@ Emil Blücher Tak for brugbare links :) @Jonas Jørgensen Det vil jeg prøve :) - Tak for input! |
Lav det hele selv fra bunden, learning by doing
Opsøg basal viden og arbejd videre derfra, du lærer jo intet af en Wordpress
@ Emil Blücher Tak for brugbare links :) @Jonas Jørgensen Det vil jeg prøve :) - Tak for input! |
Mange hilsner,
Christian, CEO hos cShakers.dk (håndsyede køletasker til din proteinshaker) [åbner i nyt vindue]
Lav det hele selv fra bunden, learning by doing |
It Support - Råd og vejledning i alt indenfor it og elektronik til virksomheder samt billig pc hjælp til private
Du kan som udgangspunkt lave et WP-tema som er optimalt rent SEO-mæssigt, men hvis du starter med et tilfældigt tema, vil det afhænge af den oprindelige udviklers evner. Fordelen ved WordPress er jo, at du hurtigt kan generere en masse indhold. Men hvis din side primært består af en regnemaskine, vil jeg anbefale i første omgang at du "bare" koder den frit - du kan altid installere en WordPress-installation som blog senere hen, hvis du får behov for at skrive en masse sider. |
Hvis man har en smule viden omkring webudvikling (sådan som trådstarter giver udtryk for), kan man lære utrolig meget af at læse kildekoden der udgør WordPress, så jeg er meget uenig i den udtalelse. Learn by example - og brug et CMS som WordPress, hvor det giver mening. |
WordPress har indbygget trackback og RSS. |
Sparetips på Sparefeber.dk
Get out of my head! Det var PRÆCIS dét, jeg havde tænkt mig at gøre :) |
Mange hilsner,
Christian, CEO hos cShakers.dk (håndsyede køletasker til din proteinshaker) [åbner i nyt vindue]
Altså RSS-feed er ikke noget problem at lave selv, så det skal min side skam også have... Med hensyn til "trackback", så kunne det selvfølgelig være en arrogant måde at få lidt ekstra juice, men det kan jeg sgu ikke på stående finde ud af, så det må nok blive uden :) Tak for bidragene :D |
Mange hilsner,