|
Jeg og Eric Frederiksen har indtil nu drevet hvert vores billige tekstkoncept. Venlig hilsen Hans |
Jeg må indrømme, at jeg er stolt af at en så erfaren herre som Hans og jeg nu arbejder sammen.
Det er hamrende motiverende!
Debat
|
Jeg og Eric Frederiksen har indtil nu drevet hvert vores billige tekstkoncept. Venlig hilsen Hans |
|
Det var godt i forvejen, så nu forventer man jo det bliver dobbelt så godt :-) |
|
Tak, Johnny. Du kan jo kigge på de tekster, du modtog i går. Venlig hilsen Hans |
De var rigtig fine er dog blevet imponeret over din tekst til "vinteropbevaring" sendte 12 stk breve ud i søndags og 4 har allerede meldt tilbage, hvoraf 1 kun havde købt reservedele hos mig :-) så mon der ikke kommer lidt mere når jeg får sendt de sidste breve ud :-) |
Udover at teksterne er billige, så er værdien af gode velskrevne tekster helt uvurderlig. Tekstspot har leveret et par tekster her til, og er fuldt ud tilfreds. |
Selvtilliden fejler i hvert fald ikke noget :-) Stort tillykke med jeres nye projekt. Det skal nok blive godt! |
|
Hej med jer, Tråden er flyttet over i "Jeg har et godt tilbud til dig", hvor markedsføring af egne services og tilbud til Aminoerne jo hører til. |
OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Find mig på LinkedIn
Tak for det. God vinter med robotterne. Hans |
Vi er i hvert fald klar - med fornyet styrke. Så du siger bare til. Venlig hilsen Hans |