Når jeg kigger på de shops der er lavet i Goldenplanet, så ligner de stort set alle hinanden, jeg har ikke arbejdet med systemet og ved derfor ikke hvad der kan lade sig gøre.
Jeg tror heller ikke systemet tillader de store kreative armsving. Se denne butik, som er lavet i samme system for inspiration:
Ja, den ligner også et eller andet, der er lavet af en fuld mand med begge hænder på ryggen.
Jeg forstår simpelthen ikke, at man kan tro på, at et site opbygget på den måde kan give en fornuftig konvertering. Personligt ville jeg klappe browseren i omgående:
Det kan godt være det er en billig løsning, men den afspejler heller ikke andet end BILLIGT - hvis man skal gøre sig bare lidt bemærket indenfor webshops, så kræver det et design der gør, at kunderne føler sig velkomne.
En shop, der ligner alle andre - og som samtidig, efter min mening, har et visuelt udtryk som er 10 år gammelt har ingen værdi. Det er penge ud af vinduet.
Beklager den hårde tone, men efter det er blevet nemmere og nemmere at lave "gør-det-selv" webshops er kvaliteten også faldet drastisk.
harmoni i overskueligheden på siden mangler der , lave lige meget tekst under hver produkter , i de produkter der vises før klik læs mere , tilpasse billederne flere er mindre og enkel er lidt for stor lav det ens art størrelse hele vejen igennem .
lav dine helt egne unikke produkt beskrivelser flere passer linje for linje en andens webshops produkt beskrivelser http://www.copyscape.com/?q=http%3A%2F%2Fkingbo.dk%2Fwoodwick-knitrende-stearinlys-43%2Fstearinlys-ribbonwick-decor-glas-sandalwood-fig-large-p6098
social medier det betyder mere og mere google plus især vigtige men overveje også twitter på siden .
cvr nummer i fodnoten på siden og op øverst på kontakt siden ville gøre siden mere troværdig.
poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows
Jeg mener at du skal gå helt tilbage til starten og undgå alt rodet. Gør det så standard som muligt, så har du en god grobund. Jeg vil råde dig til at bruge KISS-modellen (Keep It Simple Stupid) så kommer du et stykke. En side må gerne være simpel og lækker at se på. Hvor alt mere eller mindre står snor lige, gode billeder, pæn opsætning. Håber du forstår :)
Der er mange herinde der har givet forkerte råd i forhold til GoldePlanets shop system.
Det er ikke korrekt at man ikke har kreativ frihed. FAktisk meget langt fra. Jeg driver selvforskellige shops i forskellige brancher på GoldenPlanets shop system og er fint tilfreds med det.
Du kan se et par af siderne her. (Jeg har i vid udstrækning valgt at gebruge designets grundelementer på mine sider) www.lovejoy.dk og www.trendzwear.dk er blot to af dem.
Som du kan se så er det muligt at ændre totalt på måden GP ser ud. I forhold til mine beregninger er det også langt billigere, hvis ikke du kan gøre det selv, i forhold til f.eks. en DanDomain shop.
Så hvis du vil have lavet et design fra bunden af, eller har planer om rettelser, så skriv til mig, så kan jeg måske hjælpe dig på vej.
Jeg driver til dagligt webshoppen filato.dk hvor vi sælger garn online samt i vores butik i Præstø.