Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Har du startet egen virksomhed op? Hjælp studerende tak

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 9. Mar 09
Indlæg ialt: 30
Fra  PandaPanda.dk Skrevet kl. 12:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Amino'er

Har du haft startet egen virksomhed op, enten en nuværende virksomhed eller en tidligere, så er vi 4 studerende ved Syddansk Universitet, som meget gerne vil høre nærmere fra dig.

Kort om os:

Vi er 4 bachelor studerende fra SDU i Kolding, som studerer Erhvervsøkonomi, Entreprenørskab og Innovation. Vi er igang med et længere forløb omkring processen ved opstart af egen virksomhed, forløbet munder ud i en eksamensopgave. Opgaven omhandler mere konkret nogle af de valg man foretager, eller måske undlader, i denne proces. Vi har i den forbindelse brug for at kunne lave et interview med 2-3 personer.

Det vil derfor være en stor hjælp, hvis du kan hjælpe os med at svare på nedenstående: 

-Kort resumé af din virksomhed, og opstarten af denne.

-Kort beskrivelse af dine forældres primære uddannelse og evt. niveauet af denne.

-Branche din virksomhed agerer, eller har ageret, i.

-Må vi kontakte dig mht. et eventuelt interview.

Jeres svar kan sendes til Dpete12@student.sdu.dk

Vi håber på at flere af jer er herinde er villige til at hjælpe os med at sende sådan en lille præsentation af jeres proces i forbindelse med etableringen af virksomheden. 

Vi er selvfølgelig åbne for at dele vores resultater i forbindelse med opgaven med jer, som en eventuel tak for deltagelse.

Med Venlig Hilsen

Daniel

Billigt legetøj online på PandaPanda.dk

Tilmeldt 23. Aug 05
Indlæg ialt: 1403
Fra  Ronni Skrevet kl. 12:41

Hej Daniel
Måske kan dette iværksættermagasin hjælpe jer.
Det er GRATIS.

www.startopmagasinet.dk

De Bedste Hilsner
Ronni 

Tilmeldt 9. Mar 09
Fra  PandaPanda.dk Skrevet kl. 15:20

Hej Ronni!

Mange tak for dit svar! - Vi kan garanteret bruge en hel masse derfra :)

Vi har i forbindelse med opgaven brug for at lave nogle interviews med respondenter, som opfylder nogle betingelser, for at holde det relevant.

Det er egentlig derfor, at vi har opstillet de 4 spørgsmål, som vi håber, at vi kan få en masse gode svar på, så det forhåbentligt kan munde ud i nogle gode interviews.

Mvh

Daniel

Tilmeldt 23. Aug 05
Indlæg ialt: 1403
Fra  Ronni Skrevet kl. 18:56

Hej Daniel
Selv tak ;-)
Håber i kan finde noget som kan bruges.
Giv gerne budskabet videre om iværksættermagasinet til dem i kender. 

Hilsen
Ronni 

Tilmeldt 5. Mar 11
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 12:15

Det lyder spændende Daniel og fedt at der findes en linje med Innovation, det er der brug for i dagens Danmark.

Tilmeldt 27. Nov 11
Indlæg ialt: 327
Fra  BilligstBredbånd.dk Skrevet kl. 12:34

Hej Daniel.

Er det kun fuldtidsvirksomheder, du kan bruge, eller kan du også bruge os, der har startet en virksomhed op ved siden af et almindeligt fuldtidsarbejde?

Tilmeldt 9. Mar 09
Fra  PandaPanda.dk Skrevet kl. 08:19

Hej Charly!

Det kan lige så godt være en der er startet op ved siden af alm. lønmodtager job. Det kunne måske endda være meget interessant. Hvis du har mod på det kan du skrive til dpete12@sdu.student.dk ifht. de ting vi har skrevet, som vi er meget interesserede i. Så vil vi lige kigge på det og eventuelt vende tilbage til dig, hvis du e med på den.

Mvh

Daniel

Fra København
Tilmeldt 13. Jan 11
Indlæg ialt: 400
Fra  Kampgear Skrevet kl. 08:37

Hej Daniel

Det lyder spændende.
Jeg er selv under uddannelse og har startet mit firma på hobbyniveau.
Jeg har startet et nyt koncept og i øjeblikket er der ingen omsætning i firmaet, da det er nede på hobbyplan og da det lige skal testes af. Men jeg håber, at jeg stadig kan give jer lidt god materiale.

Det kunne være spændende at hjælpe jer i gang med jeres opgave, så I får en mail fra mig senere i dag. :)

Mvh

Casper

Tilmeldt 9. Mar 09
Fra  PandaPanda.dk Skrevet kl. 13:57

Hej Casper!

Super mange tak for din henvendelse. - Vi vender tilbage til dig inden for den nærmeste fremtid :)

----

Vi vil stadig gerne opfordre endnu flere til, at hjælpe os ved at sende en email til os. Har du en erfaring med opstart af virksomsom, som du kunne tænke dig at dele med os er vi altså stadig interesseret i at høre fra dig!

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)