Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg søger feedback på min hjemmeside som er blevet lanceret i dag.

Side 1 ud af 3 (22 indlæg)
Fra Aabenraa
Tilmeldt 23. Oct 12
Indlæg ialt: 36
Fra  Luxxus.dk Skrevet kl. 13:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino 

Jeg er ikke helt sikker på hvordan det fungere herinde, da jeg er helt ny. 

Jeg har lavet min egen hjemmeside, som bliver lanceret i dag.
Jeg søger derfor lidt feedback på min hjemmeside. 
Min hjemmeside hedder Luxxus.dk og det er en webshop med luksusvare til lave priser. 
Vi har pt. desværre kun ure til salg, men håber i nær fremtid at udvide det med alt indenfor luksus. 

Det er min første hjemmeside, og har ingen erfaring indenfor webshop og internet.

Hvis der er nogle ting i skal vide som ikke er nævnt ovenfor er i velkommen til at kontakte mig pr. mail (rohde@luxxus.dk) og her i tråden.

Mvh.
Philip Rohde Nielsen

Fra Middelfart
Tilmeldt 13. Sep 12
Indlæg ialt: 416
Skrevet kl. 13:46

Fri fragt ved over 499, men lader ikke til du sælger noget til under den pris ? så hvorfor ikke reklamere med fri fragt som et paramter.

I din faq står der i har emærket hvilket ikke pt lader til at være tilfældet ?.

Siden virker lidt sløv, men måske nettet her på skolen der driller, derudover fremstår den lidt dyster, i alt fald når i også vil sælge dameurer.

Fra Odense C
Tilmeldt 4. Mar 12
Indlæg ialt: 969
Skrevet kl. 13:51

Personligt ville jeg fokusere mere på SEO og generel markedsføring. Umiddelbart synes jeg nemlig, at siden ser ganske udemærket ud!

Du bør bl.a. undersøge følgende indenfor seo/markedsføring:

-Søgeord: Hvis du endnu ikke har fundet søgeord, som du gerne vil ranke godt på, så bør du nok finde nogle.

-Content (Altså få artikler på siden, således at du har noget indhold google kan finde dig på og ranke dig højt på)

-Linkbuiling: Søg på Google og læs om dette. Lidt linkkataloger, nogle artikeldatabaser og gode forum/blog-kommentarer kan anbefales.

-Sociale medier: Få smidt nogle widgets til facebook, twitter osv. op, så du kan få nogle gode besøgende den vej (udlod fx en præmie, imellem alle dine synes godt om, for at få en god fanpage)

-Del, del og del! (Siger sig selv, få spredt rygtet, skriv nogle gæsteindlæg her og der og skab generelt et godt navn til din side.)

Håber du kunne bruge disse meget basale råd. Har du spørgsmål, kan du bare sige til :D

-Simon Hansen

Seneste personlige projekt er siden om datingsiderne: http://finddating.dk/. Søger Googles top. Kan vi hjælpe hinanden? PM mig!

Fra Aabenraa
Tilmeldt 23. Oct 12
Fra  Luxxus.dk Skrevet kl. 13:51

Tak for et hurtigt svar. 

Det var meningen vi ville have nogle sko op på hjemmesiden, men det blev ikke til noget i sidste øjeblik. Så det får jeg ændret til fri fragt :-)

E-mærket er igang med at køre deres sidste test igennem i dag, og vi får mærket senere i dag.

Tak for dit svar, vi har tænkt over at den måske virker lidt for sort og dyster. Har du nogle forslag til hvordan den måske bliver mere frisk ?

Mvh.
Philip Rohde Nielsen 

Fra Aabenraa
Tilmeldt 23. Oct 12
Fra  Luxxus.dk Skrevet kl. 13:55

Hej Simon 

Tak for dit yderst hjælpsomme svar.

Vi har arbejdet på højtryk bare på at få siden op at køre, og det næste skridt er selvfølgelig SEO og generel markedsføring. 

Dine råd er meget hjælpsomme, og jeg har skrevet det bag øret :p

Fra Aabenraa
Tilmeldt 23. Oct 12
Fra  Luxxus.dk Skrevet kl. 12:00

Jeg prøver lige at bumpe min side :-)

Fra Højbjerg
Tilmeldt 13. May 12
Indlæg ialt: 696
Fra  PhoneWear Skrevet kl. 12:21

Hej Luppe,

Jeg har surfet lidt på din side, og har fået lidt tanker.

