
Fra  Emplate ApS Hauthorn IT Skrevet kl. 11:18

Du kan som udgangspunkt lave et WP-tema som er optimalt rent SEO-mæssigt, men hvis du starter med et tilfældigt tema, vil det afhænge af den oprindelige udviklers evner.

Fordelen ved WordPress er jo, at du hurtigt kan generere en masse indhold. Men hvis din side primært består af en regnemaskine, vil jeg anbefale i første omgang at du "bare" koder den frit - du kan altid installere en WordPress-installation som blog senere hen, hvis du får behov for at skrive en masse sider.

Fra Struer
Tilmeldt 15. Mar 11
Indlæg ialt: 340
Fra  Emplate ApS Hauthorn IT Skrevet kl. 11:20

Ralf Willers:

Opsøg basal viden og arbejd videre derfra, du lærer jo intet af en Wordpress

Hvis man har en smule viden omkring webudvikling (sådan som trådstarter giver udtryk for), kan man lære utrolig meget af at læse kildekoden der udgør WordPress, så jeg er meget uenig i den udtalelse.

Learn by example - og brug et CMS som WordPress, hvor det giver mening.

Tilmeldt 21. Sep 06
Indlæg ialt: 2606
Fra  StreetPatrol.com StreetPatrol.dk Skrevet kl. 13:39

WordPress har indbygget trackback og RSS.

Det giver nogle lejligheder til at få links, som ikke ligger lige for ved noget hjemmeprogrammeret. 

Det er muligt at lave RSS feed funktion selv. Trackback har jeg ikke sat mig ind i om du kan. Humlen er bare at jeg tvivler på folk får lavet sådan noget i et hjemmeprogrammeret system. 

Med WordPress findes der lidt små fif rundt omkring til at få ekstra links. 

Mht trackback links jeg har fået er de ganske vist nofollow, men det er nogengange fra ret kendte sites. Mht RSS feed er der jo lige en lille håndfuld sites, der automatisk linker til hver gang jeg opretter en side eller et blogindlæg. Altså lige dybe links til alle sider dér. 

Sparetips på Sparefeber.dk

Fra Århus
Tilmeldt 12. Nov 12
Fra  Whybeard Skrevet kl. 02:40

Christoffer Hauthorn Boisen:
Fordelen ved WordPress er jo, at du hurtigt kan generere en masse indhold. Men hvis din side primært består af en regnemaskine, vil jeg anbefale i første omgang at du "bare" koder den frit - du kan altid installere en WordPress-installation som blog senere hen, hvis du får behov for at skrive en masse sider.

Get out of my head! Det var PRÆCIS dét, jeg havde tænkt mig at gøre :)

Mange hilsner,
Christian, CEO hos cShakers.dk (håndsyede køletasker til din proteinshaker) [åbner i nyt vindue]

Fra Århus
Tilmeldt 12. Nov 12
Fra  Whybeard Skrevet kl. 02:44

Gita Street:
WordPress har indbygget trackback og RSS.

Det giver nogle lejligheder til at få links, som ikke ligger lige for ved noget hjemmeprogrammeret. 

Det er muligt at lave RSS feed funktion selv. Trackback har jeg ikke sat mig ind i om du kan. Humlen er bare at jeg tvivler på folk får lavet sådan noget i et hjemmeprogrammeret system. 

Med WordPress findes der lidt små fif rundt omkring til at få ekstra links. 

Mht trackback links jeg har fået er de ganske vist nofollow, men det er nogengange fra ret kendte sites. Mht RSS feed er der jo lige en lille håndfuld sites, der automatisk linker til hver gang jeg opretter en side eller et blogindlæg. Altså lige dybe links til alle sider dér. 

Altså RSS-feed er ikke noget problem at lave selv, så det skal min side skam også have... Med hensyn til "trackback", så kunne det selvfølgelig være en arrogant måde at få lidt ekstra juice, men det kan jeg sgu ikke på stående finde ud af, så det må nok blive uden :)

Tak for bidragene :D

Mange hilsner,

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)