Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Betalingskortterminal / Dankortt. - samlet udgifter?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 24. May 07
Indlæg ialt: 92
Skrevet kl. 10:54
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej,

jeg er på udkik efter en dankortterminal til en kommende fysisk butik.

Pt. har vi indløsningsaftale hos PBS samt tilhørende gateway, således at vi kan modtage betalinger online.

Jeg har været ude at kikke hos pbs, point.dk, dk-online.nu - sidst nævnte har billige tilbud: "20,-" pr. måned...men men, så kommer der softwarelicens, div. aftaler, abonnementer, service osv.

Jeg vil meget gerne have et "fuldt" månedligt/årligt beløb, således at jeg kan beregne de samlede merudgifter ved at have en fysisk terminal, nogle som kan hjælpe her?

Det skulle ikke undre mig at vi ligger omkring 1000,- /måned når "alt" er betalt.

på forhånd tak.

Fra Thisted
Tilmeldt 16. Oct 06
Indlæg ialt: 392
Skrevet kl. 11:31
Prøv dem her: http://www.ldb.dk/Default.aspx

Dem har vi kun gode erfaringer med, og jeg har ikke undersøgt det lige nu, men det plejer at være billige også. Se under produkter, og ring også bare til dem. De yder en rigtig god kundeservice.

Lisbeth Toft Jensen, FISKEHUSET Thisted
eButik: www.fiskehuset.com + alm. hjemmeside på fiskehuset.dk. Se også opskriftermedfisk.dk

Fra Aarhus
Tilmeldt 3. Aug 07
Indlæg ialt: 706
Fra  DENNI INVEST & CONSULT Skrevet kl. 10:48
På min arbejdsplads har vi købt en ny terminal fra Point.

Vi fik et særtilbud på selve terminalen, men ellers er priserne som følger:
Terminal: 6.000 kr
Softwarelicens: 332.kr/år.
On-site service: 1.032 kr/år.
Indleveringsservice: 620 kr/år.

Der til kommer der selvfølgelig oprettelse af ADSL, såfremt du ikke har det i forvejen.
Du kan få en billig ADSL forbindelse til billig penge per måned, den skal dog mindst være 128/192kbit så vidt jeg husker.
Men jeg vil personligt sige, at denne løsning er rimelig dyr - hvilket jeg i det hele taget synes dankort løsninger er.

23-årige iværksætter. Cand. IT studerende og arbejder som IT-Konsulent i en virksomhed i Aarhus og hos LEGO. 

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)