Hej Aminoer! Jeg har for ganske nylig fået min allerførste hjemmeside op at køre. Der er forskellige småting ved den, som irriterer mig lidt, men jeg kan for min død ikke sætte finger på, hvad det måtte være.
Hvis i har lyst og tid, så tag eventuelt et kig forbi, og kom gerne med konstruktiv kritik :-)
Tak for svaret Mikael :) I forhold til det med twitter og google plus: Jeg fik installeret et eller andet plugin, som vidst skulle sætte 3-4 sociale medier tabs ind, men på min sider, lå de 4 tabs sådan super hulter til bulter, og overlappede hinanden og sådan.. virkelig grimt, så fjernede det igen
Hej Alexander.. Well, jeg ville rigtig gerne ha' menuen oppe i toppen, men fik at vide af en kammerat, at det var smart at have side-bar menuen også, da de besøgende på den måde hurtigt kan få et overblik.. Det er eksempelvis et af de punkter, hvorpå jeg er af lidt blandet mening
Hej Aminoer! Jeg har for ganske nylig fået min allerførste hjemmeside op at køre. Der er forskellige småting ved den, som irriterer mig lidt, men jeg kan for min død ikke sætte finger på, hvad det måtte være.
Hvis i har lyst og tid, så tag eventuelt et kig forbi, og kom gerne med konstruktiv kritik :-)
En flot hjemmeside du har fået dig lavet. Gode tekster, men jeg synes at din hjemmeside er lidt for mørk du har lidt meget sort på din hjemmeside. Men godt lavet når det er den første hjemmeside du har