Der er så mange ting galt ved den her "forretning" at jeg ikke ikke engang ved hvor jeg skal starte. Lidt i flæng: Du er omkring 5 år for sent på den. Dit design er omkring 15 år for sent på den. Dine priser er MEGET dyre og pakkerne svære at hitte ud af Du har INGEN referencer, baggrund eller andre grunde til at vælge dig. At "Blive Set" online har ingen reel værdi for virksomheder. At få flere kunder har. At tilbyde folk at "tjene penge" ved at referere dig forringer dit image i min verden. Der er absolut intet i vejen med at tilbyde kontante bonusser for referencer, men her er det formuleret som den slags reklamer man ser på facebook om den nye roulettefidus og hvordan en mor tjener 50.000 kr om dagen. Du har vildt lange tekster, en præsentationsvideo og har sikkert brugt MANGE timer på at lave den her hjemmeside. Hvad jeg finder mest vigtigt, og alle andre også, er REFERENCER. Hvis ikke du har nogen, så tilbyd at lave SEO for nogen gratis eller næsten gratis så du kan få nogen. Det er fjollet at starte en "forretning" som du kalder det, baseret på det du har vist her. |
Hmm kan kun give de andre ret.
Du garanterer 1.pladser for 495kr ?
Hvordan vil du gøre dette i praksis?
En simpel Google søgning på dit navn giver link til din facebook profil og 3 links til en gammel blogger.com profil som ikke er i brug mere samt link til en anden Daniel.
Måske du skulle få nogle referencer og få arbejdet med dit eget omdømme online eller dit nye ord "omdømme forvaltning".
Generelt vil jeg mene at dine priser er sat lige i overkanten (læs meget).
Men held og lykke med det ;)