Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Gak i låget? Webshop med unikt design til hidtil uhørt lav pris

Side 3 ud af 3 (24 indlæg)
Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46625
Fra  John Hannover Skrevet kl. 23:56
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

jeg er jo, ikke overraskende, helt enig i, at tilbud kommenteres og sågar direkte kan advares imod, af nogen der mener at vide noget som kan hjælpe andre med ikke at falde i vandet. 

Ting der er ude i offentlige fora må man acceptere skaber debat - vi er jo mange som, selv om vi måske ikke vil købe, lokkes med ind på læsning om gak i låget - og bruger tid på det - helt frivilligt erkendt, men så vil der være nogen med en positiv eller negativ kommentar, som man må imødegå (hvad jeg da synes du gør fint nok generelt egentlig Thomas)

Det er naturen i et debatforum helt enkelt. HVIS Amino mener plusmedlemmer skal kunne komme med tilbud som ikke må kommenteres, så kunne man foreslå sitet at lave et eget afsnit for for tilbud plus medlemmer kommer med (eller andre mod betaling) og hvor der kun kan føres PB debat, ikke svares i tråden af andre end sælger når tingene var solgt (forslaget er helt gratis til rådighedBig Smile)

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Brande
Tilmeldt 30. Nov 11
Indlæg ialt: 2544
Fra  Miraca Skrevet kl. 23:58

forslaget er helt gratis til rådighedBig Smile

Yes

Fra Silkeborg
Tilmeldt 3. Apr 07
Indlæg ialt: 1959
Fra  Vipindi Skrevet kl. 10:19

Hej Thomas,

Thomas:
Here we go again! Dette er en tilbudstråd og ikke en debattråd om hvordan jeg har ytret mig i andre tråde

Du puster selv til ilden, ved at "bumpe" tråden flere gange (mod Aminos retningslinier), derfor kan/må det ikke komme bag på dig at der kommer debat og liv i tråden. Det er vel derfor du "bumper" den?

Jeg synes de stillede spørgsmål er helt ok og omhandlende dit tilbud, du vælger så at lade være med at svare men istedet bedet spørgerne om at lade være med at stille spørgsmål - det er først der debatten kører væk fra emnet.

Til de andre deltagere i tråden vil jeg henstille, at vi holder debatten til det tilbud der er givet og holder debat om hvorvidt det er tilladt at debattere tilbud til en anden tråd :-)

God søndag
/Brian 

Fra Silkeborg
Tilmeldt 3. Apr 07
Indlæg ialt: 1959
Fra  Vipindi Skrevet kl. 10:47
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej igen,

Lundsby har skrevet et fint indlæg med principielle spørgsmål omkring debat i tilbudstråde. Indlægget krydsede min henstilling om ikke at debatere det yderligere i denne tråd, derfor har jeg flyttet indlægget til en ny tråd hvor den del af debatten kan fortsætte.

http://www.amino.dk/forums/t/179839.aspx#1210107

/Brian

Side 3 ud af 3 (24 indlæg)