Nej altså. Nu må du have mig undskyldt.
Tråden starter med et tilbud fra dig - (Som du lige 21 timer efter skal have på forsiden igen) (Som du lige dagen efter skal have på forsiden igen)
Derefter beder Tekstforfatteren om eksempler på unikke designs (som der reklameres med)
Det kommer der så et eksempel på fra treide mand... Tror dog det er et reelt eksempel, da det kommer fra din hjemmeside.
Derefter Skriver Lundsby:
'Jeg tror der er rigtigt mange fine referencer, på kørende shops, for trådstarter har været meget aktiv med salgstråde herpå Amino de sidste 4 måneder.'
Hvis der vitterligt har været mange salgstråde, så har han vel en pointe.
Envidere skriver han:
'Personligt glæder jeg mig meget til at se hvilken kvalitet han leverer. Baren er sat højt, for han har i flg. tråde talt næsten ned, til dem der leverer billigere og efter andre metoder.'
Jeg kender ikke de (eller de) tråd(e), men hvis det passer hvad han siger, og du har sat baren højt. Ja så er det vel fordi du selv kan komme over den. - Altså stadig relevant for tilbudet.
Herefter kommenterer Tekstforfatteren på det eksempel der er lagt op. Stadig relevant for tilbudet. - Nuvel, ikke positiv kommentar, men stadig kommentar på præcist det tilbudet drejer sig om.
Herefter skriver han noget om den barre der er sat. Hverken han eller jeg har som bekendt læst tråden. Men det er nu altså stadig relevant om du har sat barren højt. - Og har du det må det jo være en klar fordel, den må jo vippe mange konkurrenter af pinden.
Nu er det så kun tilbage en der spørger til hvilket system der er tale om. - Og så selvfølgelig vores diskussion. Jeg kan ikke, med mine øjne finde noget der ikke er relevant for tilbudet.