Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Bor du i nærheden af Aalborg - Alle ordrer på minimum 500 kroner får en gratis dansk svinemørbrad

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)
Fra Aalborg
Tilmeldt 6. Oct 12
Indlæg ialt: 1221
Fra  ZenzIOT ApS Skrevet kl. 18:25
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Hej Jeg har netop åbnet siden Madkammer.dk

Som et åbningstilbud, vil vi godt give en gratis svinemørbrad til alle ordrer, som er på minimum 500 kroner.

Besøg os her på:

WWW.MADKAMMER.DK

Sortimentet vil løbende blive udvidet, ligesom leveringsområdet som pt. kun omfatter Aalborg og omegn i en radius af ca. 40 km også vil blive udvidet, efterhånden som jeg og mine samarbejdspartnere får mere erfaring med drift af webshop.

Min holdning til kød er at det skal være friskt og så skal det smage godt. Derfor finder du heller ikke gaspakket kød, og fars hakket på gamle stege hos mig. Alt det hakkede og skårede kød er hakket og skåret samme dag som jeg leverer.

Endnu mangler der meget på siden med hensyn til produktbeskrivelser og lignende, men jeg håber i vil finde det et besøg værd alligevel

 

Med venlig hilsen

Simon Jakobsen

Indehaver Madkammer.dk

 

Fra Aalborg
Tilmeldt 25. Jul 06
Indlæg ialt: 697
Fra  Blackface.dk Skrevet kl. 18:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvordan klarer du leveringen?
Kører du selv rundt i bil eller ?

Blackface.dk -> Billig blackmask

Fra Aalborg
Tilmeldt 6. Oct 12
Indlæg ialt: 1221
Fra  ZenzIOT ApS Skrevet kl. 18:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Morten

Ja alt kødet er bliver pakket i isolerende flamingokasser, sammen med nogle iselementer, som holder kødet godt koldt. Så fylder jeg ellers bilen med dejligt kød, og kommer ud til dig med det i dagtimerne, så du har en chance for at være hjemme og modtage kødet. Er du ikke hjemme stiller jeg blot kassen ved din dør, så det står til du kommer hjem. Hvis du synes det er utrygt at lade kassen stå foran hoveddøren, så skriver man bare i kommentarfeltet, hvor man ønsker jeg stiller det

 

med venlig hilsen

Simon Jakobsen

Fra Aalborg
Tilmeldt 25. Jul 06
Indlæg ialt: 697
Fra  Blackface.dk Skrevet kl. 19:04
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Okay Simon.

Men kræver det ikke en fødevare godkendt varebil og skal der ikke være køl på bilen eller hvordan ?

Blackface.dk -> Billig blackmask

Fra Aalborg
Tilmeldt 6. Oct 12
Indlæg ialt: 1221
Fra  ZenzIOT ApS Skrevet kl. 19:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Morten

Nej jeg behøver ikke køl på bilen. Kølekasserne kan sagtens holde kødet under 5 grader i op mod 24 timer, og da jeg leverer indenfor få timer efter det er pakket er det intet problem.

Bilen jeg bruger er en helt ny bil indkøbt her i foråret, som er fuldstændig ren i varerummet. Desuden er der både en tyk vakuumpose og en en tyk flamingokasse mellem kødet og omverdenen. Så jeg tror faktisk det kød du køber i supermarkedet har en noget mere farefuld tur hjem, bag i folks egne biler Smile

mvh

Simon

Fra Gråsten
Tilmeldt 11. Oct 09
Indlæg ialt: 993
Fra  VeloMania Skrevet kl. 19:23
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Simon Peter Langkilde Jakobsen:

Hej Morten

Nej jeg behøver ikke køl på bilen. Kølekasserne kan sagtens holde kødet under 5 grader i op mod 24 timer, og da jeg leverer indenfor få timer efter det er pakket er det intet problem.

Bilen jeg bruger er en helt ny bil indkøbt her i foråret, som er fuldstændig ren i varerummet. Desuden er der både en tyk vakuumpose og en en tyk flamingokasse mellem kødet og omverdenen. Så jeg tror faktisk det kød du køber i supermarkedet har en noget mere farefuld tur hjem, bag i folks egne biler Smile

mvh

Simon

Nu vil jeg ikke blande mig alt for groft her, men jeg tror nu at der bliver spurgt til om ikke bilen skal være fødevarergodkendt? Jeg er ikke i branchen, men det er jeg nu ret sikker på er tilfældet.

Det er jo egentligt underordnet om der er tyk vakuumpose og en tyk flamingokasse i bilen, hvis du samtidigt bruger bilen til at fragte høns med fugleinfluenza (lidt overdrevet, men blot for at give et eksempel) :)

Fra Aalborg
Tilmeldt 6. Oct 12
Indlæg ialt: 1221
Fra  ZenzIOT ApS Skrevet kl. 19:32
Hvor mange stjerner giver du? :

haha, tak for inputtet om fugleinfluenza :)

Ja du har da ret, det var det han spurgte om.

Det jeg fik at vide af fødevarestyrelsen, var at kravet til bilen, var den skulle være ren. Det vil sige ingen synligt snavs, jord o.lign.

Det er intet problem, da bilen ikke skal køre med alt muligt andet end kød

 

mvh

Simon

Fra Aalborg
Tilmeldt 25. Jul 06
Indlæg ialt: 697
Fra  Blackface.dk Skrevet kl. 15:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Simon.. Får du så bare leveret alle dine varer fra dine leverandører til et sted hvor du så pakker hver kasse eller ?

Blackface.dk -> Billig blackmask

Fra Aalborg
Tilmeldt 6. Oct 12
Indlæg ialt: 1221
Fra  ZenzIOT ApS Skrevet kl. 01:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Morten...

Jeps, med noget af det. Såsom pålæg, rullepølser og spegepølser, er der ikke meget at tjekke efter. Men med andet kød, såsom nakkekoteletter, stege, fileter, schnitzler osv. tjekker jeg om kødet er skåret pænt, og om det ser ordentlig ud. Når mine kunder nu ikke selv har mulighed for at gå og udpege det stykke kød, som de synes ser godt, så er det vigtigt at jeg er kritisk med det kød, jeg får leveret, sådan at jeg kan fungere som mine kunders øjne.

Noget af kødet skal også have en lille lækker omgang marinade, og noget andet skal formes til hakkebøffer og burgerbøffer. Det er sådan noget jeg selv står og laver.

Desuden vil jeg også arbejde hen imod at lave nogle hjemmelavede ting, såsom husarstege klar til ovn, færdige farsbrød, frikadeller, og hvad fantasien nu rækker til :)

mvh

Simon

 

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5906
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 01:25
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

... at man smide en svinemørbrad oven i hatten, på alle ordre over 500 kroner fortjener simpelthen lidt omtale :-). Du har fået et tweet fra mig, og der kommer endnu et i morgen når der er lidt flere som er vågne. 

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)