Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Min første webshop m. grafiske billeder til væggen - Feedback ønskes!

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Fra Nyborg
Tilmeldt 28. Dec 10
Indlæg ialt: 214
Fra  Greatly Skrevet kl. 19:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer!

Jeg har for første gang gået i krig med en webshop!
Det var noget, jeg længe har gået og tænkt på, men nu skulle det altså være!

Derfor besluttede min chef og jeg (Jeg sidder i lære hos et lille reklamebureau) at vi oprettede en webshop m. salg af billeder på lærred og alu dibond.
Vi arbejder til dagligt indenfor den grafiske branche, så dette er vores lille "Hyggeshop" hvor vi opdaterer med diverse grafiske billeder
hen ad vejen, men samtidig har vi fokus på god support, kundekontakt og at de billeder vi leverer, lever op til vores standarder.

Teknisk information:
- Shoppen er sat op i CMS systemt Wordpress (WooCommerce - Fantastisk shopsystem hvis jeg selv skal sige det)

Tingene har været nogenlunde til at få op og stå, der var dog nogle ting med Engelsk -> Dansk oversættelserne / Priserne, men de er fixet!

Jeg ønsker kort fortalt lidt kommentarer på hvordan du oplever shoppen. Er der noget der kan gøres bedre el.lign. ? :-)
(Og ja - som sagt, er det min første webshop! Men man bliver kun klogere af konstruktion kritik!)

Webshoppen kan findes her: www.Studioart.dk

Ha' en fantastisk aften! Smile

Tilmeldt 14. Oct 12
Indlæg ialt: 255
Fra  Opbygning Skrevet kl. 20:00

Jeg ved ikke om det kun er min pc, men jeg kunne ikke klikke nogen som helst steder. Skal man have specielle programmer for at kunne klikke på siden? :D Hjemmesiden var nærmest låst til at man ikke kunne andet end at rulle op og ned på siden på min pc.

I er velkommen til at få nogle råd med omkring opbygning af hjemmesider med tekster, billeder, videoer, linkbuilding, seo, sociale medier osv.

Se hjemmeside tips på opbygning.dk

Fra Nyborg
Tilmeldt 28. Dec 10
Fra  Greatly Skrevet kl. 20:02

What? Det lyder sku mærkeligt :-)!

Hm.. det må vi lige få set på så! Men tak fordi du gør os opmærksomme på det!

Med venlig hilsen

Ken

Tilmeldt 14. Oct 12
Indlæg ialt: 255
Fra  Opbygning Skrevet kl. 21:33

Selv tak Ken! ;) "Like" gerne siden hvis du kan bruge informationerne. Jeg har for nyligt lanceret siden for dem der måske kunne bruge et råd eller 2.

Se hjemmeside tips på opbygning.dk

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 21:47

jeg kan godt klikke på linksene i menuen de fungere for mig Big Smile

vedr seo er det også en fordel med social medie twitter på siden

på kontakt siden op med jeres cvr nummer samme med jeres andre kontakt info det styrker sidens troværdighed

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Nyborg
Tilmeldt 28. Dec 10
Fra  Greatly Skrevet kl. 22:09

Jeg vil tage et kig Opbygning :-)! Tak!

Michael - fantastisk at høre! Håber det var en eener, som havde det problem med en "død" side! :-)

Tak for de tips og tricks! Vi vil kigge på Twitter
Og det med vores cvr nummer :-) fantastisk!

Fra Silkeborg
Tilmeldt 5. Apr 11
Indlæg ialt: 223
Skrevet kl. 22:32
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

WOW der fandt jeg lige kunsten til min nye lejlighed - kæmpe fede billeder og lækker shop! Du kan godt regne med god omsætning fra min side :-)

Er virkelig begejstret - Den er delt på FB

Mvh

Daniel

Webshipr gør det nemmere for webshops at sende pakker til deres kunder: http://bit.ly/2oSDZbD

Fra Svendborg
Tilmeldt 4. Jun 08
Indlæg ialt: 286
Fra  Greenen.dk og PimpMyHead.dk Skrevet kl. 07:15

Ken Lynggaard:
Håber det var en eener, som havde det problem med en "død" side! :-)

Det var desværre ikke en éner - jeg kan heller ikke klikke rundt på siden. Jeg har kun testet i Explorer, så kan være den kun er død i denne browser..

Fra Odense N
Tilmeldt 2. Nov 12
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 07:19

Underligt, jeg bruger også Explorer og jeg har ingen problemer :/

Flot side forresten :)!

Fra Nyborg
Tilmeldt 28. Dec 10
Fra  Greatly Skrevet kl. 07:53

Daniel Sørensen: Fantastisk med sådan en god feedback! det kickstarter sgu morgenen! ;-)
Du skal være mere end velkommen til at ligge en ordre. Vi vil inden længe komme med et par rabatkoder på vores Facebookside! :-)

Greenen.dk: Det var ikke så godt! Men godt du lige minder mig om det! Jeg vil have ekstra fokus på den browser inden for den nærmeste fremtid. Problemet er nok at jeg har arbejdet på en Mac og ikke fået tjekket shoppen i IE! Men igen; Tak for feedback!

Rookie: Okay! Det var da mystisk? Er det måske den gamle browser af IE der driller lidt, eller?
Hvilken version bruger du? :-)

.. Tak for feedbacks!

Med venlig hilsen
Ken

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)