Jeg har været i gang med at opsætte nyt design på shoppen, og vil rigtig gerne have lidt feedback på det. Jeg vil også blive rigtig glad, hvis der er nogen der har tid til at teste check out delen af og komme med feedback på den :) Shop url: http://fungadgets.dk På forhånd mange tak |
Jeg har brug for friske øjne :) Feedback på design
Du er faktisk sluppet ret godt fra det der...! :) godt gået... Vh. Mehmet |
E-Cigaret - Prøv med en ecigaret fra eCig-Online.dk hvis du overvejer et Rygestop - Se mere her.
Jeg takker mange gange Mehmet :) |
Pæn hjemmeside, meget indbydende |
Roses are red, violets are blue, I’m schizophrenic, and so am I.
– Oscar Levant
- Når jeg klikker på tilføj til kurv, så skal den helst ikke spørge mig om jeg vil shoppe videre eller hoppe videre til indkøbskurven... :) Det skal være et selvfølge at jeg gerne vil shoppe videre :) jeg skal nok finde indkøbskurven, når jeg er klar til det...! :D Dit checkout er SUPER :) Vh. Mehmet |
E-Cigaret - Prøv med en ecigaret fra eCig-Online.dk hvis du overvejer et Rygestop - Se mere her.
Jeg synes det er en god ting at man får muligheden for at shoppe videre eller gå til kurven. Så det synes jeg ikke at du skal fjerne.. Rigtig fed side. Måske skal du have lavet lidt om på logoet. Angående logo kan du kontakte mig hvis det er. Mvh Kasper |
Jeg arbejder til daglig med wordpress webshops og driver mine egne affiliate sider.
du kunne evt. tilbyde gratis fragt ved køb for over xxx kr. og så i stedet for den reklame i bunden af pop-upen, så skrive "du mangler nu at handle for xx kr, for at opnå fri fragt" - det virker meget psykologisk, og hvis folk er tæt på denne grænse, så kigger de gerne videre for at se om der er lidt mere de skulle have med, selvom de egentlig er klar til at checke ud :-) generelt lækkert design og brugervenlighed. eneste punkt der irriterer mig lidt, er at teksten i dit slideshow på forsiden går ind under knappen ("alt") |
Kan du gå på vandet? www.waterevents.dk
Hej Allan Jeg synes faktisk at din PrestaShop er rigtig pæn og nem at navigere rundt på - tillykke med det nye design. Hvilket modul bruger du til den pop-up efter man har lagt noget i kurven? |
Brug for hjælp til WordPress? eller mangler du en professionel hjemmeside? - https://prestawise.dk
Michael: Var der evt. et par stykker mere der kunne lokkes til at smide en vare i kurven, udfylde leverings adresse, og gå hele vejen til betalings siden :) |