Du får ikke flere ressourcer af den årsag, og selvom du gjorde, så var det heller ikke løsningen. For det er ikke mangel på ressourcer der er dit problem. Problemet ligger hos os, og vi skal nok få det løst. :-)
Hej Patrick,
Ikke at det skal udvikle sig til en support-tråd her, men kunne du kaste et blik på mit setup hos jer også?
På forhånd tak :-)
Jeg kan se at din server eksekvere den omtalte test på 17 sekunder. Så det er ikke på databasen, at den fejler noget. Men jeg kan se at dit CPU-forbrug ligger temmelig højt og når dit webhotels ressource-loft ret ofte. Hvis du ikke har gjort det, så kan du lige prøve at oprette en ticket i vores system, så vi kun uddybe det og kigge nærmere på en løsning. :-)
Hvilken udbyder/produkt er det helt præcist du har?
PHP Bronze hos webhosting.dk, til ca 20 kr om måneden
Okay, det var mystisk... Jeg har lige kørt den samme test som dig, hos samme udbyder, på samme webhotel, på samme database-server. Og nu har jeg altså kørt testen et par gange. Og det her er det bedste resultat:
Viser poster 0 - 0 (1 total, Forepørgsel tog 14.1288 sek)
innodb_version 1.1.8 protocol_version 10 slave_type_conversions version 5.5.18 version_comment Source distribution version_compile_machine x86_64 version_compile_os Linux
min fejl, mysql5-5num2 er det, har et andet hotel der bruger 5-5num1 og der er det rigtigt nok ca 14 sekunder, så der er åbentbart forskel, men det koster jo så ej heller 200 om md.
Jeg er stadig lige vidt, så hvis nogen har bud på svar iht. mit oprindelige indlæg, så tak.
Patrick - Meebox:
Du får ikke flere ressourcer af den årsag, og selvom du gjorde, så var det heller ikke løsningen. For det er ikke mangel på ressourcer der er dit problem. Problemet ligger hos os, og vi skal nok få det løst. :-)
Hej Patrick,
Jeg har igennem de seneste dage kørt den samme SQLforespørgsel. Den har svinget mellem 14 og 31 sek, men ligger som regel på ca. 25 sek (dbp16.meebox.net).
Du skriver at mit problem ikke er mangel på ressourcer, men jeg får konstant beskeden : "CPU resources were limited for your site". Jeg er også klar over, at wordpress kan sluge en del, men havde regnet med, at en fuldt optimeret installation ville kunne køre hos jer. Jeg afvikler intet andet end tekst og ganske små billeder på sitet.
Må sige at jeg er lidt ærgerlig over alt dette, da jeg har været rigtig lang tid om at beslutte mig til at flytte host. Da jeg kommer fra Unoeuros allerbilligste løsning, hvor jeg har været i årevis, havde jeg slet ikke regnet med, at det ville blive en udfordring at flytte til et prohotel hos jer.
Jeg er selvfølgelig interesseret i at finde en varig og fremtidssikret løsning. Hvis det nu viser sig at være mit site som kræver flere ressourcer, vil en VPS hos jer så kunne klare det?