Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp mig med din feedback - alt, hvad der falder dig ind er brugbart

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er enig med Casper Nybroe

Arbejder selv en hel del med Terapeuter i Skandinavien og har lavet mange

hjemmesider for netop den gruppe.

mvh

Thomas

Fra Aarhus
Tilmeldt 13. Nov 12
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 09:02
Super, Thomas, tak for feedback. 
Jeg tager imod med kyshånd :) 
Bedste hilsner Alex
Fra København
Tilmeldt 14. Jun 10
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 09:41

Hej Alexandra

Du har jo fået masser af gode input, så jeg forholder mig (næsten) kun lige kort til teksterne (som jeg ved noget om):

1) Lav en freebie (= lille gratis gave til de besøgende: fx artikel om depression, stress, en video, øvelse el. noget andet relevant) - som brugeren kan få imod at signe op til dit nyhedsbrev. Dette publicerer du så derefter jævnligt for at minde brugerne om dig selv, dit website og dit virke. Og sørg for, at tilmeldingsblanketten springer én lige i øjnene, uanset hvilken vej brugerne kommer ind på sitet (tjek fx min gamle og lidt grimme, men ret effektive her: www.powerwriting.dk. Og jeg vil lige understrege, at det her er en MEGET VÆSENTLIG aktivitet i forhold til dit firma, et nyhedsbrev med en effektiv tilmeldingsstrategi kan mangedoble din udbredelse og omsætning.

2) Jeg synes, du generelt skriver godt: konkret, enkelt og nærværende - og dejlig direkte til læserne med "du" osv. Det virker fint og personligt, ikke mindst set i lyset af dit virke (= de besøgende skal helst føle sig trygge og have lyst til at ringe eller sende en mail.

3) Spar på bullets - jeg synes, du har for mange, når man klikker på "terapi". Jeg tror, at nogle lidt mere sammenhængende prosastykker ville virke rarere og mere beroligende (og man vil jo gerne beroliges, hvis man klikker på terapi!). Lav evt. nogle underoverskrifter (fed skrift), der klart fortæller hovedbudskabet for hvert afsnit); så dine tekster forbliver skimbare.

Til slut vil jeg så bare pege på yderligere en håndfuld gratis råd til skrivningen og disponeringen af din webtekst (bullets, underoverskrifter, manchetter, gode citater osv.): Lån fx fuldkommen gratis min bog (e-bog) 'Skriv så de reagerer - på jobbet og i det hele taget' i e-reolen: https://ereolen.dk/ting/search/skriv%20s%C3%A5%20de%20reagerer

Bedste hilsner
Bo Skjoldborg, Powerwriting.dk

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 12:42

billedet på siden loader konstant jeg ved ikke om jeg mangler et program på min computer eller om der er fejl med billedet men det burde kunne ses , da jeg kan se alle andre billeder på andre hjemmesider

der mangler en del farver på siden , jeg synes det virker en tand for kedeligt hele sidens design.

social logoer lav dem med sine farver så de lettere kan ses og lav så man let kan likes og plusse siden og det er også en fordel med google plus og twitter på en hjemmeside.

log in til wordpress og links videre fjern det , det gør  siden virker halvfærdig man ser det på siden.

her finder du os lav på den side et google maps kort så man let kan se hvor i holder til.

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Aarhus
Tilmeldt 13. Nov 12
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 10:34

Hey Mikael, 

Tak for din feedback! 
Jeg tager dine ord til følge :)

Godt Nytår !

Bedste hilsner

Alex