Hej Alle! Vi har snart nedenstående site klar og vil meget gerne høre, om I har lidt feedback til det. Det skal dog siges at fx. front slide af produktet ændres, da det er et dårligt billede. Og flere teksterne er test-tekster. Vi vil derfor gerne høre meninger om brugervenlighed og design. Vh. Michael |
Hvad kan / skal evt. forbedres på denne hjemmeside?
Jeg kan kun se mobil versionen på min telefon :) og det ser altså rimeligt fornuftigt ud... Good work...! Vh. Mehmet |
E-Cigaret - Prøv med en ecigaret fra eCig-Online.dk hvis du overvejer et Rygestop - Se mere her.
Ja, den skulle også være rimeligt optimeret til smart-phones osv. Men tak for feedbacken :) |
http://computerarm.dk/om-museskader/hvad-er-en-museskade/ " En museskader kan påvirke... " ^ Har du husket at rette for stavefejl diverse steder, det er sådan en skam når der er grammatiske fejl på en hjemmeside, som kan fucke hele sætningen op, for de folk som læser på siden.? |
Jeg er ikke jurist, advokat eller revisor!
Jeg modtager gerne karakter :)
Social medier en fordel på siden google plus , facebook og twitter så folk kan dele din side på disse medier og like og plusse din side . få dit cvr nummer på kontakt siden og i fodnoten på siden det styrker sidens troværdighed. jeg kan ikke finde ud ad hvordan jeg bestiller en vare eksempelvis denne her http://computerarm.dk/produkt/ ? jeg kan ikke finde handelsens betingelserne på siden |
poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows
Hej Mikael Tak for din respons. Handelsbetingelser står i bunden af siden - fodnote. På webshop-delen under et produkt kan du "like og dele" et produkt. Du skal trykke på "Butik" istedet for en af underkategorier. Det er måske det, som kan virke misvisende? Vh. Michael |