Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Skal have en indtægt nu! Forslag til arbejde...

Side 1 ud af 3 (23 indlæg)
Tilmeldt 14. Nov 12
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 11:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle....

Jeg har fulgt med herinde i et godt stykke tid nu , iværksætteri interessere mig meget, Jeg har en drøm om noget stort.

Men sagen forløber sig sådan her. Har været i England i godt 6 måneder ved noget familie... Fik så tilbudt job her i Dk, så valgte at flytte tilbage.
Men i mandags da jeg skulle starte fik jeg af vide at de desværre måtte melde fra igen.

Jeg har ikke mulighed for kontanthjælp. Så søger derfor små idéer til hvordan jeg kan skrabe penge sammen, bare lige til at kunne overleve osv...
Ligenu bor jeg hos noget familie, så husleje skal jeg ikke tænke på her den 1 måned....

jeg sidder selv og overvejer en masse service idéer, vinduespudsning, rengøring og den slags...

Har du måske en ide til hvordan jeg kunne skrabe lidt penge sammen, kan arbejde alle timer på døgnet...
Der er ikke noget specielt jeg har en viden indenfor, så derfor tænker jeg at service(Private) opgaver er den bedste branche for mig

Mvh Mark

Fra Odense
Tilmeldt 4. Mar 08
Indlæg ialt: 1167
Fra  Sølund Marketing Skrevet kl. 11:59

Snerydning kunne blive aktuelt.

Folk som skal have ryddet op i deres haver - fjernet buske osv, inden jorden bliver for hård.

Avis / reklame.

Er du god til at skrive - så billig tekstforfatning. 

Tilmeld dig et vikarbureau.

Det var lige nogle hurtige ting, min hjerne kunne ikke overskue mere. 

Driver en række webprojekter, blandt andet rejstil.dk og bedste webhotel.

Tilmeldt 14. Nov 12
Skrevet kl. 12:04

Jesper Sølund:

Snerydning kunne blive aktuelt.

Folk som skal have ryddet op i deres haver - fjernet buske osv, inden jorden bliver for hård.

Avis / reklame.

Er du god til at skrive - så billig tekstforfatning. 

Tilmeld dig et vikarbureau.

Det var lige nogle hurtige ting, min hjerne kunne ikke overskue mere. 

Super!......Har kontakt med 4 vikarbureauer, men der er desværre først samtale næste uge .. mange tak for de gode forslag!

Fra Glamsbjerg
Tilmeldt 17. Dec 10
Indlæg ialt: 192
Fra  Main Media Skrevet kl. 12:14

Det er så noller, når sådan noget sker.

Må stemme i med nogle af de forslag, der allerede er givet. Lav en hurtig flyer. Skriv din korte historie i den (som i det indlæg, du har postet her), at du kom hjem, men der var intet job alligevel. Skriv, at du kan noget med hænderne og er klar til at springe til med det samme. Et par timer hist og her kan hurtigt blive til mere. Jeg kunne da godt bruge en, der nogenlunde billigt og stille og roligt kunne give min have en efterårstur (har slet ikke haft tid til den i år). Og snerydning kommer der helt sikkert. Tilbyd at smide vinterdæk på deres bil, at rense tagrenderne, så de er klar til nedbøren. Alt, hvad du kan komme i tanke om.

Jeg synes personligt, det ville give pote hos mig, hvis du skrev, at du netop var hjemvendt, men at planerne er gået i vasken. Skriv ikke om kontanthjælp, men at du nægter at sidde på din flade. Så alt har interesse.

Hvor er du henne i landet?

Tilmeldt 14. Nov 12
Skrevet kl. 12:26

Tommy B. Torpegaard:

Må stemme i med nogle af de forslag, der allerede er givet. Lav en hurtig flyer. Skriv din korte historie i den (som i det indlæg, du har postet her), at du kom hjem, men der var intet job alligevel. Skriv, at du kan noget med hænderne og er klar til at springe til med det samme. Et par timer hist og her kan hurtigt blive til mere. Jeg kunne da godt bruge en, der nogenlunde billigt og stille og roligt kunne give min have en efterårstur (har slet ikke haft tid til den i år). Og snerydning kommer der helt sikkert. Tilbyd at smide vinterdæk på deres bil, at rense tagrenderne, så de er klar til nedbøren. Alt, hvad du kan komme i tanke om.

Jeg synes personligt, det ville give pote hos mig, hvis du skrev, at du netop var hjemvendt, men at planerne er gået i vasken. Skriv ikke om kontanthjælp, men at du nægter at sidde på din flade. Så alt har interesse.

Hvor er du henne i landet?

Noller haha! :)...

Ikke dårligt!... Der var lige et par gode forslag mere!!... Det er jo super ;).

Den med flyers er jeg gået igang med nu!!! Så tak for det!.

Jamen jeg bor i Aarhus, så der burde være nok at tage fat i!! Nu må vi se om folk her i byen er enige..

Fra Slagelse
Tilmeldt 13. Jun 09
Indlæg ialt: 941
Fra  Grønlund Web Skrevet kl. 13:29
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person
Fra Århus
Tilmeldt 22. Oct 12
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 13:41

Er selv for nyligt flyttet til Århus og kan sige jobsituationen er presset ligesom de fleste andre

steder rundt omkring i landet, som du jo nok har bemærket. Men har erfaret at Telemarketing

firmaerne ofte søger telefonsælgere.

Tilmeldt 15. May 12
Indlæg ialt: 2492
Skrevet kl. 13:46

Meget kreativt Sander...

Måske lige bortset fra den her "

52. Bliv ”besøgsven”

Behøver vel ikke nærmere forklaring....."

Man får ikke betaling for at være besøgsven!

Fra Slagelse
Tilmeldt 13. Jun 09
Indlæg ialt: 941
Fra  Grønlund Web Skrevet kl. 13:49
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Det kommer an på hvilke services du yder, når du er på 'besøg' Geeked

Tilmeldt 15. May 12
Indlæg ialt: 2492
Skrevet kl. 13:51

OK, så har bare hver vores mening om hvad besøgsvenner er.

Side 1 ud af 3 (23 indlæg)