Hej Lars Jeg forstår hvad du mener, og jeg tror vi vil prøve at beskrive mærket. Nu tager vi lige hurtigt Zeppelin; Zeppelin er et tysk produceret kvalitetsur med scweizisk urværk. Remmen bliver håndlavet i Italien og nænsomt samlet i Tyskland. Med et Zeppelin ur ved du at at du altid får den bedste kvalitet til den bedste pris. Zeppelin er et flot og maskulint ur, hvis design bærer tydelig præg af den historiske luftfartskibe.
Er det sådan noget du mener ? - Teksten er noget jeg lige hurtigt har skrevet og skal selvfølgelig rettes til :-)
Beskrivelse er vigtig, ja, uret skal jo sælges, men den tekniske info skal jo også være med.
Det betyder mindre (ingenting) for et pladder-ur som fx D&G, men noget vigtigere på et tysk Junckers. Her vil kunderne gerne have den præcise information - diameter, type af glas, urværk, rembredde, vandtæthed etc. etc.
Der er også en mere detaljeret beskrivelse af Junkers, Zeppelin og Maximilian. Vil du mene vi mangler mere i beskrivelsen der? - udover det som Lars var inde på omkring en lille historie.
Mænd vil vide hvad deres ur er lavet af og hvad det kan.
Kvinder vil vide ALT om størrelse (rem, kasse osv).
Og undervurder aldrig hvor elendige mange mennesker er til at finde information på din side. Vi har banners overalt, der fortæller om returret for julegaver, men gæt hvad folk dagligt ringer og spørger om?? Derfor, få en ukyndig internetbruger til at surfe rundt på din side. Du vil blive overrasket over hvad de ikke kan finde ud, selvom det for dig virker banalt.
Jeg tror vi skal have kigget alle vores produkter igennem og opdateret hvert enkelt.
Er der nogle ting på min hjemmeside som du ikke kan finde ud af ? - eller hentyder du bare generelt til at folk ikke er gode til at surfe rundt på hjemmesider ?
Hvis I satser på at ha' Danmarks billigste priser, så skal I nok ha' vejledende priser/før priser. Ellers begynder folk at søge på modelnummeret for at finde besparelsen => I mister potentielt salg, når de finder andre shops med samme ur.
Herudover har jeg ikke de store kommentarer/tips. I er konkurrenter ;)
Hurtig og nem kundeservice - Svar inden for 24 timer ???. Hvis du kalder det for Hurtig og nem, så har du allerede mistet 50% af dine kunder bare der. Og Hvordan kan det være nemt ?. Hvor er den kunde service jeg vil tale med her og nu inden jeg bruger flere tusinde kroner ?.
Dit Logo er grimt og gammeldags. Det ligner et dårligt resultat fra Fiverr.
Billedet af det hvide ur på din slider er blevet alt for lyst. Og et par af de andre ser en smule grynet ud.
Og så virker hele opbygningen med alle de kasser lidt gammeldags.