Jeg har for første gang gået i krig med en webshop! Det var noget, jeg længe har gået og tænkt på, men nu skulle det altså være!
Derfor besluttede min chef og jeg (Jeg sidder i lære hos et lille reklamebureau) at vi oprettede en webshop m. salg af billeder på lærred og alu dibond. Vi arbejder til dagligt indenfor den grafiske branche, så dette er vores lille "Hyggeshop" hvor vi opdaterer med diverse grafiske billeder hen ad vejen, men samtidig har vi fokus på god support, kundekontakt og at de billeder vi leverer, lever op til vores standarder.
Teknisk information: - Shoppen er sat op i CMS systemt Wordpress (WooCommerce - Fantastisk shopsystem hvis jeg selv skal sige det)
Tingene har været nogenlunde til at få op og stå, der var dog nogle ting med Engelsk -> Dansk oversættelserne / Priserne, men de er fixet!
Jeg ønsker kort fortalt lidt kommentarer på hvordan du oplever shoppen. Er der noget der kan gøres bedre el.lign. ? :-) (Og ja - som sagt, er det min første webshop! Men man bliver kun klogere af konstruktion kritik!)
Jeg ved ikke om det kun er min pc, men jeg kunne ikke klikke nogen som helst steder. Skal man have specielle programmer for at kunne klikke på siden? :D Hjemmesiden var nærmest låst til at man ikke kunne andet end at rulle op og ned på siden på min pc.
Daniel Sørensen: Fantastisk med sådan en god feedback! det kickstarter sgu morgenen! ;-) Du skal være mere end velkommen til at ligge en ordre. Vi vil inden længe komme med et par rabatkoder på vores Facebookside! :-)
Greenen.dk: Det var ikke så godt! Men godt du lige minder mig om det! Jeg vil have ekstra fokus på den browser inden for den nærmeste fremtid. Problemet er nok at jeg har arbejdet på en Mac og ikke fået tjekket shoppen i IE! Men igen; Tak for feedback!
Rookie: Okay! Det var da mystisk? Er det måske den gamle browser af IE der driller lidt, eller? Hvilken version bruger du? :-)