Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Startet ny forretning - Hvad synes I?

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)
Fra Stoke
Tilmeldt 16. Nov 11
Indlæg ialt: 866
Skrevet kl. 04:46
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Der er så mange ting galt ved den her "forretning" at jeg ikke ikke engang ved hvor jeg skal starte.

Lidt i flæng:

Du er omkring 5 år for sent på den. 

Dit design er omkring 15 år for sent på den.

Dine priser er MEGET dyre og pakkerne svære at hitte ud af

Du har INGEN referencer, baggrund eller andre grunde til at vælge dig.

At "Blive Set" online har ingen reel værdi for virksomheder. At få flere kunder har. 

At tilbyde folk at "tjene penge" ved at referere dig forringer dit image i min verden. Der er absolut intet i vejen med at tilbyde kontante bonusser for referencer, men her er det formuleret som den slags reklamer man ser på facebook om den nye roulettefidus og hvordan en mor tjener 50.000 kr om dagen.

Du har vildt lange tekster, en præsentationsvideo og har sikkert brugt MANGE timer på at lave den her hjemmeside. Hvad jeg finder mest vigtigt, og alle andre også, er REFERENCER. Hvis ikke du har nogen, så tilbyd at lave SEO for nogen gratis eller næsten gratis så du kan få nogen. Det er fjollet at starte en "forretning" som du kalder det, baseret på det du har vist her.

Fra Randers SØ
Tilmeldt 10. Oct 10
Indlæg ialt: 115
Fra  SEO-Shoppen Wich-it.dk Skrevet kl. 07:37

Hmm kan kun give de andre ret.

Du garanterer 1.pladser for 495kr ?
Hvordan vil du gøre dette i praksis?

En simpel Google søgning på dit navn giver link til din facebook profil og 3 links til en gammel blogger.com profil som ikke er i brug mere samt link til en anden Daniel.

Måske du skulle få nogle referencer og få arbejdet med dit eget omdømme online eller dit nye ord "omdømme forvaltning".

Generelt vil jeg mene at dine priser er sat lige i overkanten (læs meget).

Men held og lykke med det ;)

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 08:49

jeg ved det ikke men vis skal købe en fuld løsning kan du enten ikke klare det hele selv eller er det meget muligt at lave for du får vel mere end et par kunder , der tænker jeg også prisen den afskrækker for det ser ud til du er enkel mands virksomhed og alt det kan da en person ikke klare eller får man plus et par millioner indtægt per år , så frem med dine samarbejdes partner hvem hjælper i forretning for du tilbyder alt laver hjemmesider socialt , links ,

det er der ingen der er ekspert alle ting og vis kan du kun tage et par kunder ind og vis mister 2 kunder har du ingen indtægt til din husleje så jeg tror derved overveje og at tilbyde mindre eller frem med dine samarbejdes partner det kunne virkeligt meget hjælpe på du overbeviser masser af kunder .

frem med dit cvr nummer i fodnoten på siden og sæt det op på kontakt siden samme med dine andre kontakt info, det ville styrke sidens troværdighed.

vigtigheden af social likes på en side er meget vigtige i seo , derved vigtigt at disse logoer er på din hjemmeside , da man derved mere let kan likes og plus din side god ide med google plus og facebook og twitter på din hjemmeside.

mere et design der sælger dig som søgemaskine optimering ekspert bedre design , skrive omkring din uddannelse indenfor erhvervet , erhvervs erfaring og referencer er også vigtigt i at overbevise om man skal vælge dig

siden den er meget tom omkring hvad du tilbyder der står sådan set intet på siden kun grund ydelse der står bare kunder vil elske google plus , men hvad er google plus den tekst kunne udmærke fylde plus 1000 ord så lav en masse under artikler på siden der forklare hvad du tilbyder

tjen penge på at henvise dig , det skal ikke være man får penge for at henvise dig , men du levere en god ydelse , der giver kunderne , meget tilbage for de penge de giver , jeg tænker mest er dine priser for høje vis jeg bare skal finde en ven og henvise mig som kunde

desuden ingen kan love garantier at alle der søger i din branchen vil være draget af benytte mig , når jeg benytter din service selv vis jeg gav dig 100 millioner kr ville alle nok ikke være draget af at benytte mig

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)