Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ny virksomhed - har brug for inputs til hjemmeside

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 8. Feb 12
Indlæg ialt: 9
Fra  Bankforhandleren.dk Skrevet kl. 17:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej kære amino-brugere.

Jeg er i fuld gang med at oprette en ny virksomhed: www.bankforhandleren.dk som har 3 kerne områder I kan læse om på hjemmesiden. Alle områder er til den private forbruger.

Jeg har brug for lidt feedback på min hjemmeside - så råt for usødet: Hvad synes I?

/Bankforhandleren

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 17:23

siden ligner meste en blogs end side der vedr vejledning omkring en rådgiver som du er

mangler et mere unikt design på siden med logo og banner øverst på siden der giver en højt troværdig løft på siden

cvr nummer i fodnoten god ide og på kontakt siden

få en kontakt formular på kontakt siden derved lettere at kontakte dig.

social medier der er det en god ide med google plus på siden facebook og twitter derved er det let at likes og plusse og dele din hjemmeside .

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 8. Feb 12
Fra  Bankforhandleren.dk Skrevet kl. 18:33
Hej Michael.

Det var rigtig brugbar feedback som jeg vil forsøge at implementere! Tusind tak!

/Kenneth
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:42
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Din hjemmeside mangler call to action.

Efter et hurtigt kig kunne jeg ikke se hvad det er du sælger, hvordan jeg bestiller, eller hvordan jeg kommer i kontakt med dig. I stedet for at gemme det i teksten, bør det fremhæves på en måde, så folk ikke er i tvivl.

Du har ingen meta descriptions på siden. Brug et wordpress seo plugin: http://wordpress.org/extend/plugins/wordpress-seo/

Installer også google analytics, så du får et overblik over de besøgene.

Fra København
Tilmeldt 2. Jul 12
Indlæg ialt: 1843
Fra  N/A - N/A Skrevet kl. 18:48

Jeg ville nok få integreret en kontaktformular, så du nemmere får kundehenvendelser. Designet vil jeg ikke sige så meget til, det er ikke sådan, så man falder ned af stolen - det er ganske ordinært.

Fra Gadstrup
Tilmeldt 23. Sep 08
Indlæg ialt: 284
Fra  SEO Danmark Skrevet kl. 19:42

Kære bankforhandler

Jeg foreslår følgende

1. Lav et stort topbanner (animeret med tre billeder) i stil med denne hjemmeside www.energiklyngecenter.dk, med f.eks. følgende overlay overskrifter

- Vi banker banken på plads

- Du får flere penge i dit budget

- Vi regner den ud for dig

2. Til banneret er det bedst med billeder i selv har taget, hvor du sidder og snakker med en kunde. Alternativt kan i designe bannere selv i Photoshop i i stil med ovenstående.

3. Du skal have et stort og tydeligt telefonnummer på hver side. Sørg for at det er på hver side, for eksempel i stil med www.djurs-iso.dk

4. Kontaktformular på hver side.

5. Hvis du vil have noget i nederste højre hjørne på forsiden, skal det være noget, der lokker folk videre ind på hjemmesiden, for eksempel en stor knap med "Gratis check af din økonomi" eller noget i den stil. Du er en præsentabel fyr, men jeg synes dit ansigt bør indgå i topbanneret.

Bare mine tanker, håber du kan bruge det..

VH Jesper

Computerpeople

Fra København SV
Tilmeldt 2. Aug 10
Indlæg ialt: 2596
Fra  Fotology Fotology.dk Skrevet kl. 20:47

Siden er skam pænt nok og overskuelig.

HVis det er du vil have at siden udviser seriøsitet, så er der nogle ting som kan forbedres som at placere jeres cvr nummer måske og en kontakt formular og adresse under kontakt.

Roses are red, violets are blue, I’m schizophrenic, and so am I.
– Oscar Levant

Tilmeldt 8. Feb 12
Fra  Bankforhandleren.dk Skrevet kl. 09:10

Hej alle sammen.

Det er fuldstændig fantastisk med den feedback I allesammen er kommet med! Alt sammen yderst brugbart og jeg ved i den grad hvad weekenden skal bruges til :-)

Ville blot sige tak til Jer fordi I har gidet at bruge lidt tid på at se siden og give mig konstruktiv feedback!

/Kenneth

Fra Vordingborg
Tilmeldt 28. Sep 08
Indlæg ialt: 211
Fra  BOATERS Skrevet kl. 09:44

Man fornemmer ikke, at de tre billeder på forsiden er de ydelser du tilbyder. Her kunne man nok finde nogle gode overskrifter, såsom "Få bedre rente på næste lån", "Budgetlægning", og "Uvildig vurdering". Når det kommer til folks økonomi skal du være sparsom med smarte udtryk og slang som vi har trukket fra udlandet. Det taler ikke til dit "folk" og derved mangler det troværdighed. Det er fint du har CTA i bunden på forsiden, det er her den hører til. Men ellers er det ikke noget folk skal lede efter, og derfor bør det være synligt både i bund og top af siderne.

det-siger-kunderne siden er tom, og under Budget, virker det ikke.

Du mister potentielle kunder, ved at de skal sende en mail til dig. Brug hellere en formular, Contact Form 7 er super til dette. Det samme med at sende en SMS. Er lidt i tvivl om hvor meget troværdighed det skaber for dig. :)

Det er fint du uddyber arbejdsmetoder under det forskellige ydelser, men synes lidt det mangler for Budgetlægning.

CVR nr., tlf.nr. persondatapolitik m.fl. i bunden af din side giver dig lidt ekstra point.

Tilmeldt 14. Nov 12
Indlæg ialt: 8
Fra  Ellegaard Online Retailing Skrevet kl. 09:47

Hej 

Her er mit input til din side:

Tydelighed - Spørg dig selv hvordan kunden på mindre end 1 sekund forstår hvad du sælger: http://screencast.com/t/LnmMNRu2Vr2k

Du kan f.eks. besøge nogle konkurrenter eller andre sider indenfor lignende branche og se hvordan de er opsat

SEO - Din side består eller fejler en eksamen på 40 sekunder

Brugervenlighed. En god måde at vurdere din brugervenlighed på er denne antagelse: ”Hvis brugeren først begynder at tænke over hvordan hun bruger din hjemmeside, så er den ikke brugervenlig”

Søgefelt - en stor del af brugere går som regel til søgefeltet med det samme.

Design. Din side trænger til et løft der skal svare til den ydelse du leverer. Det er med andre ord et spørgsmål om hvor meget tillid din side genererer hos brugeren der skal benytte dig som rådgiver. 

Footeren mangler. Kig på f.eks. nordea.dk eller danskebank.dk for at se hvordan deres sider i bunden ser ud. Jeg siger ikke at du skal kopiere, men hellere at det skal give dit et helhedsindtryk af en god footer

Hjælp til kunden - hvis kunden ikke ved han han skal gøre, skal du hjælpe kunden til den rigtige løsning. 

Du kan også se om der er themes du kan købe og installere på din side. http://themeforest.net/item/the-firm-simple-company-wordpress-theme/2491640?WT.ac=search_thumb&WT.seg_1=search_thumb&WT.z_author=Bebel

Håber det kunne hjælpe dig.

Mvh. Anders

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)