Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Madkammer.dk kød online - hvad synes i?

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)
Tilmeldt 6. Oct 12
Indlæg ialt: 1221
Fra  ZenzIOT ApS Skrevet kl. 13:33
Hvor mange stjerner giver du? :

hej Ravn

Hvis du mener om jeg er uddannet slagter, så nej, men jeg står jo ikke alene omkring det hele. Jeg har et tæt samarbejde med mine leverandører, hvor jeg kan få alt den rådgivning omkring kød jeg har lyst til. Desuden er jeg ikke selv helt uerfaren med et stykke kød :)

Med hensyn til modning, hængning og forarbejdning af kødet, så er jeg udemærket klar over principperne bag. Men jeg modner nu ikke kødet selv, det gør min leverandører.

med venlig hilsen

Simon

Tilmeldt 6. Oct 12
Fra  ZenzIOT ApS Skrevet kl. 13:43

Hej Daniel

Hvis Fakta har så billigt noget kød, så ville jeg gå langt uden om det, hehe.

Nej forskellen ligger også i den friskheden på kødet, og så det faktum at Fakta som en stor kæde, opererer med noget de kalder trafikskabere, det vil sige varer som de faktisk ikke tjener penge, men udelukkende har til hensigt at lokke forbrugere ind i butikken. Til de priser kan jeg med hånden på hjerter afsløre at Fakta ikke har en rød kljene ud af at sælge det kød. Desuden er alt kød i Fakta gaspakket i beskyttende atmosfære, det vil sige tømmer pakkerne for ilt og istedet fylder de nogle gasser i pakkerne som gør at bakterier ikke kan formere sig. De samme gasser er også med til at ændre kødets struktur til at blive mere sejt og gummiagtigt. Personligt vil jeg ikke røre fars der er gaspakket, det er ikke friskt, og konsistensen er dårlig, men det kan laves billigere fordi de laver det fra et centralt slagteri. Det fars jeg sælger er hakket samme morgen, som du får det leveret, det er vakuumpakket så det er nemt at smide i fryseren eller køleskabet, og så er der altså mere smag i et stykke kød som er friskt, fremfor op til 5 dage gammelt.

Men som med mange andre ting, så hænger pris og kvalitet unægteligt sammen, når det kommer til kød. Man kan ikke snyde på vægten, uden at snyde på smag, friskhed og kvalitet. Jeg har ingen interesse i at sælge noget som er gaspakket, da det efter min mening ikke er iorden.

jeg håber det satte nogle tanker igang. Og at du engang i fremtiden, alligevel ville driste dig forbi

med venlig hilsen

Simon

Fra Varde
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 1772
Fra  LinkCentralen.dk Skrevet kl. 13:46

Udmærket men er det ikke lidt ala grisogko.dk

Linkportalen med de gode links - Et godt sted at starte

Tilmeldt 6. Oct 12
Fra  ZenzIOT ApS Skrevet kl. 13:52

Hej Linkcentralen :)

Jov, det kan man nok godt sige, men der er vel altid plads til en ny dreng i klassen :)

Ej med tiden er det også meningen at der vil blive lagt en masse hjemmelavede ting derind, og færdigretter, samtidig med at der skal være et velassorteret kødudvalg.

Kødudvalget er pt. langt fra tilstrækkeligt, og vil også blive udvidet

men tak for at du lige kiggede forbi

med venlig hilsen

Simon Jakobsen

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 14:11

siden den synes jeg  er flot lavet Big Smile

kontakt formular på kontakt siden en god ide på kontakt siden derved lettere at kontakte dig.

social medie der betyder google plus og twitter en del og jeg ville også lave facebook likes knap på din side så den endnu mere deles og likes

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 6. Oct 12
Fra  ZenzIOT ApS Skrevet kl. 14:23

Hej Mikael

Ja kontaktformular er en klokkeklar fejl, at den ikke er der endnu, faktisk lidt pinligt, da jeg også fik det at vide sidste gang jeg bad om en bedømmelse.

man kan faktisk godt "like" produkterne allerede nu, man skal bare klikke ind på produktet, og så er der en knap, men om man kan få like knappen ud på selve produktet inden man har klikken på, hmmm det kunne da godt være

Tak for gennemsynet :), det er dejligt med nogle holdninger

Tilmeldt 6. Oct 12
Fra  ZenzIOT ApS Skrevet kl. 15:12

Er der nogle af jer, som har prøvet at købe kød, over nettet før.

hvis JA, hvad lagde i vægt på da i valgte hvem i ville handle hos

hvis NEJ, hvad holder jer tilbage ?

Fra Middelfart
Tilmeldt 13. Sep 12
Indlæg ialt: 416
Skrevet kl. 18:09

Købte lige nogle kildegården cuvetter nede i kvickly og kom til at tænke på hvordan det var gået dig :)

Du har da godt nok skiftet ud i vare sortimentet ? hvad ligger bag.

Tilmeldt 6. Oct 12
Fra  ZenzIOT ApS Skrevet kl. 18:48

Hej Sune

Der ligger det bag, at jeg havde svært ved at differentiere mig på kød, jeg havde ikke en eksisterende kundedatabase, som bare stod klar fra dag 1 af til at aftage mine produkter, og det var ekstremt vanskeligt at løbe konceptet igang. 

Det var oprindeligt meningen at netbutikken, skulle køre uafhængigt af vores gårdbutik, men vi kom i starten af det her frem til at vi ville stå meget bedre ved at samle tingene. Vi har førhen solgt god hjemmelavet mad, og vi tænkte at det måske mere var os, og det var det vi egentlig havde det bedst med også at sælge. Så vi gjorde det at vi ansatte en kok, og så gik vi ellers igang med at lave nogle gode danske retter, som var nemme at gå til for folk, som måske ikke selv har overskuddet (eller evnerne:) ) til at lave den der gode gammeldags mad.

Og det virker til at have givet pote, responsen har været bedre, og det har salget også :)

Jeg takker for dine tanker :)

mvh

Simon

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)