Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Gak i låget? Webshop med unikt design til hidtil uhørt lav pris

Side 2 ud af 3 (24 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 2. Jul 12
Indlæg ialt: 1843
Fra  N/A - N/A Skrevet kl. 16:29
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Here we go again, again! Det er en tilbudstråd, der omhandler en webshopløsning. Hvis i ønsker kommunikation Jer imellem, så vil jeg foreslå jer at tage den privat!

Tak for det! Og god dag!

Tilmeldt 30. Jul 12
Indlæg ialt: 2576
Fra  MN Service Skrevet kl. 16:48

Hej igen.

Vil du ikke fortælle hvilket Open Source system du bruger ?. Som minimum skal man da være åben over for sine kunder om hvad man sælger. Jeg vil ikke købe et produkt som jeg ikke kan få at vide hvad hedder ?. Og det tror jeg så også gælder det meste af Danmarks befolkning.

Vi udfører alt Murer & Malerarbejde http://mogkservice.dk/ 

Fra København
Tilmeldt 2. Jul 12
Fra  N/A - N/A Skrevet kl. 16:53

Hej,
Jamen ingen problemer i det, vi benytter amerikanske Avactis, hvor vi har oversat storefronten til dansk. Systemet er kodet i PHP.

De informationer står for øvrigt under min profil, så de har været frit tilgængelige lige så længe som jeg har været på Amino ;) Så det er ingen hemmelighed :)

Fra København
Tilmeldt 2. Jul 12
Fra  N/A - N/A Skrevet kl. 18:55

På trods af "støjforurening" :) er dette tilbud stadig gældende til søndag - eller til vi ikke har kapacitet til at tage flere ind.

Så hvis du skal have en billig webshop - med serverplads og stort set alle faciliteter, så er det ved at være nu.

God weekend.

Tilmeldt 15. Dec 09
Indlæg ialt: 163
Skrevet kl. 19:43

Hvad software bruger du? :)

Where there is harmony, there is victory :) 

Fra Brande
Tilmeldt 30. Nov 11
Indlæg ialt: 2544
Fra  Miraca Skrevet kl. 19:51
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Thomas:

Here we go again, again! Det er en tilbudstråd, der omhandler en webshopløsning. Hvis i ønsker kommunikation Jer imellem, så vil jeg foreslå jer at tage den privat!

Tak for det! Og god dag!

Joooo... Men tilbudet er lagt i Amino's Debat sektion - Hvis ikke en debat hører til her, hvor så? Smile - Hvis der ikke ønskes respons, så kan man vel købe sig til reklame?!?!
Fra København
Tilmeldt 2. Jul 12
Fra  N/A - N/A Skrevet kl. 21:15
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Labera_Lege:

Software, mener du til webshopløsningen, eller?

Carsten Kvist:
Joooo... Men tilbudet er lagt i Amino's Debat sektion - Hvis ikke en debat hører til her, hvor så? Smile - Hvis der ikke ønskes respons, så kan man vel købe sig til reklame?!?!

Det er et ganske udmærket spørgsmål ;)

Jeg har lagt denne tråd i "Jeg har et godt tilbud til dig" - og ikke i "Gider du godt starte en debat, om hvor vidt jeg har referencer nok på mit site" ej heller på "Lad os nu få gang i en gammel debat igen, hvor jeg var uenig med en" og slet ikke "Jeg vil godt have kritik på et eller andet..."

Jeg betaler Plus-abonnement hos Amino for at få lov til at oprette tilbud i denne tråd.

Hvis folk generelt begynder på at fjerne debatten fra det relevante emne, så mener jeg det er problematisk.

Hvis der skal føres debat i en tilbudstråd om hvor vidt der er reference på et site, eller der i øvrigt skal skabes anden form for negativ debat skabt af tidligere uenighed, så står det dælme skidt til - det er under lavmålet efter min mening. Dette var et svar på dit spørgsmål, jeg håber det kan accepteres at dette er en tilbudstråd og ikke en debat om alt mulig andet.

Jeg har intet problem i folk stiller spørgsmål til tilbud eller løsning - det er alle mere end velkomne til. Jeg har besvaret de spørgsmål, der var relevante i den forbindelse. Hvis der skulle være andre spørgsmål, så svarer jeg gerne.

God aften.

Fra Brande
Tilmeldt 30. Nov 11
Fra  Miraca Skrevet kl. 21:31

Thomas:

Labera_Lege:

Software, mener du til webshopløsningen, eller?

Carsten Kvist:

Det er et ganske udmærket spørgsmål ;)

Jeg har lagt denne tråd i "Jeg har et godt tilbud til dig" - og ikke i "Gider du godt starte en debat, om hvor vidt jeg har referencer nok på mit site" ej heller på "Lad os nu få gang i en gammel debat igen, hvor jeg var uenig med en" og slet ikke "Jeg vil godt have kritik på et eller andet..."

Jeg betaler Plus-abonnement hos Amino for at få lov til at oprette tilbud i denne tråd.

Hvis folk generelt begynder på at fjerne debatten fra det relevante emne, så mener jeg det er problematisk.

Hvis der skal føres debat i en tilbudstråd om hvor vidt der er reference på et site, eller der i øvrigt skal skabes anden form for negativ debat skabt af tidligere uenighed, så står det dælme skidt til - det er under lavmålet efter min mening. Dette var et svar på dit spørgsmål, jeg håber det kan accepteres at dette er en tilbudstråd og ikke en debat om alt mulig andet.

