Søger du en partner?
Hej alle Aminoer.
I dette indlæg vil jeg skrive lidt om hvorfor og hvilken slags partner jeg mangler i min virksomhed.
Igennem hele livet får vi hele tiden af vide at vi skal gøre det vi er gode til, så det vil jeg også gøre i dette tilfælde.
Hvad skal du stå for ?
Jeg leder efter en partner der har forstand på programmering/opsætning af en webshop. Det ”eneste” du skal stå få er opsætning af webshoppen og selvfølgelig vedligeholde og videreudvikle.
Når jeg siger det eneste er det selvfølgelig ikke ment med at det ikke er en stor opgave, det har jeg selv fundet ud af det sidste års tid, og man har det med at brænde fast i det hvis man ikke føler man kan finde ordentligt ud af det.
Hvad skal jeg stå for?
Jeg skal som sagt stå for det jeg er bedst til, og det jeg er bedst til er at finde det rigtige produkter, af det rigtige leverandører til de rigtige priser. Jeg skal stå for regnskab og indberetning med moms/Skat.
Jeg skal stå for at ligge de nye produkter ind og sørge for forsendelse og lagertælling.
Samtidig skal jeg selvfølgelig også sørge for indløsnings aftale.
Hvilke produkter skal vi sælge?
Det er selvfølgelig også en af de vigtigste emner og har også stort indflydelse på om det skulle være et evt. partnerskab.
Produkterne kommer til at være diverse forbrugerelektronik, det kommer til at være produkter som Tablets, Smartphones, computere, fladskærme, kameraer og diverse ting til dem.
Hvad jeg har solgt indtil nu?
Jeg har prøvet med diverse webshops moduler, men har endnu ikke fundet noget der var godt nok til jeg overhoved gad og have en webshop med mine produkter. Så salget har gået igennem DBA og sådan. Det har endnu kun ledt til en omsætning på 10.000-20.000.
Men jeg ser bestemt muligheder for meget højere, hvis man får sat en god webshop op.
Hvad skal jeg vide om dig?
Nu kommer vi til den vigtige del jeg vil gerne have en PM hvor du eventuelt fortæller om dig selv og dine referencer og hvad du kunne tilbyde.
Du kan selvfølgelig også stille spørgsmål til mig, som jeg vil svare hurtigt på.
Hvis du ikke er interesseret må du have en forsat god dag!
Venlig Hilsen
M-Trade