Tusinde tak for din respons. Det vil jeg tage til overvejelse og rette.
Mht. varerne, som ikke er på lager var det kun til test - de kommer heldigvis hjem snart, så det ændres og burde ikke vises, hvis de ikke er på lager.
Ekspert kommentar - står som en menu for sig selv, fordi vi gerne ville have at siden skulle kunne vises uden for meget scroll'ing. Men det er klart et godt forslag vi vil overveje.
Den omtalte top-bar har også været lidt til diskussion - omkring, hvad der præcist skulle stå, hvis der overhovedet skal stå noget.
Når det kommer til tekst osv. er der ikke rigtig noget, som er læst igennem endnu udover betingelserne.
Personligt synes jeg, at have et helt menupunkt til en ekspert kommentar er frås, og undgå scroll er også lidt overdrevent. Især når du så ikke linker til det produkt eksperten omtaler. Men folk vil gerne scrolle, det er blevet en naturlig del af brugerens færd på en side. Jeg vil stadig sætte den der hvor den har relevans, og så smide en Call-to-Action knap sammen med, så brugeren kan ledes til mulighed for at gøre et godt køb.
Ekspert indlæggene er også bare et hurtigt udkast. Men ja, det er godt du lige husker os på, at der skal en CTA knap ind der ihvertfald, når vi får et par eksperters indlæg ind.
Vi prøver med lidt forskellige løsninger og ser, hvad der fungerer bedst, det lyder jo meget fornuftigt - det du siger.
At få solgt det produkt, som er på den? - i forskellige farver og størrelser.
Det kræver som regel et rimeligt reklame budget at få gang i salget. Og jeg har meget svært ved at se hvordan du vil tjene nok til det ved kun at sælge det ene produkt. Og hvis vi skal være ærlige, så er det jo ikke ligefrem et produkt der sælger sig selv.