Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Madkammer.dk kød online - hvad synes i?

Side 1 ud af 2 (19 indlæg)
Tilmeldt 6. Oct 12
Indlæg ialt: 1221
Fra  ZenzIOT ApS Skrevet kl. 11:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jeg har netop lanceret mit website madkammer.dk, hvor man kan købe kød og pålæg online.

Siden vil blive udvidet med nye produkter løbende, og det der ligger derinde nu er blot mit start sortiment. Men, hvis i er nysgerrige må i gerne lige kigge forbi, og eventuelt komme med forslag til forbedringer, nye produkter eller deciderede fejl, som i støder på.

www.madkammer.dk

med venlig hilsen

Simon Jakobsen

Ps. skulle nogen driste sig til at bestille noget, så smider jeg en svinemørbrad oveni i bestillingen uden beregning. Bare lige husk at skriv Amino eller noget lignende i kommentarfeltet ved bestilling.

Vær opmærksom på at jeg kun leverer i Aalborg og i en radius af ca. 30-40 km, man kan se de præcise postnumre på hjemmesiden i boksen "Tjek din levering

Tilbuddet med den gratis svinemørbrad gælder til og med den søndag d. 11 November 2012.

Tilmeldt 6. Oct 12
Fra  ZenzIOT ApS Skrevet kl. 11:42

Man kan også vælge at afhente sit kød selv, hos Føltved Gårdbutik, Halsvej 30, 9310 Vodskov. Så er der ingen fragt på :)

Fra Middelfart
Tilmeldt 13. Sep 12
Indlæg ialt: 416
Skrevet kl. 11:56

Som jeg har nævnt, før ser siden fin ud, men du skiller dig ikke ud i mængden.

Du står ikke selv inden for at det er den gode kvalitet du påstår, informationen om produkterne er minimal. mange af dine produkter er eneste oplysning eu på, det er ganske enkelt for tyndt når målet er at skille sig ud og leverer kvalitet. At man så end ikke kan få noget ordentlig information på produktet.

Derudover er dit sortiment alt for begrænset, skal folk kaste sig ud i at købe deres kød online, skal de tilbydes hele paletten.

Dine fedt procenter antyder heller ikke at der her er tale om et kvalitets produkt, med lav fedt procent og høj kvalitet.

Tilmeldt 6. Oct 12
Fra  ZenzIOT ApS Skrevet kl. 12:12

Hej Sunbao

Nu vil jeg svare hurtigt denne gang :)

Jeg vil godt tillade mig at komme med nogle spørgsmål, for jeg er åben i forhold til mange ting.

1: Du siger jeg ikke står inde for kvaliteten, er det fordi jeg ikke skriver at jeg har besøgt det sted, hvor kødet produceres, eller hvad skal jeg gøre for at det er tydeligt jeg står inde for kvaliteten. Jeg synes jeg har gjort meget ud af at gøre opmærksom på at kødet, ingen steder bryder kølekæden, som er en væsentlig kvalitetsfaktor.

2: EU mærkerne vil jeg også godt have lavet om til dansk oksekød, men jeg har desværre ikke en leverandør lige pt. som kan garantere mig dansk oksekød hver gang, men oftest vil det faktisk være dansk, jeg bliver bare nødt til at skrive EU, fordi jeg ikke kan være sikker. Det er helt klart et område, hvor jeg vil arbejde på en løsning som gør jkeg kan få dansk oksekød hver gang

3: angående manglende information, hvad er det man gerne vil vide ifølge dig?, hvilken information mangler du når du kigger på produktet. Er det omkring, hvordan man fx laver pålægget, eller hvor koen kommer fra?

Og så en lille info her til sidst. Lave fedtprocenter er ikke ensbetydende med kvalitet. Jeg kunne aldrig drømme om at sætte lave 3-7% fedt om til burger eller hakkebøffer, da de simpelthen vil blive tørre. En anden ting er at de lave fedtprocenter gør at kødet bliver meget dyrt, og der er bare ikke ret mange som vil købe det. Dermed ikke sagt at jeg gerne vil sælge det også, men jeg skal jo starte et sted, og så arbejde mig mod et bredere sortiment, og jeg kan afsløre allerede til næste uge, vil der være adskillige nye ting.

Jeg håber du lige vil give lidt respons på mine 3 punkter, og tak fordi du kiggede forbi igen :)

hilsen

Simon Jakobsen

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12909
Skrevet kl. 12:25
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Hej Simon

Tag et  kig på dine produktfotos og så spørg dig selv om varerne ser indbydende og lækre ud -  svaret er NEJ  

Sagt på dansk røv kedelige billeder der ikke indbyder til køb.

