Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Dell og manglende reklamationsret !

Side 3 ud af 3 (27 indlæg)
Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 00:10
Hvor mange stjerner giver du? :
Vi har fire servere kørende her i huset. De to er fra Dell - og de kører problemfrit på henholdsvist 2. og 4. år nu.

Hos ScanNet har vi andre fire dedikerede servere stående - alle Dell. Den ældste er fra 2003, og ingen af dem har slået én prut nogensinde. Så vi har åbenbart også været heldige

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6568
Fra  TextReactor Skrevet kl. 00:32
Dato: 12-07-2007 23:55:12 Forfatter: Kim Gam-Jensen [tropefisk.dk] Nu er Microsoft jo også kendt for at lave rigtig stabilt software, der altid fungerer uden problemer.

Jamen det er da rigtigt.... det er først når man installerer 3. parts programmer at det går galt ;)

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Fra Stenløse
Tilmeldt 8. Apr 06
Indlæg ialt: 1584
Fra  NordicCall.dk Skrevet kl. 00:37
Forfatter: ExportInnovation
og ikke det fedeste at få support fra en 17årig dreng på en PUCH Maxi på arbejde uden viden om noget som helst, hvis han ikke kan Cut´n Paste i sit call center... Ja 17 årige kan godt vide meget om computere, så den tand trukket

Om de er 10, 17 eller 35 er ikke vigtigt for mig. Det vigtigste er, at et problem bliver løst, når man ringer ind første gang. Det er sket i omkring 90% af de gange jeg har haft fat i dell..

Har også en HP og der har de virkelig svært ved, at svare på tekniske spørgsmål. Det er klart at de folk der sidder ved telefonerne ikke er teknikkere hverken hos HP, Cybercity eller Dell. Men problemerne skal løses når man ringer ind og der klare dell sig ganske fint.

Fra Helsingborg
Tilmeldt 26. Feb 06
Indlæg ialt: 2880
Skrevet kl. 05:47
Jeg kender rigtig mange der har haft problemer med maskinerne, og med den efterfølgende "kundeservice". Alene af den grund, skal jeg aldrig have en Dell.

Følg mig på youtube under navnet Dimi Hardorff

Fra Lemvig
Tilmeldt 1. Jul 06
Indlæg ialt: 154
Skrevet kl. 09:19
Dell er ikke bedre eller ringere end andre pc producenter.
Men de har problemer med deres support afdeling. Der er ikke nogen fagfolk ansat, måske en enkelt.
Så derfor er deres univesal løsning:  formatter maskinen!!!
Det giver så de problemer, at en del software mangler bagefter og den kan du ikke få fra Dell!!!
Så mit råd er:  Brug den indvendige side af hovedet og tænk dig om, inden du formatterer!
Det er jo næsten altid en BG40 fejl der er årsagen:
Har du behov for servicekontrakten, så er det absolut en god ide.
Forøvrigt, så har jeg altid talt mindre godt om Apple. Det er et overstået kapitel efter at jeg har set een i brug.
Det virker, selvom man skal have en emulator til Microsoft programmer. Men det er jo et mindre problem.

Fra Esbjerg
Tilmeldt 13. Sep 06
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 21:19
En advokat fra Ret&Råd har svaret følgende:

"Erhvervsdrivende har også reklamationsret ifølge købeloven, men der skal reageres straks og uden ugrundet ophold og bevisbyrden for manglens tilstedeværelse på leveringstidspunktet er købers."

Tilmeldt 14. Aug 05
Indlæg ialt: 347
Skrevet kl. 22:27
Den slags er vel nærmest ligesom religion, jeg har også selv nu i 3 år haft en Dell bærbar der stadig lever i bedste velgående, har kun haft problemer en gang og det blev løst. Ville uden tvivl købe Dell igen, da deres forretningsmodel er den eneste rigtige måde at gøre det på.
Side 3 ud af 3 (27 indlæg)