Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

De to bedste koncepter for billige tekster slår sig sammen og bliver ALLERBEDST.

Side 3 ud af 3 (25 indlæg)
Fra Havdrup
Tilmeldt 8. Aug 08
Indlæg ialt: 1305
Fra  Blücher Media Skrevet kl. 17:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Tillykke med den nye opgradering.

Dog et lille spørgsmål, som nok er lidt off-topic. Hvordan kan jeres freelancere få tid til både at gå i skole, skrive for jer samt betjene egne kunder? (sammenholdt med det faktum at i kan levere mange tekster indenfor en kort periode)

God vind

- Emil

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 17:55

TS:
Præcis Hans, man kan ikke sammenligne på antallet af ord, man bliver nød til at kigge på indholdet. Man køber jo heller ikke bare "kød" men enten hakket kød, eller oksemørbrad, og så må man selv vælge hvilket behov man har. Til nogen ting kan kvantitet være fint (Affiliate sider etc.) men til seriøse forretninger så er kvalitet klart en stor fordel, og større end merprisen på teksterne. 

På affiliatesider bør man efter min bedste overbevisning også have god og inspirerende tekst, som inspirerer til at undersøge tilbuddene nærmere.
På artikeldatabaser og eksterne blogs, er det mindre vigtigt, hvordan god teksten er, men søgemaskinernes udvikling går mod, at de bliver stadig dygtigere til at vurdere tekster på lige fod med mennesker (-ja på den tekniske side er de os jo allerede langt overlegne). Derfor bør søgemaskinerettet tekst på langt sigt være rettet mod mennesker. Godt indhold vil på langt sigt slå dårligt indhold, både når det gælder menneskers og søgemaskiners konvertering.

Venlig hilsen Hans

Tilmeldt 14. Apr 05
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 18:28
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Emil Blücher:

Tillykke med den nye opgradering.

Dog et lille spørgsmål, som nok er lidt off-topic. Hvordan kan jeres freelancere få tid til både at gå i skole, skrive for jer samt betjene egne kunder? (sammenholdt med det faktum at i kan levere mange tekster indenfor en kort periode)

God vind

- Emil

Tak, Emil.
Nu kryber du jo med dit spørgsmål ind i nærheden af forretningshemmelighederne, men du er jo selv så flittig til at dele ud af din viden, at du fortjener et svar. Du må love, at det bliver mellem os.
For det første er det de færreste af vores freelancere der går i skole.
Og næste alle de, der gør, går på en videregående uddannelse, der ofte er karekteriseret ved, at man i høj grad selv styrer sin tid.
De af freelancerne, der har egne kunder, prioriterer selvfølgelig deres egne kunder højest. Men mange af medlemmerne på holdet har kun os.
Når vi vil garantere at kunne levere mange tekster på kort tid, kræver det, at vi har en balanceret overkapacitet.
- Vi skal på den ene side have så mange freelancere, at der altid er én til at løse den næste opgave.
- Vi skal på den ande side ikke have flere freelancere, end at hver freelancer kan få en opgave stort set så tit han ønsker det.
Hvis vi misser den første pind, mister vi kunder.
Hvis vi misser den anden pind, stikker vores freelancere af.
Det er alvorligt at miste kunder, så vi sikrer os, at holdet konstant er fyldt (lidt for) godt op.
Det er også alvorligt at miste freelancere (men mindre alvorligt), fordi der er omkostninger forbundet med at introducere dem til arbejdet, lære dem op, registrere dem i vores systemer osv.

Så kunsten er at holde både kunder og freelancere glade.

- og det er vi i al beskedenhed hammergode til.

Jeg har p.t. over 50 ansøgnigner liggende fra aspiranter, der umiddelbart ser kvalificerede ud - i hvert fald i teorien - så i løbet af et par dage, vil vi kunne udvide holdet betragteligt, hvis nogen skulle forsøge at lægge os ned ved at dynge os til i opgaver.
Fra Havdrup
Tilmeldt 8. Aug 08
Indlæg ialt: 1305
Fra  Blücher Media Skrevet kl. 18:40

Hej Hans - og tak for svar

Selvfølgelig bliver det bare mellem os to. Lige netop den balancegang som du skriver om, tænkte jeg nok at du stod med. Men respekt for at det kan lade sig gøre så fint, som det tyder på for jer (ind til videre har jeg kun hørt godt om jeres ydelser). 

- Emil

Tilmeldt 14. Apr 05
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 22:02

Emil Blücher:
(ind til videre har jeg kun hørt godt om jeres ydelser)

Tak - det har jeg også :-)

Hans

Side 3 ud af 3 (25 indlæg)