Jeg synes den er ret fed - fik lige totalt flashback til de gamle hjemmesider hos geocities m.v.
Man kan altså godt se at der ikke er gjort noget videre ud af hvordan tingene ser ud, - men at det er iindholde der tæller.
Jeg tænker du måske kunne markedsføre dig via jobcentrene også hvis du kan få lov at lægge nogle reklamer.
Først tænkte jeg åh nej det er nok endnu en indholdsløs affiliate side, - men det virker faktisk som en nyttig ydelse for de arbejdsløse som virkelig mener det seriøst at nu skal det sgu være, - så må man jo ud og søge professionel hjælp til at skille sig ud af mængden.
Hjemmesiden indeholder 2 menuer, som skal helst laves om til 2. Skabelonen som 123 udbyderen bruger er jo standard så der er der ikke så meget at sige om. Hvad med at få dig lavet et logo design?
Roses are red, violets are blue, I’m schizophrenic, and so am I. – Oscar Levant
Jeg synes du skulle overveje at få systemet over på en anden host og sparer den månedlige ydelse for et rimlig forældet system, der ligner noget tilbage fra 1990'erne.
Der er ingen professionaltiet i det, og jeg tror du får det ekstra svært at få kunder med det design.
Få det over på en anden host og få installeret Wordpress - Det nemt og enkelt. Alle gratis themes ville se bedre og mere professionelt ud end 123hjemmeside, og du kunne eventuelt investerer i et premium theme.