Er det dig, der står bag den Thomas, eller har du andre til at tage sig af det praktiske?
Held og lykke med at få det til at fungere! :-)
Hej Halfdan
Jeg er medejer, og kommer til at stå for det meste af markedsføringen og andre tekniske ting. Systue, afsendelse af pakker og kundesupport er der andre til :-)
Hvis det kunne lade sig gøre, med de små ting, at vælge forsendelse som brev. Så bestemmer kunden selv, om h*n vil spare porto mod risiko for, at varen bliver væk. Portoen betyder helt sikkert noget for nogen.
Lækker side du har lavet, fede varer. Mine unger kan ikke passe tøjet, de er blevet for store. Men jeg skal vist ind og kigge, om der er noget spændende til mine små nevøer.
Er håbløst dedikeret til nørderi med maling og farver. - Nørder nu også med webshop og SEO.
Super godt indlæg. Nu har vi en lille her i huset på snart 9 måneder og fruen foretager det meste indkøb til den lille på nettet.
Og for hende har fragt meget og sige, faktisk så vælger hun oftest butikker hvor der er gratis fragt. Jeg kan godt se det ikke altid er rentabel, men hun har fundet en 3-4 butikker der køre med gratis fragt og til de billige ting er det da sikkert ikke altid en god forretning, men ofte er det jo dem der også får de store ordre og så bør det jo alligevel hænge sammen i sidste ende.
Er ret sikker på hun hellere vil have gratis fragt en huen :)