Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Wordpress vs. "Hjemmeprogrammeret": Set med SEO-briller!

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)
Fra Århus
Tilmeldt 12. Nov 12
Indlæg ialt: 96
Fra  Whybeard Skrevet kl. 22:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Godaften, mine damer og herrer!

Nu skal I høre. Jeg skal i gang med et affiliate projekt, der (sjovt nok) centrerer sig omkring en hjemmeside. En hjemmeside, som jeg gerne ser får en masse besøgende. Jeg står i den heldige situation, at jeg sagtens ville kunne programmere den selv. Det er imidlertid kommet mig for øre, at der skulle være ikke uanseelige fordele ved at benytte WordPress. Jeg tænker, at hvis man gør sit SEO-arbejde ordenligt, så kan man vel sagtens kæmpe på lige fod med en Wordpress-blog. Eller hvad? Måske er der noget, jeg ikke har fanget. Jeg anmoder derfor en venlig sjæl om at be-/afkræfte dette.

Hilsen Christian aka. "Bossen".

Mange hilsner,
Christian, CEO hos cShakers.dk (håndsyede køletasker til din proteinshaker) [åbner i nyt vindue]

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:25

Hej,

Jeg vil sige Wordpress for der er nogen rigtige gode SEO plugin til Wordpress :D

Hilsen Mike Nielsen

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:34
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Når du ikke allerede kender svaret er det en god idé at starte med en Wordpress med et seo plugin. Når du senere får styr på seo og fået noget erfaring med wordpress, kan du bedre vurdere om dit projekt skal specialudvikles eller baseres på en cms løsning.

Fra Århus
Tilmeldt 12. Nov 12
Fra  Whybeard Skrevet kl. 22:34

Billigstewebhosting.dk:
Jeg vil sige Wordpress for der er nogen rigtige gode SEO plugin til Wordpress :D

Okay, har du erfaringer med WP? For jeg har et lille problem. Jeg skal lave et site, hvor folk kan få udskrevet et træningsprogram ud fra forskellige faktorer. Jeg kunne godt tænke mig at køre processen i forskellige "steps", så man først vælger (whatever) højde, vægt, alder og så i næste step nogle andre informationer.
Alle disse informationer skal så bruges til sidst til forskellige regnestykker, if-sætninger, mv. for at beregne et træningsprogram til den pågældende.

Kan man fuldstændig frit programmere i WP? Altså kan jeg bare skrive en PHP-kode (+ java), der kontakter database og behandler forskellige data?

Mange hilsner,
Christian, CEO hos cShakers.dk (håndsyede køletasker til din proteinshaker) [åbner i nyt vindue]

Fra Århus
Tilmeldt 12. Nov 12
Fra  Whybeard Skrevet kl. 22:36

Karsten Sønderup Hansen:
Når du ikke allerede kender svaret er det en god idé at starte med en Wordpress med et seo plugin. Når du senere får styr på seo og fået noget erfaring med wordpress, kan du bedre vurdere om dit projekt skal specialudvikles eller baseres på en cms løsning.

Hmm, okay, men som sagt, så skal jeg lave et site, hvor folk kan få udskrevet et træningsprogram ud fra forskellige faktorer. Kan man frit programmere i WordPress? Altså kan jeg bare skrive en PHP-kode (+ java), der kontakter database og behandler forskellige data?

Mange hilsner,

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:40
Tilmeldt 28. Nov 07
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 22:41

Hvis du gør dit arbejde ordenligt og har tiden kan du gøre det meget bedre end WordPress. Men wp er bare hurtigere

Fra Århus
Tilmeldt 12. Nov 12
Fra  Whybeard Skrevet kl. 22:48
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Karsten Sønderup Hansen:
http://codex.wordpress.org/Developer_Documentation

Øfferen! Så skal man gå omveje for at validere og sådan noget :( Lidt lortet, hvis man - givet selvfølgelig at man lægger en masse tid i det - kan kæmpe på lige kår SEO-mæssigt. Man kan sige, at hvis jeg så bruger et par uger (/måneder Skype-Surprised) på SEO, kan jeg måske begynde at sælge min SEO-viden. Det kunne være lidt baws.

Mange hilsner,

Fra Havdrup
Tilmeldt 8. Aug 08
Indlæg ialt: 1305
Fra  Blücher Media Skrevet kl. 23:54
Fra Århus
Tilmeldt 9. Feb 08
Indlæg ialt: 1758
Fra  Boligadvokater.info Connect Media Skrevet kl. 10:44

Christian:
på lige kår SEO-mæssigt. Man kan sige, at hvis jeg så bruger et par uger (/måneder Skype-Surprised) på SEO, kan jeg måske begynde at sælge min SEO-viden. Det kunne være lidt baws.

Tror du skal regne med et par ÅR og ikke måneder, før du har nok viden til at tjene penge på det.

WP er som udgangspunkt ikke SEO venligt -og de fleste templates er det bestemt heller ikke.

Det er populært fordi det er let at bruge - ikke fordi det er et SEO vidunder.

Men ja, du kan kode som du vil i det og der er faktisk ikke de store begrænsninger.

Vil du til at lære SEO fra bunden, vil jeg anbefale at du går udenom om WP i første omgang og koder selv.

18 års erfaring med hardcore SEO / søgemaskineoptimering - Alt fra Tier2 linkbuilding til CTR manipulation - Få en SEO ekspert på dit projekt, Læs om SEO og Connect Media

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)