Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Startet ny forretning - Hvad synes I?

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Fra Odder
Tilmeldt 26. Jun 10
Indlæg ialt: 81
Skrevet kl. 00:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle

Jeg er i den fantastiske situation at jeg endelig har fået min nye forretning og tilhørende hjemmeside op og køre.

Hjemmesiden er stadig en lille smule tam så jeg vil meget gerne høre gode ideer til hvad jeg kunne gøre for at gøre den lidt mere indbydende at se på.

Hvad synes I om selve konceptet?

Ville I selv benytte jer af mine services eller kender I nogen der ville?

www.sogemaskine-optimering.com

Tusind tak

Daniel :)

Tilmeldt 12. Sep 13
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 11:45

Er du ved at starte ny butik eller webshop? Har du tænkt på hvordan dine kunder skal kunne betale?

Med Nets får du en sikker og pålidelig betalingsløsning.

Kontakt Nets og få et skræddersyet tilbud der passe til netop din forretning.

Fra Aarhus C
Tilmeldt 9. Sep 10
Indlæg ialt: 140
Skrevet kl. 00:49

Kan vi få et link til din hjemmeside?

Anmeld og bedøm din udlejer på: Lejendom.dk

Fra Odder
Tilmeldt 26. Jun 10
Skrevet kl. 00:50

Jeg glemte lige at vedhæfte min hjemmeside. ;)
www.sogemaskine-optimering.com

Fra Aarhus C
Tilmeldt 9. Sep 10
Skrevet kl. 01:00

Som du selv siger, så ser siden lidt tam ud :)

Hvad er meningen med den "bar" der er under top banneret?

Samtidig synes jeg ikke, at dine knapper i menuen (Læs: ikke-eksisterende menu) passer til resten af designet. Det samme synes jeg, gør sig gældende for din skrifttype, samt opsætningen af teksten.

Et godt råd til dig vil være, at få din virksomheds CVR, kontakt opslyninger, osv., i bunden af siden, da det giver mere troværdighed.

Fra København
Tilmeldt 1. Feb 10
Indlæg ialt: 524
Skrevet kl. 01:14

Lidt farver og måske en lidt kortere url............

God økonom/regnskabsmand. Stor erfaring fra mange brancher og lande. Kontakt mig ved behov for regnskab  / økonomistyring til rimelig pris. Også god sparringspartner.

Fra Odder
Tilmeldt 26. Jun 10
Skrevet kl. 01:17

Hej. Tak for dit svar.

Det er meningen at jeg skal have menuen op og ligge i baren under top banneret. Men for at dette kan gøres skal jeg lige have lært mig selv noget CSS først da det ikke er muligt der hvor jeg har min side.

Hvordan vil jeg kunne forbedre skrifttype og opsætning?

Jeg har simpelthen glemt at lave en footer. Der var rigtig godt du mindede mig om det. Det vil jeg have lavet inden jeg går i seng.

Igen tak for svaret. :)

Fra Aarhus C
Tilmeldt 9. Sep 10
Skrevet kl. 01:35

Der er flere steder blandt andet på undersiden "Tjen Penge", hvor jeg synes teksten sagtens kunne sættes bedre op.

Mellem teksten er der for mit vedkommende, nogle underlige mellemrum/afsnit. Jeg synes du skal arbejde på, eller omskrive det, for at det får et bedre sammenhæng, samt at det fremstår pænere visuelt.

Desuden fremstår din kontaktside også visuelt asymmetrisk. Det hele virker en del rodet.

En god idé ville også være, at tilføje en "drop-down" menu eller nogle undersider til siden "produkter", da der er ALT for meget information på den side.

Det vil være nemmere for dine kunder, hvis de hurtigt kan få et overblik over dine produkter ved at læse en kort tekst, og så trykke sig videre til en detaljeret forklaring, af det/den produkt eller service de er interesseret i. Hvis du forstår, hvad jeg mener? :)

Fra Odder
Tilmeldt 26. Jun 10
Skrevet kl. 01:43

Jeg forstår godt.. :)
Det havde jeg også selv tænkt på. Jeg var bare bange for at de ikke ville læse beskrivelsen af de enkelte produkter og derved ikke forstå hvor meget værdi de vil få for prisen.
Men sidder og tænker over et par ting jeg kan gøre i stedet. :)

Tilmeldt 9. Oct 12
Indlæg ialt: 197
Skrevet kl. 03:03
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Søgemaskineoptimering er i ét ord!

Daniel, jeg synes, at du burde fjerne den garanti med at du kan få alle på side 1 med et ekstra beløb på 500 kroner pr måned.

Bronze pakken betaler man 1200 kroner per artikel.

Jeg ville ikke bestille noget fra dig :)

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)