Jeg har intet problem i folk stiller spørgsmål til tilbud eller løsning - det er alle mere end velkomne til. Jeg har besvaret de spørgsmål, der var relevante i den forbindelse. Hvis der skulle være andre spørgsmål, så svarer jeg gerne.

God aften.

God aften.
Interessant svar.
Men jeg synes det efterlader lidt 'problemer' - Som jeg forstår dig, så er det altså OK at spørge efter reference i en tilbudstråd. - Kan kunne man jo f.eks. få svaret: 'Jeg har følgende referencer bla, bla,bla,bla.....' - Dertil kunne der jo svares, 'Det synes jeg er for få'. Ville det ikke være et OK svar? - Og det er vel essensen i det indlæg der kom?!?!
Generelt mener jeg nok at vi har to forskellige holdninger. - hvis man skriver i en tråd i et debatforum, så må man forvente svar. Og jeg mener egentlig bare, at der var personer der spurgte efter referencer, og folk der mente, at dem måtte der være mange af, og at de forventede at disse var af en høj kvalitet. - Det synes jeg sådan set holder sig fint inden for rammerne af en tilbudstråd. - Og passer fint med emnet i den oprindelige tråd.
Men nå.... Nu ligger landet jo så heldigt, at vi ikke behøver at have den samme holdning. Big Smile
Fra København
Tilmeldt 2. Jul 12
Fra  N/A - N/A Skrevet kl. 21:44

Carsten Kvist:

God aften.
Interessant svar.
Men jeg synes det efterlader lidt 'problemer' - Som jeg forstår dig, så er det altså OK at spørge efter reference i en tilbudstråd. - Kan kunne man jo f.eks. få svaret: 'Jeg har følgende referencer bla, bla,bla,bla.....' - Dertil kunne der jo svares, 'Det synes jeg er for få'. Ville det ikke være et OK svar? - Og det er vel essensen i det indlæg der kom?!?!
Generelt mener jeg nok at vi har to forskellige holdninger. - hvis man skriver i en tråd i et debatforum, så må man forvente svar. Og jeg mener egentlig bare, at der var personer der spurgte efter referencer, og folk der mente, at dem måtte der være mange af, og at de forventede at disse var af en høj kvalitet. - Det synes jeg sådan set holder sig fint inden for rammerne af en tilbudstråd. - Og passer fint med emnet i den oprindelige tråd.
Men nå.... Nu ligger landet jo så heldigt, at vi ikke behøver at have den samme holdning. Big Smile

Jamen, jeg har ikke sagt ET ord om, at der ikke kan spørges efter referencer. Læs venligst tråden og mit svar!

Mit pointe er; Dette er en tilbudstråd! Og ikke en debattråd om hvor vidt man bryder sig om de opgaver vi udfører eller ikke. Og nej, essensens af de indlæg der kom, var af helt anden karakter - de havde kun et formål, at frembringe en tidligere tråd jeg har startet og en uenighed om denne. Det mener jeg IKKE hører til i en tilbudstråd, hvis man stadig mener at den gamle tråd er så voldsomt interessant at kommentere på, så burde det ske i den tråd og absolut ikke her!

Og nej, vi behøver ikke have samme holdning :) Men man bør respektere når folk opretter et tilbud og så holde sig til emnet!

Fra Brande
Tilmeldt 30. Nov 11
Fra  Miraca Skrevet kl. 23:46
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Nej altså. Nu må du have mig undskyldt.

Tråden starter med et tilbud fra dig - (Som du lige 21 timer efter skal have på forsiden igen) (Som du lige dagen efter skal have på forsiden igen)

Derefter beder Tekstforfatteren om eksempler på unikke designs (som der reklameres med)

Det kommer der så et eksempel på fra treide mand... Tror dog det er et reelt eksempel, da det kommer fra din hjemmeside.

Derefter Skriver Lundsby:

'Jeg tror der er rigtigt mange fine referencer, på kørende shops, for trådstarter har været meget aktiv med salgstråde herpå Amino de sidste 4 måneder.'

Hvis der vitterligt har været mange salgstråde, så har han vel en pointe.

Envidere skriver han:

'Personligt glæder jeg mig meget til at se hvilken kvalitet han leverer. Baren er sat højt, for han har i flg. tråde talt næsten ned, til dem der leverer billigere og efter andre metoder.'

Jeg kender ikke de (eller de) tråd(e), men hvis det passer hvad han siger, og du har sat baren højt. Ja så er det vel fordi du selv kan komme over den. - Altså stadig relevant for tilbudet.

Herefter kommenterer Tekstforfatteren på det eksempel der er lagt op. Stadig relevant for tilbudet. - Nuvel, ikke positiv kommentar, men stadig kommentar på præcist det tilbudet drejer sig om.

Herefter skriver han noget om den barre der er sat. Hverken han eller jeg har som bekendt læst tråden. Men det er nu altså stadig relevant om du har sat barren højt. - Og har du det må det jo være en klar fordel, den må jo vippe mange konkurrenter af pinden.

Nu er det så kun tilbage en der spørger til hvilket system der er tale om. - Og så selvfølgelig vores diskussion. Jeg kan ikke, med mine øjne finde noget der ikke er relevant for tilbudet.

Side 2 ud af 3 (24 indlæg)