Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Værdi af Page Rank 4 link

Side 2 ud af 3 (21 indlæg)
Fra Ringsted
Tilmeldt 21. May 12
Indlæg ialt: 1747
Skrevet kl. 13:45
Hvor mange stjerner giver du? :

OhDeer:
Nej, så vidt jeg ved er et gæsteindlæg ikke et "købt" link, for der følger som regel relevant indhold med i form af indlægget.

Hvis det er et produkt review, af et produkt som man har fået tilsendt, er det teknisk set et købt link. Ikke betalt kontant, men i form af produkter.

Købt links er desuden ikke kun links smasket i bunden af siden, så man får et hav af links fra én side. Affiliatelinks er også klassificeret "købte links", da disse kan generere indtægt til flere parter. Derfor de også skal have et no-follow tag :)

Sov bedre om natten med en kontinentalseng

Fra Odense
Tilmeldt 4. Mar 08
Indlæg ialt: 1167
Fra  Sølund Marketing Skrevet kl. 13:52

Måske man lige skal smide diverse sølvpapir´s hatte. 

Altså måske Google ikke tillader betalte links / artikler / ect. Men de har jo ikke en jordisk chance for at opdage det, hvis hverken sælgeren eller køberen annoncerer med det. 

Ikke at jeg kunne finde på at købe links, det er jeg sq for nærrig til :-)

Driver en række webprojekter, blandt andet rejstil.dk og bedste webhotel.

Fra Ringsted
Tilmeldt 21. May 12
Indlæg ialt: 1747
Skrevet kl. 14:10

Jesper Sølund:
Altså måske Google ikke tillader betalte links / artikler / ect. Men de har jo ikke en jordisk chance for at opdage det, hvis hverken sælgeren eller køberen annoncerer med det. 

Hvad de ikke ved, har de nok ikke ondt af. Man kan godt slippe afsted med det, så længe det ikke er en virkelig åbenlys omgang. Som fx et link til en ure-butik fra en blog omkring bedst håndtering af våde håndklæder.

Sov bedre om natten med en kontinentalseng

Fra Viborg
Tilmeldt 5. Jun 10
Indlæg ialt: 1941
Fra  Modified Solutions ApS Skrevet kl. 08:17

Jonas:

så længe det ikke er en virkelig åbenlys omgang. Som fx et link til en ure-butik fra en blog omkring bedst håndtering af våde håndklæder.

Men har jeg begge typer shops, så ville det vel ikke være betalte links hvis jeg interlinker dem?

Fra Næstved
Tilmeldt 6. Apr 12
Indlæg ialt: 403
Skrevet kl. 08:56

Tom Frank Christensen:

Jonas:

så længe det ikke er en virkelig åbenlys omgang. Som fx et link til en ure-butik fra en blog omkring bedst håndtering af våde håndklæder.

Men har jeg begge typer shops, så ville det vel ikke være betalte links hvis jeg interlinker dem?

Hvis det var det og Google straffer for det så vil alle falde i kampen om links, at linke rundt blandt dine egne hjemmesider har ingen indflydelse, det er også en god ide at gøre da det samtidige giver linkjuice til dine sider..

Men til trådstarteren - køb ikke et link - Men brug penge på at markedsføre dig på den rigtige måde, og brug tiden på at skrive gode artikler og deltag i forums som dette det giver ikke bare flere links men også flere brugere/kunder til din side, jeg personligt får mange fra Amino. ( Så tak Amino for det )

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9729
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 09:01
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

TomN:
at linke rundt blandt dine egne hjemmesider har ingen indflydelse, det er også en god ide at gøre da det samtidige giver linkjuice til dine sider..

Det er ikke helt korrekt. Sådan var det tidligere, men efter de seneste updates fra Google har der været flere tegn på, at links mellem mange egne websites ikke opfattes positivt længere af Google - men falder ind under "unnatural links"

Fra Høng
Tilmeldt 16. Sep 08
Indlæg ialt: 141
Skrevet kl. 10:54

Intern links i mellem egne sider er et no'go som Mikkel skriver, er selv lige gået fra 2500 side 1 placeringer til 2500 side 10++ pga. unnatural links ved sidste update.

Problemet med intern links er at vide hvor grænsen går.

At købe links er også en farlig vej at bevæge sig ind på

Do´it the right way.

Det tager lang tid, men holder i længden.

It Support - Råd og vejledning i alt indenfor it og elektronik til virksomheder samt billig pc hjælp til private

Fra Næstved
Tilmeldt 6. Apr 12
Indlæg ialt: 403
Skrevet kl. 12:50

Mikkel deMib Svendsen:
Det er ikke helt korrekt. Sådan var det tidligere, men efter de seneste updates fra Google har der været flere tegn på, at links mellem mange egne websites ikke opfattes positivt længere af Google - men falder ind under "unnatural links"

Det jeg snakker om er når vi skriver en artikel om et emne som så linker rundt det er lige så korrekt som når der linkes til andre sider og giver linkjuice.

Jeg siger ikke det er ok at sætte fede links i  bunden af hjemmesiderne der æder alle sidernes linkjuice, det har aldrig givet godt blandt google øjne.

Kun hvis det er intern altså eksempel blabla/blog.dk mm... Håber jeg forklare godt nu ... Big Smile

Tilmeldt 3. Oct 10
Indlæg ialt: 1504
Skrevet kl. 12:53
Fra København
Tilmeldt 25. Oct 09
Indlæg ialt: 293
Fra  Helion Digital Skrevet kl. 19:50

Og de er alle stort set værdiløse.

Ingen af dem har den reelle PR, som deres gamle Toolbar PR kunne forlede dig til at tro.

Side 2 ud af 3 (21 indlæg)