Hej Alle! Vi har snart nedenstående site klar og vil meget gerne høre, om I har lidt feedback til det. Det skal dog siges at fx. front slide af produktet ændres, da det er et dårligt billede. Og flere teksterne er test-tekster. Vi vil derfor gerne høre meninger om brugervenlighed og design. Vh. Michael |
Hvad kan / skal evt. forbedres på denne hjemmeside?
Jeg kan kun se mobil versionen på min telefon :) og det ser altså rimeligt fornuftigt ud... Good work...! Vh. Mehmet |
E-Cigaret - Prøv med en ecigaret fra eCig-Online.dk hvis du overvejer et Rygestop - Se mere her.
Ja, den skulle også være rimeligt optimeret til smart-phones osv. Men tak for feedbacken :) |
http://computerarm.dk/om-museskader/hvad-er-en-museskade/ " En museskader kan påvirke... " ^ Har du husket at rette for stavefejl diverse steder, det er sådan en skam når der er grammatiske fejl på en hjemmeside, som kan fucke hele sætningen op, for de folk som læser på siden.? |
Jeg er ikke jurist, advokat eller revisor!
Jeg modtager gerne karakter :)
Social medier en fordel på siden google plus , facebook og twitter så folk kan dele din side på disse medier og like og plusse din side . få dit cvr nummer på kontakt siden og i fodnoten på siden det styrker sidens troværdighed. jeg kan ikke finde ud ad hvordan jeg bestiller en vare eksempelvis denne her http://computerarm.dk/produkt/ ? jeg kan ikke finde handelsens betingelserne på siden |
poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows
Hej Mikael Tak for din respons. Handelsbetingelser står i bunden af siden - fodnote. På webshop-delen under et produkt kan du "like og dele" et produkt. Du skal trykke på "Butik" istedet for en af underkategorier. Det er måske det, som kan virke misvisende? Vh. Michael |
jeg så ikke lige det at handels betingelser står i fodnoten hvorfor vælge et normalt shops system prestashop det vil 100% sikkert konverter langt bedre for lige nu ligner din side mere en blogs end en shops og der falder sikkert en del kunder af derfor vis vil have blogs så lav det på en hel anden underside , bloggen skal ikke være centrum , på forsiden skal det være med dine produkter , det er klart bedre |
poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows
Du skal revidere din navigation. Når en drop-down menu dukker frem, ved at man kører musen henover giver det brugeren anledning til at tro, at der kun er de punkter i den menu der fremkommer. Derved misser brugeren bl.a. siden "butik". Du skal have et par CTAer ind på de forskellige sider som henviser brugeren til butikssiden. Jeg formoder at salg er det vigtige for din side, og ikke blot at informere om dit nye produkt. Er din vare ikke på lager, bør du nok pille det store grønne skilt af. Lad folk klikke ind på produktsiden. Skriv der at varen ikke er på lager, og henvis til en anden vare der ligner. Sæt din ekspert kommentar - nærmest hvor det er relevant - ved siden af produktet. Alternativt på samme side hvor du fortæller om produktet. I den sorte topbar, hvor du skriver "kontakt os". Dette kunne godt være et link. Forsidebilleder bør revideres, og tekst bør der læses korrektur på. Det var så'n kort hvad jeg synes der bør rettes. :) |
Prestashop er et CMS så vidt jeg ved? Denne side er bygget op omkring WordPress med WooCommerce, som shop-modul. Så du har nok ret - det er ikke en desideret webshop hjemmside. Men det er en hjemmeside, som også har en webshop. Det er vel okay? :) Okay, så de slides, som vises på forsiden burde vise nogle produkter istedet for? - selvom det kun er et produkt, som det omhandler - i forskellige farver vel at mærke. (det første slide henviser også til shoppen) vh. Michael |