- Kan man udnytte al den tomme plads i toppen lidt bedre?

- Under slideren er der en stor knap med "Button Label", som ikke har noget link. Hvad er formålet med denne?

- Under slideren står der "Velkommen til Luxxus.dk". Jeg kan ikke tale for andres vedkommende, men JEG starter med at læse/se en hjemmeside oppefra. En velkomst bør derfor - i mit hoved - være øverst/længere oppe end den er nu.

- Godt med c2a knapperne! Måske man kunne lave dem i den orange/gule farve, som går igen i temaet?

- I jeres handelsbetingelser forvirrer overskriften, eller mangel på samme, mig en smule. Marker overskrifterne i teksten med fed/understreg/større skrifttype/anden farve eller noget helt femte. Det gør det hvert fald mere overskueligt og lettere at læse.

- Jeg savner nogen produktbeskrivelser. Jeg har ikke tjekket alle jeres produkter, men dem jeg har tjekket, har ikke haft nogen beskrivelser. Det er godt både for forbrugeren, men også for jeres seo og ranking i google.

Ellers er det en dejlig, simpel - lidt mørk - og nydelig webshop :)

Jeg håber det kan bruges - og held og lykke med det :)

Mvh.

Lars Thomsen

Find massere af billige iPhone og iPad covers på www.phonewear.dk

Fra Aabenraa
Tilmeldt 23. Oct 12
Fra  Luxxus.dk Skrevet kl. 12:30

Hej Lars

Tak for dit svar :-)

Vi håber lidt vores focus punkt er i slideren, og derfor håber vi man ser "velkommen" samtidigt med slideren. Kan godt være vi skal have rykket den kasse højere op. 

Vi er igang med at få "button label" fjernet.

Har du nogle gode forslag til hvordan vi kan udnytte toppen ?

Kan være vi skal have tydeligere c2a bokse - Mange tak

Jeg får lige rettet vores handelsbetingelser til - hvis du synes de er forvirrende, er der nok mange andre som også synes :-)

På alle vores produkter skulle der meget gerne være en detaljeret produktbeskrivelse i form af et "skema"
f.eks.

Producent - Armani
Drive - Batteri osv.

Men igen tusinde tak for dit feedback, det er vi glade for :-)

Mvh.
Philip Rohde Nielsen
Luxxus.dk 

Fra Højbjerg
Tilmeldt 13. May 12
Indlæg ialt: 696
Fra  PhoneWear Skrevet kl. 12:59

Hej igen,

Måske man kunne få fokus på nogle bestemte kundefordele i toppen? Ellers er der garanteret andre herinde, der har nogle gode ideer :)

Jo, bevares, der er fine skemaer, men ikke alle er lige gode til sådanne skemaer. Det er måske bare mig - men når jeg bruger 1000-1500 kr. på et skide lækkert ur, så vil jeg gerne have en bedre beskrivelse end blot ét ord for hver specifikation opremset i et skema. Hvis jeg går ned i en fysisk butik, der sælger ure, hvordan prøver sælgeren at sælge uret til mig? Jeg har svært ved at tro, at han blot opremser at det er et analog display og at urskiven er i hvid. Jeg forestiller mig, han prøver at fortælle en historie, som fortæller noget om det pågældende ur. Noget som gør netop dét ur helt unikt. Noget der får mig til at føle, at jeg bare SKAL eje det ur. Den oplevelse får jeg ikke ud fra et lille skema. Kan du følge min tankegang? eller er jeg helt ude og skide? :)

Mvh.

Lars Thomsen

Find massere af billige iPhone og iPad covers på www.phonewear.dk

Fra Århus
Tilmeldt 12. Nov 12
Indlæg ialt: 96
Fra  Whybeard Skrevet kl. 13:07

Din hjemmeside er elegant og eksklusiv i sit udtryk, men fy for en skefuld hvor den loader langsomt!! Jeg ved ikke om det er en (eller flere) af dine WP-plugins, der bærer skylden, men man bliver simpelthen frustreret, når man surfer rundt Skype-Angry

Mange hilsner,
Christian, CEO hos cShakers.dk (håndsyede køletasker til din proteinshaker) [åbner i nyt vindue]

Side 1 ud af 3 (22 indlæg)