Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Skal have en indtægt nu! Forslag til arbejde...

Side 2 ud af 3 (23 indlæg)
Tilmeldt 14. Nov 12
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 16:21
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Svenstrup J
Tilmeldt 18. Sep 12
Indlæg ialt: 61
Skrevet kl. 16:27
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Fru Hartmann:

OK, så har bare hver vores mening om hvad besøgsvenner er.

Ja der er stor forskel på besøgsven og "besøgsven"

Fra Caracas
Tilmeldt 4. Jul 12
Indlæg ialt: 131
Fra  ImportSolution ImportSolutions office : ICON III 858 Sukhumvit soi 55 10110 BKK Skrevet kl. 17:12

I Bangkok er der en forening jeg støtter, her er ingen kontant hjælp og mange kvinder får store problemer hvis deres mand flytter eller dør, derfor fremstiller de kort kaldet Hopecard.. Disse kort er håndlavet af bark fra morbær træer og virkelig smukke samt unike..

De mangler sælgere af disse kort, og vil mene du kunne tjene omkring 10 kr pr kort, hvis du vil sælge dem.. Jeg forstår du ikke har økonomien til at købe et varelager, men er du interesseret vil jeg gerne betale for det.

Du kan læse om det her:  http://www.ywamthai.org/hopecards 

Ser du jeg er stor tilhænger af selvhjælp i stedet for nødhjælp, og dette er fattige mennesker, fattige nok til at sælge sig selv eller deres piger.

Hopecards er ikke svindel, der er støttet af det Thailandske ministerie for menneskeretigheder.

Disse kort kunne du sælge på markeder, til små butikker samt på nettet.

Måske findes der her på Aminio personer med hjertet rette sted som vil støtte dig og kvinderne i Bangkok`s slum.

Min tyske ven sælger 3000 kort hvert år på Bremmen jule markede, regn på det.

Her er en jule model.

Tilmeldt 14. Nov 12
Skrevet kl. 12:12

Frank N Hansen:

I Bangkok er der en forening jeg støtter, her er ingen kontant hjælp og mange kvinder får store problemer hvis deres mand flytter eller dør, derfor fremstiller de kort kaldet Hopecard.. Disse kort er håndlavet af bark fra morbær træer og virkelig smukke samt unike..

De mangler sælgere af disse kort, og vil mene du kunne tjene omkring 10 kr pr kort, hvis du vil sælge dem.. Jeg forstår du ikke har økonomien til at købe et varelager, men er du interesseret vil jeg gerne betale for det.

Du kan læse om det her:  http://www.ywamthai.org/hopecards 

Ser du jeg er stor tilhænger af selvhjælp i stedet for nødhjælp, og dette er fattige mennesker, fattige nok til at sælge sig selv eller deres piger.

Hopecards er ikke svindel, der er støttet af det Thailandske ministerie for menneskeretigheder.

Disse kort kunne du sælge på markeder, til små butikker samt på nettet.

Måske findes der her på Aminio personer med hjertet rette sted som vil støtte dig og kvinderne i Bangkok`s slum.

Min tyske ven sælger 3000 kort hvert år på Bremmen jule markede, regn på det.

Her er en jule model.

Hej frank!.... Spændende ting du har gang i der!...
Jeg har været ude med en masse flyers, så må hellere vente med at sætte for meget igang til jeg ved om det bærer frugt! :)

Sgu flot af dig du tilbyder at betale for at jeg kan komme igang med at tjene lidt kr!... Det er fandeme flot:)....
Om ikke andet, så kan du roligt stole på at når jeg kommer ovenpå skal jeg nok være med til at støtte projektet de har dernede!...

Igen igen igen tak tak tak! :)

Ps, Kontakter dig muligvis efter weekenden, alt efter om jeg blir kontaktet af folk via mine flyers!

Fra Caracas
Tilmeldt 4. Jul 12
Indlæg ialt: 131
Fra  ImportSolution ImportSolutions office : ICON III 858 Sukhumvit soi 55 10110 BKK Skrevet kl. 18:46

Dette er bare en mulighed, tag den eller tag en anden...  

Kvinderne i bangkoks slum, har mit hjerte.

Du kan lave lidt penge, og hjælpe mennesker der har brug for hjælp.

Tak ikke mig, men det giver da menning at tjene penge på at hjælpe.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:59

Sander:

Jeg skrev dette indlæg for et stykke tid siden, som passer lige til din situation Skype-Wink

100 måder du kan tjene penge på

Godt indlæg, men du burde fjerne dem, hvor fødevarer indgår. Det er f.eks. ikke tilladt at producere og sælge fødevarer uden at være registreret. Der ud over er der en masse regler der skal overholdes med hensyn vil sporbarhed, hygiejne m.m.. Et almindeligt køkken kan ikke godkendes til produktion af marmelade.

Tilmeldt 14. Nov 12
Skrevet kl. 13:16

Så er jeg tilbage igen! :D .... Jeg har haft lidt vikararbejde, dog ikke så meget som jeg godt kunne tænke mig... Men lidt er bedre end ingenting..... Fik lavet en fin lille flyer, men der var ikke så meget respons....
Hvorfor, det ved jeg ikke... Familie og venner kiggede på den og sagde det så rigtig godt ud.
MEN, nu er sneen/frosten jo kommet... og måske kan jeg udnytte mig af det!?...

Snerydning/saltning uden foran folks huse. har været ude og lurer i de forskellige villakvartere her de sidste 2 dage, og saltet bliver der hvertfald ikke, selvom der er møg glat.

Jeg ved det kommer til at blive hårdt men jeg er frisk på at give det et forsøg.... Det eneste problem jeg har er hvad prisen på sådan en service skal koste!?...

Priserne på salt svinger jo helt vildt, men kan se de ligger på omkring 800 kr, pr ton....

Har i forslag!?... Hvad ville i husejere selv mene er en fair pris! :D

På forhånd tak

Tilmeldt 14. Nov 12
Skrevet kl. 20:24

Prøver lige at hive den op :D...

Ha en go aften derude :)

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 20:40

Manglen på elektrikere nu og i fremtiden er kæmpe, så du skal bare igang!

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Tilmeldt 14. Nov 12
Skrevet kl. 20:42

Emil Sørensen:

Manglen på elektrikere nu og i fremtiden er kæmpe, så du skal bare igang!

Det må overvejes, når jeg er ovenpå :) TAK!

Side 2 ud af 3 (23 indlæg)