Hej alle Aminoer!
|
Logo designet ser udmærket ud, er unikt og passer godt til. Jeg kan godt lige det :)
Fortsat god weekend.
Hej alle Aminoer!
|
Logo designet ser udmærket ud, er unikt og passer godt til. Jeg kan godt lige det :) Fortsat god weekend. |
Roses are red, violets are blue, I’m schizophrenic, and so am I.
– Oscar Levant
Det er ikke så dumt. Det er enkelt og genkendeligt. Dog kunne jeg godt savne nogle referencer til dit gebet. Som det er nu, kan man ikke rigtigt udlede af logoet hvad du laver. Kunne cirklen i baggrunden måske blive til en filmrulle? |
Jeg synes det er super cool. Det er kun lige den lille smule skrift øverst til højre, som jeg ikke lige kan se meningen med. |
Alexander: Mange tak for responsen, det er jeg glad for! Anders Cold: Mange tak for din respons! Jeg vil mene at pictures fortæller lidt om, hvad jeg kan tilbyde. Men det er måske ikke helt klart, hvis du f.eks. er i tvivl - så endnu engang mange tak! Casper Blom: Mange tak, der står TM for trademark, hvilket måske er til at overveje om det skal med eller ej. Jeg synes blot det gav lidt god balance i logoet, da det ellers faldt meget til venstre grundet P'et. Kom endelig med mere feedback! |
TM´et skal måske kunne ses tydeligere.. Jeg synes forresten det er et super logo! /Kasper |
Jeg arbejder til daglig med wordpress webshops og driver mine egne affiliate sider.
Det er meget stilrent og fungerer rigtig godt. Jeg synes dog at skrifttypen på "TM" skal ændres. |
Mangler du nogle lækre smykker? Find dem på --->Goldheart.dk <---
hvilken design skal det passe med et lidt hvidt design neutral synes jeg dette her logo passer godt samme med |
Rigtig flot ! Falder lige i min smag :) |
flot logo. du rammer en god balance mellem det seriøse "pravour pictures" og det lidt anderledes P der signalerer kreativitet. andre har nævnt dit TM, og det irriterer mig lidt. jeg ville droppe det helt og rykke logoet lidt mod højre |
Kan du gå på vandet? www.waterevents.dk