Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvor køber man billigt stof i København?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa, Jeg leder efter et sted i København, hvor man kan købe MEGET billigt stod. Stof 2000 og Stof & Stil har alt for høje priser, hvis man går med en ide om at starte et mindre design firma.. 

Det primære materiale er Jersey/stretch stof, som egentlig er en billig meter vare, men hvis man skal tænke i produktionsudgifter vs. salgspris, så er det med at finde det billigste på markedet. 

Nogle af alle jer iværksætter kvinder, som har et tip, vil jeg sætte stor pris på;)

På fårhånd mange tak, 

Camilla

Tilmeldt 23. May 08
Indlæg ialt: 3316
Fra  Easypie ApS Skrevet kl. 18:30

Lille indkøb er sjældent lig med gode priser :) Du skal somregel købe adskillige ruller, før priserne bliver interessante

Overvej at få fremstillet en prototype af tøjet, så kan du få det produceret billigere på en systue.

Fra Vanløse
Tilmeldt 28. May 05
Indlæg ialt: 1805
Skrevet kl. 20:12

peters restlager i roskilde er nok den bedste mulighed. mirakelpriser på sundbyvester plads er lukket så du skal nok ud af kbh.

Med venlig hilsen

Brian Jørgensen lobib.dk

Fra København S
Tilmeldt 1. Jul 09
Indlæg ialt: 67
Fra  Sakana Skrevet kl. 23:38

Hej Camilla

Umiddelbart tænker jeg også restlager i Roskilde.
Men ellers ville jeg besøge de store loppemarkeder, hvor alt mellem himmel og jord bliver solgt.
Du kan også evt. tjekke den blå avis, det kan være der sidder en og er brændt med stretch stof. Ellers må du se at blive medlem af lærerens indkøbsforening, de har vist adgang til billigt stof.

Venlig hilsen
Zoë Escher

www.sakana.dk - Club Gourmet
http://zoeescher.com - Sushi og meget mere

November 2013. Irma har udråbt Zoë Escher til Danmarks sushi-ekspert nr. 1.
November 2013: Zoë Escher har lavet sushi og japanske retter som personalemad til Michelin-restauranten Geranium.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:05

Zoë Escher:

Hej Camilla

Umiddelbart tænker jeg også restlager i Roskilde.
Men ellers ville jeg besøge de store loppemarkeder, hvor alt mellem himmel og jord bliver solgt.
Du kan også evt. tjekke den blå avis, det kan være der sidder en og er brændt med stretch stof. Ellers må du se at blive medlem af lærerens indkøbsforening, de har vist adgang til billigt stof.

Hej Zoe, 

Mange tak for de gode råd. Jeg har dog fået et tip omkring en butik på frederiksberg, som sæger metervarer helt ned til 30 kr. meter, så det skal jeg lige undersøge nærmere..

Endnu engang tak og god mandag, Camilla

Tilmeldt 4. Feb 08
Indlæg ialt: 1318
Fra  Kirstens Quilt Skrevet kl. 12:11

Der findes masser af grossister med metervarer, hvor du kan købe dine stoffer til engrospriser. Umiddelbart kan jeg komme i tanke om Hertz stoffer (de ligger vist et sted i Kbh, men der er andre. Google er din ven her.

De fleste grossister kræver, at du har et CVR-nummer, og du skal købe mindst en rulle af hver af de stoffer du vælger. Jeg ved ikke så meget om kjolestoffer, men jeg kunne forestille mig, at der er 10 - 15 m på en rulle.

Og så lige en kommentar: Det er ikke altid en god idé at gå efter det billigste - pris og kvalitet hænger ofte sammen, og der er også et marked med kunder, der vil betale for kvalitet.

MVH
Kirsten

Kirsten www.kirstensquiltshop.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:17

Kirsten E:

Og så lige en kommentar: Det er ikke altid en god idé at gå efter det billigste - pris og kvalitet hænger ofte sammen, og der er også et marked med kunder, der vil betale for kvalitet.

MVH
Kirsten

Hej Kirsten,

Det har du sååå ganske ret i:) Tak for tippet, det vil jeg også lige gøre mig nogle overvejelser omkring kvalitet og pris:)

God dag, Camilla

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)