Ravn

Tilmeldt 6. Oct 12
Fra  ZenzIOT ApS Skrevet kl. 12:28

puha, det var jeg sgu ked af at høre Sad

hmm, det må og skal fikses

tak for input

Fra Middelfart
Tilmeldt 13. Sep 12
Indlæg ialt: 416
Skrevet kl. 12:37

:)

1,2 og 3 ja de falder faktisk lidt sammen i min bog. Det skal forstås på den måde, at du ikke har noget med selve processen at gøre, du er hverken indkøber, af koen før den bliver omsat til færdige produkter, du er ej heller slagteren. Din eneste relation til det du sælger, er at du formidler et færdigt produkt videre til mig som forbruger. På en del af dine produkter, kender du end ikke dyrets oprindelsesland og kan derfor naturligvis ikke stille dig op som garant for kvaliteten, når du "blot" er leverende mellemled, i processen.

Resten står andre for, stod der eksempelvis at dit kød var leveret fra kildengården, eller at du fik dine produkter leveret fra slagter lund eller hvem der nu stod bag dit produkt. Så ville det være noget du kunne sige du stod inde for, samt vigtigst af alt være noget jeg som forbruger kan se kommer fra et anerkendt sted. Som det er nu, kender jeg intet til produktet jeg køber, ud over dk eller eu. Og derfor kan jeg ikke ane om der er tale om et kvalitets produkt eller ej. Jeg kender ikke dit firma jeg kommer ind og ser siden som mulig kunde, og får stortset ingen information. Eneste jeg ved, er at du får det lavet ude i byen, om koen er en 10 år gammel malkeko, eller kvalitet fra kildegården eller andre steder, aner jeg intet om.

Ud fra infoen, kunne dit kød lige så velkomme fra danish crowns samlebånd, som fra en lokal slagter. Sandheden er formentligt en mellemting ?. Men når du netop slår dig op på at der er tale om et kvalitets produkt, så skal du bevise påstanden.

Hvis du ikke kan garanteret et produkt af den kvalitet du ønsker at sælge, hvorfor så sælge det ?.

Men det korte og det lange, du slår dig op på kvalitets produkter, når man gør det skal man dokumenterer dette, ellers er det blot en påstand slynget ud i luften, som bider en selv i halen, når kunden, ikke får nogen input, der antyder at produktet skulle være bedre end det i køledisken i fakta.

Lav fedt procent er vel for det meste garant for der er tale om kød hakket af realle stykker kød. Personligt synes jeg nu klart at hakkedrenge bliver bedst af kød med den lave fedt procent.

Synes nu dine billeder, er lige så gode som så mange andres. Dog stinker dine formede bøffer langt væk af maskinel produktion, hvilket trækker væk fra det at du taler om kvalitet.

Tilmeldt 6. Oct 12
Fra  ZenzIOT ApS Skrevet kl. 12:47

Ja okay, jeg kan godt følge dig.

Faktisk ligesom vi sidder og skriver med hinanden lige nu har jeg lige fået aftale med Himmerlands kød om levering af hakket oksekød, culotter og cuvetter, så jeg er en glad mand lige nu :), for det er netop sådanne nogle ting, som du også efterspørger jeg gerne vil sælge.

Hehe de formede bøffer er lavet i en bøfpresser, men det er nu med håndkraft de er presset  :), så lidt maskinelt er der alligevel over det.

Men jeg skal til at skrive en masse mere info :)

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12909
Skrevet kl. 12:52
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Simon

Hånden på hjertet ved du overhoved noget om kød mht.  kvalitet, kødkvæg racer og deres forskellighed eller forarbejdning / hængning af kød ?

Ravn

Fra Silkeborg
Tilmeldt 5. Apr 11
Indlæg ialt: 223
Skrevet kl. 13:28

Hmm, ved godt jeg ville få det leveret, men 40 kr. for 440 gram kød formet som bøffer, det er sgu dyrt når jeg for samme pris kan på 800 gram 12% hakkekød i Fakta.

Som jeg ser det, så er din målgruppe de folk der ikke bor i nærheden af en butik, og hvem gør ikke det?

Tror simpelthen ikke det betaler sig for kunden.

Jeg synes til gengæld siden er fin og indbydende :-)

Webshipr gør det nemmere for webshops at sende pakker til deres kunder: http://bit.ly/2oSDZbD

Side 1 ud af 2 (19 indlæg)