Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

værktøj til at finde 404 fejl

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Odense
Tilmeldt 4. Oct 06
Indlæg ialt: 664
Fra  Tele Call - enkle telefoner og struktur til ældre og handicappede Skrevet kl. 19:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg søger et værktøj til at finde 404 fejl

Det skal gerne være et værktøj hvor jeg kan indsætte flere hundrede urlér og få en liste med sider som der skal gøres noget ved.

Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Indlæg ialt: 3533
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 23:27

Henrik Bryld:

Jeg søger et værktøj til at finde 404 fejl

Det skal gerne være et værktøj hvor jeg kan indsætte flere hundrede urlér og få en liste med sider som der skal gøres noget ved.

Nu ved jeg ikke helt hvad du mener, men hvad med at benytte dig af XENU? den crawler domænet for fejl og kommer tilbage med en liste over URL's som netop har fejl i form af 301 redirects og 404. altså broken links.

du kan finde det her

MVH Kim

Kim Tetzlaff

🚀 Hastighedsekspert ⚙️WordPress hjemmesider 🎯SEO
Siden 1995 - hjemmeside Udvikling og teknisk optimering af hjemmesider
👉 Mere om mig

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5907
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 23:33

Til Mac benytter jeg integrity. Det minder på mange måder om det program som Kim anbefaler.

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5907
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 23:39

... der er i øvrigt lidt at rydde op i på TeleCall.dk . Du linker ud til en masse sider som ikke findes mere:

Fra Odense
Tilmeldt 4. Oct 06
Fra  Tele Call - enkle telefoner og struktur til ældre og handicappede Skrevet kl. 08:56

Tak for svar.

Min udfordring er at indholdet på telecall.dk for små 2 uger siden blev flyttet fra joomla 1.5 til 2.5 og google bliver ved med at finde 404 fejl siden flytningen. 404 fejlene laver jeg så redirects på efterhånden som de kommer. Jeg vil gerne komme google i forkøbet, men det er nok vanskeligt. 

Jeg kan ikke få Xenu eller andre værktøjer til at se alle 404 fejl

De eksterne links har jeg nu fjernet

Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 09:20

Kim Tetzlaff

👉 Mere om mig

Fra Odense
Tilmeldt 4. Oct 06
Fra  Tele Call - enkle telefoner og struktur til ældre og handicappede Skrevet kl. 09:55

Kim Tetzlaff - KTJ-Media.dk:
tag et kig på denne: http://extensions.joomla.org/extensions/site-management/error-pages/9989 så skulle du ifølge modulet gerne komme af med de 404 fejl, og modulet skulle selv finde de sider som passer bedst på den efterspurgte side.

Så vidt jeg kan se, er dem som har prøvet det enten vildt begejstret eller også har det ikke virket.

Ved du om det virker sammen med SH404sef?

Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 10:08

Aner det ikke har ikke selv prøvet det, men hvis det var mig, ville jeg bestemt bare teste det, da det kan fjerne en del problemer i forhold til fx tabt linkjuice mm. Virker det er det jo kanon, og virker det ikke, er det jo bare at fjerne det igen. Men jeg kan se at de fleste ting som folk siger der er galt, reelt er noget der var galt i forvejen før de installerede modulet.

Som udvikler siger, så aktivere modulet kun når siden ikke findes, altså ved 404 fejl. Og det er eksakt sådan jeg ville bygge det hvis jeg skulle bygge det. yderligere tag og læs det de skriver om blandt andet SH404sef

http://www.yireo.com/software/joomla-extensions/dynamic404/faq#is-dynamic404-compatible-with-third-party-sef

Følger du hvad de skriver, ja så får du det sikkert til at virke efter hensigten.

Men har som sagt ikke selv prøvet det modul, så skal ikke kunne sige hvordan det virker, ved bare det lyder som noget jeg kunne finde på at bygge til en kunde :) åndsvagt når der jo findes et modul til det :)

MVH Kim

Kim Tetzlaff

👉 Mere om mig

Fra Odense
Tilmeldt 4. Oct 06
Fra  Tele Call - enkle telefoner og struktur til ældre og handicappede Skrevet kl. 10:24

Ja det ser smart ud.

Jeg prøver om det virker på en klon af siden.

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)