:)
1,2 og 3 ja de falder faktisk lidt sammen i min bog. Det skal forstås på den måde, at du ikke har noget med selve processen at gøre, du er hverken indkøber, af koen før den bliver omsat til færdige produkter, du er ej heller slagteren. Din eneste relation til det du sælger, er at du formidler et færdigt produkt videre til mig som forbruger. På en del af dine produkter, kender du end ikke dyrets oprindelsesland og kan derfor naturligvis ikke stille dig op som garant for kvaliteten, når du "blot" er leverende mellemled, i processen.
Resten står andre for, stod der eksempelvis at dit kød var leveret fra kildengården, eller at du fik dine produkter leveret fra slagter lund eller hvem der nu stod bag dit produkt. Så ville det være noget du kunne sige du stod inde for, samt vigtigst af alt være noget jeg som forbruger kan se kommer fra et anerkendt sted. Som det er nu, kender jeg intet til produktet jeg køber, ud over dk eller eu. Og derfor kan jeg ikke ane om der er tale om et kvalitets produkt eller ej. Jeg kender ikke dit firma jeg kommer ind og ser siden som mulig kunde, og får stortset ingen information. Eneste jeg ved, er at du får det lavet ude i byen, om koen er en 10 år gammel malkeko, eller kvalitet fra kildegården eller andre steder, aner jeg intet om.
Ud fra infoen, kunne dit kød lige så velkomme fra danish crowns samlebånd, som fra en lokal slagter. Sandheden er formentligt en mellemting ?. Men når du netop slår dig op på at der er tale om et kvalitets produkt, så skal du bevise påstanden.
Hvis du ikke kan garanteret et produkt af den kvalitet du ønsker at sælge, hvorfor så sælge det ?.
Men det korte og det lange, du slår dig op på kvalitets produkter, når man gør det skal man dokumenterer dette, ellers er det blot en påstand slynget ud i luften, som bider en selv i halen, når kunden, ikke får nogen input, der antyder at produktet skulle være bedre end det i køledisken i fakta.
Lav fedt procent er vel for det meste garant for der er tale om kød hakket af realle stykker kød. Personligt synes jeg nu klart at hakkedrenge bliver bedst af kød med den lave fedt procent.
Synes nu dine billeder, er lige så gode som så mange andres. Dog stinker dine formede bøffer langt væk af maskinel produktion, hvilket trækker væk fra det at du taler om kvalitet.