Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Til alle fædrene med småbørn – Få en gratis uglehue til den lille, sammen med din ordre.

Side 1 ud af 3 (24 indlæg)
Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Indlæg ialt: 2842
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 15:47
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,9 stjerner givet af 7 person

Hvad synes Amino om uglehuen? Smile

Indtil på onsdag d. 17. er der en gratis uglehue (udsalgspris 149,95 kr. inkl. moms) med alle ordrer på http://www.uglemor.dk

Du kan endda nøjes med at bestille en af vores savlesmække til 59,95 kr. inkl. moms (+39 kr. i porto), og stadig få den sjove hue.

BONUS: Tilmeld dig vores nyhedsbrev og få en rabatkode der giver 10 % rabat på dit første køb.

Om Uglemor.dk: Vi har egen systue og producerer de fleste af vores produkter selv. Det er dansk design, produceret i Danmark.

• Gratis fragt ved køb over 500,00 kr.
  • 30 dages returret
  • Kundeservice har åbent alle hverdage fra 10-16 på telefon, Skype og email.

Konkurrence: Hver måned trækker vi lod om præmier blandt alle der synes godt om uglemor på Facebook. Du kan se november måneds præmier her, og finde os på Facebook her.

Fra Lyngby
Tilmeldt 30. Jun 07
Indlæg ialt: 379
Fra  Blæk & Print Skrevet kl. 16:12

Jeg har givet dig 4 stjerner for den sjoveste overskrift jeg har set på amino.

Har desværre ikke selv et barn jeg kan iføre en uglehue, men hvis jeg havde skulle han altid have uglehue påBig Smile

Fra 8600 Silkeborg
Tilmeldt 12. Jun 10
Indlæg ialt: 1458
Fra  Firm 2 Halfdan Timm ApS Skrevet kl. 16:24
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Tillykke med den nye webshop

Er det dig, der står bag den Thomas, eller har du andre til at tage sig af det praktiske?

Held og lykke med at få det til at fungere! :-)

Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 16:31
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Cap'n Halfdan Timm:

Tillykke med den nye webshop! 

Er det dig, der står bag den Thomas, eller har du andre til at tage sig af det praktiske?

Held og lykke med at få det til at fungere! :-)

Hej Halfdan

Jeg er medejer, og kommer til at stå for det meste af markedsføringen og andre tekniske ting. Systue, afsendelse af pakker og kundesupport er der andre til :-)

Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 07:10

Morten B:

Jeg har givet dig 4 stjerner for den sjoveste overskrift jeg har set på amino.

Har desværre ikke selv et barn jeg kan iføre en uglehue, men hvis jeg havde skulle han altid have uglehue påBig Smile

Så kender du sikkert nogle der vil være glade for tilbuddet, så bare send det videre Stick out tongue

Og tak for komplementet omkring overskriften.

Fra Middelfart
Tilmeldt 18. Sep 12
Indlæg ialt: 106
Fra  Maerk Skrevet kl. 07:15

Hvorfor koster det 39,- at sende en savlesmække med posten?

Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 07:19

Søren Larsen:

Vi sender varerne som pakker.

Men jeg er bestemt åben overfor at overveje muligheden for at sende som brev i stedet. Hvor meget ville en mindre porto betyde for dig?

Er der andre der har en mening omkring porto, skal vi sende de små ting som brev i stedet, så portoen kan sænkes?

Fra Holstebro
Tilmeldt 15. Sep 11
Indlæg ialt: 97
Fra  maling.nu Skrevet kl. 08:11

Hvis det kunne lade sig gøre, med de små ting, at vælge forsendelse som brev. Så bestemmer kunden selv, om h*n vil spare porto mod risiko for, at varen bliver væk. Portoen betyder helt sikkert noget for nogen.

Lækker side du har lavet, fede varer. Mine unger kan ikke passe tøjet, de er blevet for store. Men jeg skal vist ind og kigge, om der er noget spændende til mine små nevøer.

Er håbløst dedikeret til nørderi med maling og farver. - Nørder nu også med webshop og SEO.

www.maling.nu

Fra Randers
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 2018
Skrevet kl. 08:37

Thomas Frost:

Søren Larsen:

Vi sender varerne som pakker.

Men jeg er bestemt åben overfor at overveje muligheden for at sende som brev i stedet. Hvor meget ville en mindre porto betyde for dig?

Er der andre der har en mening omkring porto, skal vi sende de små ting som brev i stedet, så portoen kan sænkes?

Portoen har helt sikkert noget at sige.

Jeg ville ikke betale 39 kr. for at få sendt en smæk. 

Mener Casper sender alle hans strømper som b-post og det er begrænset, hvor lidt der bliver væk i posten, så det er bestemt noget jeg ville overveje. 

Tilmeldt 20. Oct 09
Indlæg ialt: 299
Skrevet kl. 10:41

Super godt indlæg. Nu har vi en lille her i huset på snart 9 måneder og fruen foretager det meste indkøb til den lille på nettet.

Og for hende har fragt meget og sige, faktisk så vælger hun oftest butikker hvor der er gratis fragt. Jeg kan godt se det ikke altid er rentabel, men hun har fundet en 3-4 butikker der køre med gratis fragt og til de billige ting er det da sikkert ikke altid en god forretning, men ofte er det jo dem der også får de store ordre og så bør det jo alligevel hænge sammen i sidste ende.

Er ret sikker på hun hellere vil have gratis fragt en huen :)

Mvh Kristian 

P.s. Skal nok huske og vise hende siden :)

Side 1 ud af 3 (24 indlæg)