Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

ca. pris for for en lignende hjemmeside?

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Fra Randers
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 2018
Skrevet kl. 14:41
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Middelfart
Tilmeldt 18. Sep 12
Indlæg ialt: 106
Fra  Maerk Skrevet kl. 15:16

perssson:
Det er ret svært at forklare det iforhold til hvordan jeg ser det i mit hovedet og de "wireframes" jeg har lavet af det.

Hvis du ikke kan lave en detaljeret og meget præcis beskrivelse af dit site-projekt, så vil jeg anbefale dig, at du ikke vælger en udenlandsk leverandør, men hellere finder nogen i Danmark, som kan hjælpe dig - helst nogen som holder til geografisk nært dig.

Det er 100 gange mere besværligt at forklare "hvordan jeg ser det i mit hovede" når kommunikationen forgår på et andet sprog - uanset om det er mails, chat eller voice. Du risikerer, at blive siddende fast i en sump af velment men ineffektiv tågesnak, hvor de tanker du tror du formidler ikke hænger sammen med det de tror du tænker.

Fra København
Tilmeldt 22. Jul 10
Indlæg ialt: 338
Fra  Jivana Skrevet kl. 16:01

perssson:
Tror ikke den kan laves i wordpress.

Enig - tror du er bedre hjulpet med en kombination af Joomla og K2. 
Er desværre selv for optaget til at give tilbud men prøv at tjekke http://ikonet.dk/ for et tilbud.

Glad indehaver af Jivana webshop - vi sælger Økologisk kosmetik og makeup - tjek os ud!

Fra Jacobsen
Tilmeldt 1. Oct 12
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 16:23

Hej..

Du kan nemt og hurtigt få 3, 5 eller 7 seriøse tilbud - efter eget valg - på vores nye portal www.3webtilbud.dk, hvor vi har udført kvalitetstjek på alle leverandører, så vi er sikre på at kunden får seriøse tilbud samt kvalitet.

God weekend

Med venlig hilsen

Henrik
3webtilbud.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:58

Jeg kan lave dig en ligende løsning i Drupal 7. Ud fra de ting du nævner, vil sådan en side koste 9.999 kr. inkl. moms, 1 års webhotel og telefonsupport.

Hjemmesiden kan iøvrigt laves responsive, så den også virker optimalt på telefoner og tablets.

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)